XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat werkt beter om een super training neer te zetten @B&Fshop
Jullie eigenmerk COP pwo of NO xplode van BSN.

Ik wil een goede pwo kopen, maar heb niet zo veel verstand van wat beter is :)

Zijn toch wel heel verschillende producten. No Xplode is een complex producten met veel ingredienten en stimulanten. COP is puur een goed 1 ingredient product. Als je het sec 1 op 1 bekijkt zal No Xplode denk ik meer voor je doen.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 19:17 ----------

Gisteren variety pack binnengekregen.
De citroen smaakt heel anders dan ik verwacht had (evengoed lekker).
En de watermeloen is echt super, heerlijk fris smaakje met toch een vleugje romigheid.

Dank je, voor het compliment! Watermelon is een heerlijke zomersmaak ook!:)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 19:17 ----------

net eerste keer nr1 genomen, ben benieuwd :D
kan ik deze perfect tegelijk met mn pink magic nemen ?
want ik neem deze nog uit.

Ja, deze mag je zeker combineren!:) Succes:)

Een vraagje aan B&F shop gister heb ik een pot magic creatine en whey gekocht alleen heb ik nog geen bevestiging dat dit verzonden is. Normaal krijg ik altijd wel een track & trace code etc.. Misschien is er iets mis gegaan of klopt het wel?

Ik hoor het wel! Verder ben ik erg tevreden over B&F shop!!

Zijn de pro shakers uit het assortiment?

392810 nieuwe bestelling geplaatst. eens kijken hoe ik op noxipro reageer :)

Een vraagje aan B&F shop gister heb ik een pot magic creatine en whey gekocht alleen heb ik nog geen bevestiging dat dit verzonden is. Normaal krijg ik altijd wel een track & trace code etc.. Misschien is er iets mis gegaan of klopt het wel?

Ik hoor het wel! Verder ben ik erg tevreden over B&F shop!!

Alle bestellingen zijn gisteren verwerkt. Wat is het referentienummer? Dan check ik het nog even voor je:)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 10:15 ----------

Zijn de pro shakers uit het assortiment?

Nee, deze zijn even uitverkocht. We verwachten de Pro Shakers over 3-4 weken weer binnen.:cool:

B&F ik gebruik elke dag man sports body octane (400mg caffeine) neem ook creatine orotate.
Alleen heb ik gelezen dat caffeine en creatine niet samen gaat. Heeft het dan nut om creatine te pakken of is het beter dat ik de pre workout vervang met beta alanine + Citrulline malate?

B&F ik gebruik elke dag man sports body octane (400mg caffeine) neem ook creatine orotate.
Alleen heb ik gelezen dat caffeine en creatine niet samen gaat. Heeft het dan nut om creatine te pakken of is het beter dat ik de pre workout vervang met beta alanine + Citrulline malate?

redelijk broodje aap man. ik neem iedere dag creatine en caffeine anhydrous en heb zeker van beide effect.

Bestelling is vrijdag weer netjes afgeleverd!
Heb nu de creatine capsules van olymp, naar het schijnt zouden deze heel goed zijn!

Had een week ervoor super creatine besteld in de smaak fruit punch maar qua smaak viel deze mij echt enorm tegen. Vandaar maar eens capsules geprobeerd.

De Lean gain daarentegen in aardbeismaak is echt geweldig!
Lost mooi op in de shake beker pro, ik kan perfect 100gr in 300 ml oplossen zonder klontjes. En hij is dan nog eens heel licht op de maag ook.
Echt een topproduct!

is geen broodje aap. Wanneer je je cafeïne inneemt kun je pas een uur later je creatine innemen dan is er niets aan de hand.
Wanneer je dit tegelijkertijd zal doen word de opname van creatine versloomd of zelfs tegengegaan.

Is er toevallig al een update over de creatine van beast sports nutr? (CREAture) Ik wil namelijk deze week een nieuwe creatine aanschaffen, mocht het zo zijn dat je hem over enkele dagen binnen krijgt dan wacht ik nog wel even daarop. Alvast bedankt. :)

is geen broodje aap. Wanneer je je cafeïne inneemt kun je pas een uur later je creatine innemen dan is er niets aan de hand.
Wanneer je dit tegelijkertijd zal doen word de opname van creatine versloomd of zelfs tegengegaan.

het laden zal misschien iets moeizamer gaan, maar als je iedere dag 5g creatine naar binnen werkt zullen je plasma niveaus net zo goed een optimale waarde bereiken op den duur. en ja ik neem creatine onafgebroken dagelijks al meer dan een jaar.

Oke is duidelijk badankt manne.

Hey.... Dat doosje heeft precies de goede maat ....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komen er binnenkort terug andere goedkope shakebekers ? (niet de shakebeker pro van 9.90)

Hoi B&F,

Vorige week heb ik wederom een nieuw pre-workout potje gekocht, no-xplode bsn 2.0.
Om de een of andere reden werken pre-workout sups niet tot nauwelijks meer voor mij, enig idee hoe dit komt? Volgende keer als ik naar de fitness ga neem ik voor 5 a 10 man die het wilde proberen een sampletje mee (een scoopje in een boterham zakje).
Die gaan dan kijken wat voor invloed het op hun heeft.

Daarnaast zijn er ook weer nieuwe leden bij onze sportschool gekomen uit Litouwen die al maanden hun whey shakes uit hun land bestelde. Ik heb ze jullie website aangeraden toen ze me vertelde hoeveel ze betaalde per lbs aan shake. Voor hun neem ik ook een van de samples mee die jullie mij hebben opgestuurd bij mijn laatste bestelling. (bedankt daar nog voor, ik had één sample verwacht en niet 4 :D)

Cheers!

• Like
Waarderingen: B&F

bullshit verhaal.. al lang achterhaald.

anders zouden er in vrijwel alle preworkouts niet caffeine en crea zitten..
waarom creatine er in stoppen als het toch vrijwel geen nut heeft..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven