XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
die hoodies zitten echt fijn. Lekker fris!

Ja, zijn mooie shirts. Prijs-kwaliteit echt toppers!:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:23 ----------

hij staat nog zelf niet gesorteerd bij post nl vandaag:(, en uit ervaring weet ik dat ze bij mij nooit op 24uur aankomen maar makenlijk 2 dagen nemen na het sorteren. Mischien dat hier nog iets aan gedaan kan worden zodat het tegen de zaterdag toch aangekomen is?
Thx voor de moeite want dit is iets waar jullie niet direct aan kunnen doen:rolleyes:

Ik hoop maar dat het met drukte ivm pasen te maken heeft want er zijn meer vertragingen deze week bij de Post:cool: Helaas kan ik hoe graag ik dit ook zou willen niet meer "bijsturen" . Ik hoop echt dat het pakket morgen bij je is. Laat het mij maar even weten.:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:24 ----------

Vandaag weer mijn bestelling binnen. ik houd van varieren dus heb de Whey Perfection Single Serving Variety Pack mee besteld, kom ik er achter dat de smaken Nutella en Granny's apple pie er niet bij zitten :'( terwijl deze wel in de lijst staan op de site.

ook zat er 1 shake beker bij ipv 2 (1 bij het variety pack en 1 omdat ik een 2e cadeau kon uitzoeken)

kan iemand vertellen hoe dit komt?

Nee. Geef mij het referentienummer maar door dan los ik het morgenochtend netjes voor je op:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:25 ----------

Ik heb gisteren 5 potten crack besteld komt er maar 1 binnen!

B&F stuur je me die andere 4 ook nog op? Ik PM je mijn adres wel even

:fluit:

:truestory:

Als het niet klopt dan los ik het direct op.:) (geef mij ook het referentienummer even door als je wil) Ik regel het!:cool:

Vraagje, krijgen jullie de creatine van Beast Sports Nutrition (CREAture) nog binnen? Er staat nu uitverkocht op deze pagina maar dat staat er al weken. Alvast bedankt.

the ****, waarom gaat no xplode weg ?? :eek:
toch niet vanwege dat dmaa gedoe he fml :mad:

foutje

vraagje, ik heb net wat besteld, maar vanwege de feestdagen, wanneer komt het binnen denken jullie haha? Dinsdag zeker pas hea?

Besteld en betaald via PayPal want de Mr Cash functie vroeg wel wat rare vragen. Heb het 2 x geprobeerd maar het werkte voor geen meter. Vorige keer liep het wel goed dus ik denk dat er iets gewijzigd is in jullie systeem?

Anyway ... betaling is blijkbaar aangekomen... bestelling is vertrokken.

the ****, waarom gaat no xplode weg ?? :eek:
toch niet vanwege dat dmaa gedoe he fml :mad:

We moeten het opmaken omdat het van het even niet meer mag zo.:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:55 ----------

Dit is nou goed voor je klanten.. Omdat hij erom vraagt wil je 't wel inkopen..

Top!

Moet aankomende de week toch bestellen en wil het dan best meenemen:) Thanks:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:59 ----------

Besteld en betaald via PayPal want de Mr Cash functie vroeg wel wat rare vragen. Heb het 2 x geprobeerd maar het werkte voor geen meter. Vorige keer liep het wel goed dus ik denk dat er iets gewijzigd is in jullie systeem?

Anyway ... betaling is blijkbaar aangekomen... bestelling is vertrokken.

Ga ik morgenochtend direct uitzoeken! Dank je, voor de order:)

spijtig :(

Vanochtend is mijn bestelling weer netjes aangekomen, alles zat erin alleen had ik aan gegeven dat ik ipv. een bidon extra samples wou. Dit was helaas niet het geval.

Maakt mij verder niet zoveel uit maar toch wel een beetje jammer. Voor de rest was de bestelling weer top! :)

Klopt, we hadden er weinig vraag naar maar ik wil ze best weer eens inkopen(?):)

Heel graag! Ik heb vandaag al een bestelling gedaan en wilde eigenlijk die creatine erbij nemen. Zodra je die creatine (CREAture) weer binnen hebt zal ik de eerste klant ervoor zijn. ;) Nogmaals bedankt, groetjes.

Nah, toch nog maar even een variety pack besteld. Met een beetje pech zie ik het dinsdag pas :) (mits er dan iemand thuis is om het in ontvangst te nemen)

Gvd, denk nog even een grote bestelling te doen, hopend dat het nog morgen binnen zou komen, doet m'n bank met IDEAL lekker vreemd :S

Gewoon vraagje uit interesse aan bodyenfit:

Het lijkt wel heel vreemd dat er sinds een bepaald moment zo vaak delen van bestellingen ontbreken en er hier vriendelijk gevraagd wordt om dit in orde te brengen? Tot in hoeverre kunnen jullie de validiteit hiervan controleren, bestel nu toch al enkele jaren bij jullie (ook andere kennissen) en heb nog NOOIT iets ontbrekends of fout geleverd gehad...

wanneer wordt het tijd voor nieuwe cadeau's :D

Bestelling is vandaag aangekomen! Jeeeuuuuj!!! :D

Nah, toch nog maar even een variety pack besteld. Met een beetje pech zie ik het dinsdag pas :) (mits er dan iemand thuis is om het in ontvangst te nemen)

Bro je kan postnl pakjegemak doen. Dan kan je kiezen bij welk postnl servicepunt het word afgegeven, vaak kan het gewoon bij de supermarkt om de hoek.

Oh.. En ik vind de nieuwe bidon stom. Je kan er niet in knijpen en het is van dat hele harde plastic dat als het valt barst. Maar goed, wilde het alleen ff kwijt verder blijf ik lekker bestellen. ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven