AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk verhaal! Dan heb je toch een prima keuze gemaakt? Wat neem je post workout dan? En tijdens?

Ja ik ben er echt tevreden over. DMAA is leuk maar de cons wegen niet op tegen de pros. Tijdens neem ik water met limonade en post eerst peptopro met dextrose, even later whey.

Ja ik ben er echt tevreden over. DMAA is leuk maar de cons wegen niet op tegen de pros. Tijdens neem ik water met limonade en post eerst peptopro met dextrose, even later whey.

Ziet er goed uit. Ik weet natuurlijk niet hoe je budget is. Maar Muscle Protect zou een welkome aanvulling zijn tijdens je training mocht je het bij hun eigen merk willen houden gezien qua prijs/kwaliteits verhouding.

Ziet er goed uit. Ik weet natuurlijk niet hoe je budget is. Maar Muscle Protect zou een welkome aanvulling zijn tijdens je training mocht je het bij hun eigen merk willen houden gezien qua prijs/kwaliteits verhouding.

Met Muscle Protect voorkom je inderdaad veel spierafbraak waardoor je per training meer resultaat pakt:)

Zaterdag besteld woensdag binnen? Zeker ivm pasen?

Ik hak er al aardag wat centen doorheen aan de supps, maar ik zal het in m'n achterhoofd houden als ik iets nieuws wil proberen.

Probleemje met verzending pakketje denk ik:

referentienummer: 390754.
Woensdagavond besteld, donderdagmorgend al verzonden naar belgie.
Kon met die link pakketje volgen tot in sorteercentrum van postNL.
Volgens de levertijd op die site ging het eerst vrijdag afgeleverd worden en later stond er zaterdag op.
Zaterdag terug gekeken: "Geen zendingen gevonden met deze barcode".

Probleemje met verzending pakketje denk ik:

referentienummer: 390754.
Woensdagavond besteld, donderdagmorgend al verzonden naar belgie.
Kon met die link pakketje volgen tot in sorteercentrum van postNL.
Volgens de levertijd op die site ging het eerst vrijdag afgeleverd worden en later stond er zaterdag op.
Zaterdag terug gekeken: "Geen zendingen gevonden met deze barcode".

Ik mail het nu direct door naar kantoor.:rolleyes: We kunnen vandaag niet bellen met de Post maar doen dat morgen direct en laten het je dan direct weten. Geen zorgen ik los het voor je op:)

Ik ga binnenkort op vakantie voor paar dagen. Dan wou ik graag wat eiwitrepen meenemen. Is er een kans dat in de komende 2 weken eiwitrepen in aanbieding komen? :)

Ik ga binnenkort op vakantie voor paar dagen. Dan wou ik graag wat eiwitrepen meenemen. Is er een kans dat in de komende 2 weken eiwitrepen in aanbieding komen? :)

eehhh:cool: dat weet ik als ik eerlijk ben echt nog niet. Wat ook een goeie optie is trouwens: Whey Perfection Sachets:)

15 sachets + shaker - 9,90!

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 18:05 ----------

Ok:)

Komt de noxitropin binnen?

Zou die zeker kopen :)

Genomen als sample en geslapen als een ****ing steen, super uitgeslapen wakker geworden!

de nieuwe smaken vielen toch wat tegen vooral nutella,vond ik echt niet te drinken,amaretto was wel lekker

de nieuwe smaken vielen toch wat tegen vooral nutella,vond ik echt niet te drinken,amaretto was wel lekker
Ik vind ze beiden top :D is een welkome variatie op de normale smaken :)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 07:53 ----------

Genomen als sample en geslapen als een ****ing steen, super uitgeslapen wakker geworden!
Wut?

Klopt dit?
http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten-alle/body-fit-sportsnutrition/anabolic-wms_gebruik-dosering

Want op mijn etiket staat 2 maatscheppen is gelijk aan 60gr. Als dit niet klopt heb ik al die tijd 120gr genomen na mijn training :\

Nee:D het is 2 scoops. Fout op de site is aangepast. Geen zorgen:)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 08:54 ----------

Nee, ik zal er toch eens naar kijken voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 08:56 ----------

Helaas, de noxitropin gaat niet in de verkoop!;)

- Eldert

B&F: ik heb een pm gezonden, maar ik heb niets terug gehad ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven