XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus wat zijn de nieuwe aanbiedingen? Potje crack v3?:rolleyes: Test booster? :P

ben al benieuwd :D

Vanochtend is mijn bestelling weer netjes aangekomen, alles zat erin alleen had ik aan gegeven dat ik ipv. een bidon extra samples wou. Dit was helaas niet het geval.

Maakt mij verder niet zoveel uit maar toch wel een beetje jammer. Voor de rest was de bestelling weer top! :)
Soms door de drukte lukt het niet om aan elke aanvraag te voldoen, we proberen uiteraard wel ons best te doen. Bedankt voor je bestelling!:cool:
Gvd, denk nog even een grote bestelling te doen, hopend dat het nog morgen binnen zou komen, doet m'n bank met IDEAL lekker vreemd :S
Dat is inderdaad niet zo fijn. Als je vandaag besteld, heb je het morgen alsnog, gelukkig werkt de PostNL net zo hard door als ons.
Gewoon vraagje uit interesse aan bodyenfit:

Het lijkt wel heel vreemd dat er sinds een bepaald moment zo vaak delen van bestellingen ontbreken en er hier vriendelijk gevraagd wordt om dit in orde te brengen? Tot in hoeverre kunnen jullie de validiteit hiervan controleren, bestel nu toch al enkele jaren bij jullie (ook andere kennissen) en heb nog NOOIT iets ontbrekends of fout geleverd gehad...
We proberen altijd aan hand van het gewicht van het pakket een inschatting te maken in hoeverre het wel/niet compleet is. Op basis daarvan lukt het eigenlijk altijd wel om te kijken wat wel en niet klopt. Anders nemen we contact op met de PostNL, die helpen ons graag verder. Door de enorme drukte, het enorme ruimte gebrek komen er soms wel eens fouten.
Dus wat zijn de nieuwe aanbiedingen? Potje crack v3?:rolleyes: Test booster? :P
Ik ga er nu mee bezig, ze staan er zo op!! Zo uit mijn hoofd Super Creatine, Mutant Mass 7,7kg en nog 2 haha..

Groetjes Ralf

De Paasaanbiedingen zijn:

Super Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
800 Gram (maandverpakking) niet 19,90 maar 17,50!

Mutant Mass Mega Size!

7700 Gram Mega Size! niet 89,90 maar 59,90!

Creatinol-O-Phosphate (COP)

200 Gram (200-400 dosersingen) niet 22,50 maar 12,90!

Protein Perfection Mix
Per 1800 Gram (64 shakes!) niet 29,90 maar 27,50!
Per 4000 Gram (142 shakes!) niet 54,90 maar 51,90!

Groetjes Ralf

Zit er in nr 1 of craze. Vitamine b5 of vitamine b8?

even een vraagje, aangezien xtend uit jullie gamma verdwijnt gaan jullie Xtend 2.0 aanbieden of wordt die niet vervangen?

Is de prijs van Dexaprine gezakt. Van de week was deze nog 29,90 en nu is het 24,90? Goede zaak in ieder geval haha.

Zit er in nr 1 of craze. Vitamine b5 of vitamine b8?
Nr1 bevat de B5. De Craze niet.
even een vraagje, aangezien xtend uit jullie gamma verdwijnt gaan jullie Xtend 2.0 aanbieden of wordt die niet vervangen?
Zodra de Xtend 2.0 op voorraad is, geef ik het direct aan :) Dat word waarschijnlijk vandaag.
Is de prijs van Dexaprine gezakt. Van de week was deze nog 29,90 en nu is het 24,90? Goede zaak in ieder geval haha.
Dat dacht ik, zo met pasen is Ilco net even wat guller:D

Groetjes Ralf

Meteen er maar even mee aan de slag geweest, we hebben ze eindelijk op voorraad!

30 serverings €24,90
90 Servings €49,90

Ref. 389083 bezorgdatum al voor de derde keer opgeschoven, hoe komt dit?

Ik had weer een vraagje over Amino 2700 van Universal. Wanneer denken jullie die weer in assortiment te hebben? :)

Klopt het dat jullie de Sport & Vitaliteit pillen hebben aangepast? Voor heen waren het grijze pillen en nu zijn het gouden/gele doorzichtige pillen. Of het ik iets verkeerds binnen gekregen?

Klopt het dat jullie de Sport & Vitaliteit pillen hebben aangepast? Voor heen waren het grijze pillen en nu zijn het gouden/gele doorzichtige pillen. Of het ik iets verkeerds binnen gekregen?

Bij mij zijn ze donker groen?

Om 19h besteld en toch de volgende dag binnen, ook naar BE, dat vind ik zo goed aan B&Fs :thumb:

Maare, die Opti-men, bij mij zit daar volgens het label geen viri-blend in, nieuwe of aangepaste formule ofzo?

Op de website van Opti-men staat het er gewoon ook nog op...

Is de No xplode kleinverpakking niet een beetje duur tov de grootverpakking? Als je het dubbele betaalt, heb je 5x zoveel poeder...

Scherpe aanbieding van de COP trouwens!

bij mijn laatste bestelling zat vloeibare omega 3 van now er niet bij maar op de brief stond dat het ging nagezonden worden, wanneer is het weer voorradig?

ik had een sample whey cream coconut maar deze was zo zoet dat me wangen naar elkaar toe trekken, is dat altijd zo? sorry voor commentaar:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven