Ja, zijn mooie shirts. Prijs-kwaliteit echt toppers!

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:23 ----------
hij staat nog zelf niet gesorteerd bij post nl vandaag, en uit ervaring weet ik dat ze bij mij nooit op 24uur aankomen maar makenlijk 2 dagen nemen na het sorteren. Mischien dat hier nog iets aan gedaan kan worden zodat het tegen de zaterdag toch aangekomen is?
Thx voor de moeite want dit is iets waar jullie niet direct aan kunnen doen![]()
Ik hoop maar dat het met drukte ivm pasen te maken heeft want er zijn meer vertragingen deze week bij de Post
Helaas kan ik hoe graag ik dit ook zou willen niet meer "bijsturen" . Ik hoop echt dat het pakket morgen bij je is. Laat het mij maar even weten.
---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:24 ----------
Vandaag weer mijn bestelling binnen. ik houd van varieren dus heb de Whey Perfection Single Serving Variety Pack mee besteld, kom ik er achter dat de smaken Nutella en Granny's apple pie er niet bij zitten :'( terwijl deze wel in de lijst staan op de site.
ook zat er 1 shake beker bij ipv 2 (1 bij het variety pack en 1 omdat ik een 2e cadeau kon uitzoeken)
kan iemand vertellen hoe dit komt?
Nee. Geef mij het referentienummer maar door dan los ik het morgenochtend netjes voor je op

---------- Post toegevoegd Thu 5 Apr 2012 om 19:25 ----------
Ik heb gisteren 5 potten crack besteld komt er maar 1 binnen!
B&F stuur je me die andere 4 ook nog op? Ik PM je mijn adres wel even
:truestory:
Als het niet klopt dan los ik het direct op.
(geef mij ook het referentienummer even door als je wil) Ik regel het!

, en uit ervaring weet ik dat ze bij mij nooit op 24uur aankomen maar makenlijk 2 dagen nemen na het sorteren. Mischien dat hier nog iets aan gedaan kan worden zodat het tegen de zaterdag toch aangekomen is?

Nogmaals bedankt, groetjes.