tWack
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
Is de prijs van Dexaprine gezakt. Van de week was deze nog 29,90 en nu is het 24,90? Goede zaak in ieder geval haha.
Meteen maar even 4 potjes besteld..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de prijs van Dexaprine gezakt. Van de week was deze nog 29,90 en nu is het 24,90? Goede zaak in ieder geval haha.

werd gewoon vandaag afgeleverd net oen ik even thuis was.. Super !
Zit nu te genieten van een Cool cassis fluff
Hij lijkt mij op het eerste gezicht mee vallen. Heb er in geknepen en hij gaat niet open. Ik zou er niet op gaan staan, maar hij is in ieder geval beter dan mijn vorige, want die had niet eens een schroefdop.
. Beste b&f,
heb vandaag 1 scoop noxipro voor het eerst gebruikt en merkte er niet veel van...
zou ik 2 scoops gebruiken of verder aan 1 houden?
graag wat advies

net een bestelling gedaan (ref nummer: 392367)
maar bedenk me nu opeens dat het pas dinsdag aankomt omdat ik zolaat was (maandag is 2de paasdag...) terwijl ik ook gewoon zaterdagavond na werk langs kon komen ...
Klopt inderdaad
Hoi, heb weer een "pak je gemak" pakketje niet op het postkantoor maar thuis ontvangen.
Tnt is weer super lekker bezig...

Nieuwe bidon? Post eens een pic.
Zag gister iemand met een wat kleinere zwart witte bidon van B&F, die zag er best mooi uit. Van hoelang terug is die?

Staat duidelijk op hun site: "Koop nu - Betaal pas over 14 dagen!"Met afterpay , tot hoeveel dagen na aanschaf kan je het afrekenen?
Volgens mij wordt dit pas dinsdag opgehaald door postnl, dus op z'n vroegst woensdag in huis.net een mail gekregen dat me bestelling vandaag is verzonden, komt zeker vandaag niet aan he?![]()
Volgens mij wordt dit pas dinsdag opgehaald door postnl, dus op z'n vroegst woensdag in huis.

word alleen maar erger, hoopte dat het dinsdag al zou aankomen
k*t tnt moet maar eens op zaterdag enzo normaal gaan werken..
.Dinsdag wordt een super drukke dag bij tnt dus ik denk idd dat je wel van de woensdag uit kan gaan. Ik verwacht iniedergeval al door te moeten werken tot een uur of 11.
bezorg je ook in het hoge noorden?
zie de oude postbode alweer aankomen met een pakketje voor mij, hij blijft raar kijken haha
Met afterpay , tot hoeveel dagen na aanschaf kan je het afrekenen?

net een mail gekregen dat me bestelling vandaag is verzonden, komt zeker vandaag niet aan he?![]()

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 12:27 ----------
Dat komt het in dit geval ivm pasen woensdag aan. Dank je, voor de bestelling![]()

rijd er niemand van jullie langs wolvega vandaag, dan diegene het even voor me meeneemt, woensdag duurt me toch iets telang![]()

Daar wordt je heel vrolijk van!
We hebben nu zoveel lekkere smaken in de Whey Perfection dat je bijna niet weer weet welke smaak te kiezen
Gisteravond besteld, vanochtend weer geleverd door Ali! Ies voor die spieren zeker?
Gevraagde sample zat er ook bij, helemaal top weer![]()