MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat jullie de Sport & Vitaliteit pillen hebben aangepast? Voor heen waren het grijze pillen en nu zijn het gouden/gele doorzichtige pillen. Of het ik iets verkeerds binnen gekregen?
Stuur me even een persoonlijk berichtje met je referentienummer. Onze leverancier heeft bij een aantal potjes het verkeerde label erom heen gedaan. Wat je nu hebt is Omega-3 en ze horen donkergroen te zijn.
Bij mij zijn ze donker groen?
Dat klopt, die zijn donkergroen!;) Zojuist even een extra potje opgetrokken.
Om 19h besteld en toch de volgende dag binnen, ook naar BE, dat vind ik zo goed aan B&Fs :thumb:

Maare, die Opti-men, bij mij zit daar volgens het label geen viri-blend in, nieuwe of aangepaste formule ofzo?

Op de website van Opti-men staat het er gewoon ook nog op...
Het is mogelijk dat het om een Europese versie gaat die is aangepast. We gaan even navraag doen bij onze leverancier.
Is de No xplode kleinverpakking niet een beetje duur tov de grootverpakking? Als je het dubbele betaalt, heb je 5x zoveel poeder...

Scherpe aanbieding van de COP trouwens!
Ik heb het even nagevraagd, helaas is dit de uiterste prijs.
bij mijn laatste bestelling zat vloeibare omega 3 van now er niet bij maar op de brief stond dat het ging nagezonden worden, wanneer is het weer voorradig?
Stuur me even een berichtje met je PM. Ga ik even kijken wat we nog voorradig hebben.

Groetjes Ralf

Laatst bewerkt:
Mijn B&F shirtje ontbrak bij mijn bestelling, kan dat bij mijn volgende bestelling in orde gemaakt worden (ref 389931)?

Mijn B&F shirtje ontbrak bij mijn bestelling, kan dat bij mijn volgende bestelling in orde gemaakt worden (ref 389931)?

Mijn excuses voor het ongemak, als je bij je volgende bestelling een opmerking plaatst dat je van mij nog een t-shirt te goed hebt, dan zorg ik dat je hem dan alsnog krijgt:)

- Eldert

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag 3 keer besteld, maar kwam per bestelling niet boven de 100 euro. Kan ik er misschien een T-shirt bij krijgen (L)? Mijn vorige shirt heeft het al begeven.

Ordernr: 392016.

Zie evt. bestelhistory!

Bedankt!

Is mct olie in caps een idee?

Eldert, die ken ik nog niet haha :p

We willen de service naar jullie zo optimaal mogelijk te krijgen. Vandaar dat we ook zoveel mogelijk aanwezig willen zijn hier. Vandaar wat nieuwe namen:D

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 16:37 ----------

Ik heb vandaag 3 keer besteld, maar kwam per bestelling niet boven de 100 euro. Kan ik er misschien een T-shirt bij krijgen (L)? Mijn vorige shirt heeft het al begeven.

Ordernr: 392016.

Zie evt. bestelhistory!

Bedankt!

Regel ik, wordt een apart doosje:)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 16:38 ----------

Is mct olie in caps een idee?

Ik denk dat dit in de praktijk niet gemakkelijk zal zijn.

Bestelling vandaag binnengekregen enigste op merking is het volgende:

2 Dymatize Super Amino 4800 * 1x 450 tabletten € 27,90 € 55,80

heb 2 325 tabletten gekregen xD

Body & Fit Y no looking good :trollface:
Referentie nummer: 390542

Creatinol-O-Phosphate (COP) - is deze beter dan de monohydraat of is er weinig verschil?

Wil nog eens een goeie inkoop doen! :cool:

---

Nevermind heb de bestelling al gedaan, maak er iets moois van jongens! Referentie nummer: 392115 :p

Laatst bewerkt:
Gisteravond een bestelling gedaan, en vanochtend ontvangen terwijl ik trainen was. Gelukkig was mijn pa thuis. Thanks! :D

Creatinol-O-Phosphate (COP) - is deze beter dan de monohydraat of is er weinig verschil?

---

Nevermind heb de bestelling al gedaan, maak er iets moois van jongens! Referentie nummer: 392115 :p
Lees de tekst eens voordat je zoiets roept.. er staat toch duidelijk

"Verwar Creatinol-O-Phosphate niet met creatine!
Anders als creatine vereist COP geen laadfase en werkt het vrijwel meteen na inname. Je merkt het direct!
Goed in combinatie met creatine - de combinatie Creatinol-O-Phosphate met creatine werkt enorm krachtig voor elke sporter en bodybuilder. Kracht, spiermassa en uithouding krijgen een werkelijk enorme impuls."

Bestelling vandaag binnengekregen enigste op merking is het volgende:

2 Dymatize Super Amino 4800 * 1x 450 tabletten € 27,90 € 55,80

heb 2 325 tabletten gekregen xD

Body & Fit Y no looking good :trollface:
Referentie nummer: 390542

Nope:rolleyes: Regel ik direct voor je! :)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 18:52 ----------

---

Het is ondanks dat de naam anders impliceert zijn creatine en creatinol 2 verschillende producten. Creatinol is zeer zeker een aanrader.:) Dank je, morgen in huis!:)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 18:53 ----------

Gisteravond een bestelling gedaan, en vanochtend ontvangen terwijl ik trainen was. Gelukkig was mijn pa thuis. Thanks! :D

Jij ook voor de bestelling!:)

Bro je kan postnl pakjegemak doen. Dan kan je kiezen bij welk postnl servicepunt het word afgegeven, vaak kan het gewoon bij de supermarkt om de hoek.

werd gewoon vandaag afgeleverd net oen ik even thuis was.. Super !

Zit nu te genieten van een Cool cassis fluff :)

Oh.. En ik vind de nieuwe bidon stom. Je kan er niet in knijpen en het is van dat hele harde plastic dat als het valt barst. Maar goed, wilde het alleen ff kwijt verder blijf ik lekker bestellen. ;)

Hij lijkt mij op het eerste gezicht mee vallen. Heb er in geknepen en hij gaat niet open. Ik zou er niet op gaan staan, maar hij is in ieder geval beter dan mijn vorige, want die had niet eens een schroefdop.

:d

Laatst bewerkt:
werd gewoon vandaag afgeleverd net oen ik even thuis was.. Super !

Zit nu te genieten van een Cool cassis fluff :)

Hij lijkt mij op het eerste gezicht mee vallen. Heb er in geknepen en hij gaat niet open. Ik zou er niet op gaan staan, maar hij is in ieder geval beter dan mijn vorige, want die had niet eens een schroefdop.

Top!:) De Cool Cassis is inderdaad een heerlijke smaak:)

Beste b&f,
heb vandaag 1 scoop noxipro voor het eerst gebruikt en merkte er niet veel van...
zou ik 2 scoops gebruiken of verder aan 1 houden?
graag wat advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven