Stuur me even een persoonlijk berichtje met je referentienummer. Onze leverancier heeft bij een aantal potjes het verkeerde label erom heen gedaan. Wat je nu hebt is Omega-3 en ze horen donkergroen te zijn.Klopt het dat jullie de Sport & Vitaliteit pillen hebben aangepast? Voor heen waren het grijze pillen en nu zijn het gouden/gele doorzichtige pillen. Of het ik iets verkeerds binnen gekregen?
Dat klopt, die zijn donkergroen!
Zojuist even een extra potje opgetrokken.Het is mogelijk dat het om een Europese versie gaat die is aangepast. We gaan even navraag doen bij onze leverancier.Om 19h besteld en toch de volgende dag binnen, ook naar BE, dat vind ik zo goed aan B&Fs
Maare, die Opti-men, bij mij zit daar volgens het label geen viri-blend in, nieuwe of aangepaste formule ofzo?
Op de website van Opti-men staat het er gewoon ook nog op...
Ik heb het even nagevraagd, helaas is dit de uiterste prijs.Is de No xplode kleinverpakking niet een beetje duur tov de grootverpakking? Als je het dubbele betaalt, heb je 5x zoveel poeder...
Scherpe aanbieding van de COP trouwens!
Stuur me even een berichtje met je PM. Ga ik even kijken wat we nog voorradig hebben.bij mijn laatste bestelling zat vloeibare omega 3 van now er niet bij maar op de brief stond dat het ging nagezonden worden, wanneer is het weer voorradig?
Groetjes Ralf
Laatst bewerkt:

Regel ik direct voor je!