XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bullshit verhaal.. al lang achterhaald.

anders zouden er in vrijwel alle preworkouts niet caffeine en crea zitten..
waarom creatine er in stoppen als het toch vrijwel geen nut heeft..

Omdat beide werken en ze samen beter lijken waardoor mensen meer geld neer leggen.. wie wil er nu een pre-workout supp zonder bijvoorbeeld creatine ... really, alsof creatine überhaupt thuis hoort in een pre-wo sup, DAT is pas bullshit.

http://www.ergogenics.org/supplement198.html

Mijn pre workout bevat 400mg caffeine, volgens dat onderzoek zou de werking van creatine ( toename spierkracht) wegvallen. zal ik dan toch maar de pre workout weglate en beta alanine+ citruline malate pakken?

Ben toch al niet zo dol op die vage 1,3 dma die in me pre workout zit.

Heb van het weekend een bestelling gedaan, en na twijfelen toch nog een besteling gedaan. Jullie kunnen dit ook gewoon in 1x keer verzenden(als het nog niet verzonden is) scheelt voor jullie ook weer verzendkosten. Het gaat om ref nummer: 392657 en 393235.

het laden zal misschien iets moeizamer gaan, maar als je iedere dag 5g creatine naar binnen werkt zullen je plasma niveaus net zo goed een optimale waarde bereiken op den duur. en ja ik neem creatine onafgebroken dagelijks al meer dan een jaar.

je merkt er zeker veel van ;p

Helemaal mee eens. Ik fronste m'n wenkbrauwen er laatst ook al om..
En uit dat artikel, wat is een hoge dosis cafeine? Is dat 6 bakken koffie per dag?

Moet je even kijken hoeveel caffeine er ook alweer in koffie zit (30 mg ?) Tijdens de studie was het 450 mg caffeine voor iemand van 90 kilo (C (5 mg x kg-1 x day-1) staat in het stuk zelf)

Heb van het weekend een bestelling gedaan, en na twijfelen toch nog een besteling gedaan. Jullie kunnen dit ook gewoon in 1x keer verzenden(als het nog niet verzonden is) scheelt voor jullie ook weer verzendkosten. Het gaat om ref nummer: 392657 en 393235.

Dank je, voor de order! Ik geef het door:)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 08:33 ----------

Komen er binnenkort terug andere goedkope shakebekers ? (niet de shakebeker pro van 9.90)

Ja, we hebben over enkele weken weer 2 soorten goeie shakebekers:)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 08:36 ----------

Hoi B&F,

Vorige week heb ik wederom een nieuw pre-workout potje gekocht, no-xplode bsn 2.0.
Om de een of andere reden werken pre-workout sups niet tot nauwelijks meer voor mij, enig idee hoe dit komt? Volgende keer als ik naar de fitness ga neem ik voor 5 a 10 man die het wilde proberen een sampletje mee (een scoopje in een boterham zakje).
Die gaan dan kijken wat voor invloed het op hun heeft.

Daarnaast zijn er ook weer nieuwe leden bij onze sportschool gekomen uit Litouwen die al maanden hun whey shakes uit hun land bestelde. Ik heb ze jullie website aangeraden toen ze me vertelde hoeveel ze betaalde per lbs aan shake. Voor hun neem ik ook een van de samples mee die jullie mij hebben opgestuurd bij mijn laatste bestelling. (bedankt daar nog voor, ik had één sample verwacht en niet 4 :D)

Cheers!

Het kan puur gewenning zijn waardoor je steeds hoger moet doseren om iets te merken. Een paar weken helemaal stoppen is dan het devies. Het kan ook zijn dat je er niet gevoelig voor bent. Dan is een pre-workout geen product voor jou.:)

Dank je, voor het aanraden van onze website, waarderen we enorm!:)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 08:38 ----------

Hey.... Dat doosje heeft precies de goede maat ....

[Link niet meer beschikbaar]

Haha:D We hebben toch niet per ongeluk 1 van onze laptops verzonden!:eek::D

http://bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/super-duo

even 2 vragen over deze combinatie

hoelang blijft het dezelfde prijs
en hoelang kun je als je ze dicht laat bewaren.

De prijs zullen we denk ik handhaven, we kijken steeds vaker hoe groot de vraag is. Als de vraag heel groot is dan kunnen we met een hele krappe marge werken. Consumenten waarderen dat enorm en het is voor ons natuurlijk ook goed omdat we constant een enorme afzet hebben:)

Super Duo

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 08:42 ----------

Bestelling is vrijdag weer netjes afgeleverd!
Heb nu de creatine capsules van olymp, naar het schijnt zouden deze heel goed zijn!

