- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms door de drukte lukt het niet om aan elke aanvraag te voldoen, we proberen uiteraard wel ons best te doen. Bedankt voor je bestelling!Vanochtend is mijn bestelling weer netjes aangekomen, alles zat erin alleen had ik aan gegeven dat ik ipv. een bidon extra samples wou. Dit was helaas niet het geval.
Maakt mij verder niet zoveel uit maar toch wel een beetje jammer. Voor de rest was de bestelling weer top!![]()

Dat is inderdaad niet zo fijn. Als je vandaag besteld, heb je het morgen alsnog, gelukkig werkt de PostNL net zo hard door als ons.Gvd, denk nog even een grote bestelling te doen, hopend dat het nog morgen binnen zou komen, doet m'n bank met IDEAL lekker vreemd :S
We proberen altijd aan hand van het gewicht van het pakket een inschatting te maken in hoeverre het wel/niet compleet is. Op basis daarvan lukt het eigenlijk altijd wel om te kijken wat wel en niet klopt. Anders nemen we contact op met de PostNL, die helpen ons graag verder. Door de enorme drukte, het enorme ruimte gebrek komen er soms wel eens fouten.Gewoon vraagje uit interesse aan bodyenfit:
Het lijkt wel heel vreemd dat er sinds een bepaald moment zo vaak delen van bestellingen ontbreken en er hier vriendelijk gevraagd wordt om dit in orde te brengen? Tot in hoeverre kunnen jullie de validiteit hiervan controleren, bestel nu toch al enkele jaren bij jullie (ook andere kennissen) en heb nog NOOIT iets ontbrekends of fout geleverd gehad...
Dus wat zijn de nieuwe aanbiedingen? Potje crack v3?Test booster?
![]()
Ik ga er nu mee bezig, ze staan er zo op!! Zo uit mijn hoofd Super Creatine, Mutant Mass 7,7kg en nog 2 haha..
Nr1 bevat de B5. De Craze niet.Zit er in nr 1 of craze. Vitamine b5 of vitamine b8?
Zodra de Xtend 2.0 op voorraad is, geef ik het direct aaneven een vraagje, aangezien xtend uit jullie gamma verdwijnt gaan jullie Xtend 2.0 aanbieden of wordt die niet vervangen?
Dat word waarschijnlijk vandaag.Dat dacht ik, zo met pasen is Ilco net even wat gullerIs de prijs van Dexaprine gezakt. Van de week was deze nog 29,90 en nu is het 24,90? Goede zaak in ieder geval haha.

Meteen er maar even mee aan de slag geweest, we hebben ze eindelijk op voorraad!even een vraagje, aangezien xtend uit jullie gamma verdwijnt gaan jullie Xtend 2.0 aanbieden of wordt die niet vervangen?
Hard, Jack3d en heb me nu ook Rush van Stacker 2 in huis gehaald (nog niet geproefd maar wel veel posi over gehoord!)
Ik geloof dat we het al opgelost hebbenRef. 389083 bezorgdatum al voor de derde keer opgeschoven, hoe komt dit?
Fijn weekend he 
Plusminus 3 weken zegt Ilco.Ik had weer een vraagje over Amino 2700 van Universal. Wanneer denken jullie die weer in assortiment te hebben?![]()
Klopt het dat jullie de Sport & Vitaliteit pillen hebben aangepast? Voor heen waren het grijze pillen en nu zijn het gouden/gele doorzichtige pillen. Of het ik iets verkeerds binnen gekregen?