Had een week ervoor super creatine besteld in de smaak fruit punch maar qua smaak viel deze mij echt enorm tegen. Vandaar maar eens capsules geprobeerd.

De Lean gain daarentegen in aardbeismaak is echt geweldig!
Lost mooi op in de shake beker pro, ik kan perfect 100gr in 300 ml oplossen zonder klontjes. En hij is dan nog eens heel licht op de maag ook.
Echt een topproduct!

Dank je, voor de bestelling en het compliment!:)

Lean Gain

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 08:48 ----------

Is er toevallig al een update over de creatine van beast sports nutr? (CREAture) Ik wil namelijk deze week een nieuwe creatine aanschaffen, mocht het zo zijn dat je hem over enkele dagen binnen krijgt dan wacht ik nog wel even daarop. Alvast bedankt. :)

Deze zit in de bestelling. Weet niet of het voorradig is dat weet ik dinsdag/woensdag:)

Worden er deze week bij het 2de cadeau dan eiwitrepen geplaatst? :D

Moet je even kijken hoeveel caffeine er ook alweer in koffie zit (30 mg ?) Tijdens de studie was het 450 mg caffeine voor iemand van 90 kilo (C (5 mg x kg-1 x day-1) staat in het stuk zelf)

Exact! Ik drink altijd espresso rondom de inname ook van m'n pre work out booster. Heb dit ook een tijd achterwege gelaten om zelf de conslusie te trekken of het nadelig is mbt opname en werking van creatine. Dit was absoluut niet het geval. En zoals er ook op de verpakkingen staat....behoorlijk hoge doseringen caffeine in de pre- work out sups.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 10:47 ----------

Mijn pre workout bevat 400mg caffeine, volgens dat onderzoek zou de werking van creatine ( toename spierkracht) wegvallen. zal ik dan toch maar de pre workout weglate en beta alanine+ citruline malate pakken?

Ben toch al niet zo dol op die vage 1,3 dma die in me pre workout zit.

Is een persoonlijke afweging. Zoals ik het lees mbt de 1,3 dma wil je die liever niet. Dan is de optie zoals je hem noemt een goede. Blijft altijd persoons afhankelijk. Belangrijkste is je gevoel bij een product en die wordt gevoed door de werking/uitwerking van het product. Je kunt beiden een "kans" geven. Probeer het één en probeer later het ander. Belangrijk is hierin wel alles hetzelfde te houden. Manier van trainen, voeding etc.

Thanks bro. http://coffeetea.about.com/od/caffe...ne-Is-In-Coffee-Tea-Cola-And-Other-Drinks.htm

Exact! Ik drink altijd espresso rondom de inname ook van m'n pre work out booster. Heb dit ook een tijd achterwege gelaten om zelf de conslusie te trekken of het nadelig is mbt opname en werking van creatine. Dit was absoluut niet het geval. En zoals er ook op de verpakkingen staat....behoorlijk hoge doseringen caffeine in de pre- work out sups.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 10:47 ----------

Is een persoonlijke afweging. Zoals ik het lees mbt de 1,3 dma wil je die liever niet. Dan is de optie zoals je hem noemt een goede. Blijft altijd persoons afhankelijk. Belangrijkste is je gevoel bij een product en die wordt gevoed door de werking/uitwerking van het product. Je kunt beiden een "kans" geven. Probeer het één en probeer later het ander. Belangrijk is hierin wel alles hetzelfde te houden. Manier van trainen, voeding etc.

Ik ben blij dat ik van de DMAA af ben. Op gegeven moment had ik continu hartkloppingen, ik sliep slecht en ik had last van m'n snikkel. Nu gebruik ik Nr1 van B&F en daar train ik minstens zo goed op! Voor de pep neem een bakkie espresso pwo.

Welke Enzymen helpen mij het beste tegen gassen en stank als gevolg van proteine innamen.

Thanks bro. http://coffeetea.about.com/od/caffe...ne-Is-In-Coffee-Tea-Cola-And-Other-Drinks.htm

Ik ben blij dat ik van de DMAA af ben. Op gegeven moment had ik continu hartkloppingen, ik sliep slecht en ik had last van m'n snikkel. Nu gebruik ik Nr1 van B&F en daar train ik minstens zo goed op! Voor de pep neem een bakkie espresso pwo.

Duidelijk verhaal! Dan heb je toch een prima keuze gemaakt? Wat neem je post workout dan? En tijdens?

Dmaa zorgt voor flinke vasoconstriction, iets wat je totaal niet wilt. Zeker niet rondom je training

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven