Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had vrijdag voor 22.00 een bestelling geplaatst, nu komt deze pas morgen (woensdag) aan? Ik had begrip met de feestdagen etc, ... maar ik was er vandaag toch wel op aan het wachten, want er stond bezorgdatum: dinsdag 10 april.

... Spijtig. :(

Had vrijdag voor 22.00 een bestelling geplaatst, nu komt deze pas morgen (woensdag) aan? Ik had begrip met de feestdagen etc, ... maar ik was er vandaag toch wel op aan het wachten, want er stond bezorgdatum: dinsdag 10 april.

... Spijtig. :(
Dat is inderdaad niet zo fijn. Welk referentienummer is gekoppeld aan je bestelling? Dan ga ik voor je kijken of het afleverproces voor je kan versnellen;)

Groetjes Ralf

nr. 1 en magnificent is dat wel goed als je toch wat over gewicht hebt aangezien de kh die er in zitten???? of kan dit wel gewoon?

hmm spijtig, die noxitropin ziet er best wel interessant uit hoor, misschien toch niet overwegen ? srry heren kan het nie laten :o

Dat is inderdaad niet zo fijn. Welk referentienummer is gekoppeld aan je bestelling? Dan ga ik voor je kijken of het afleverproces voor je kan versnellen;)

Groetjes Ralf

referentienummer: 392115

Zou helemaal top zijn! Ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen maar ik kijk gewoon uit naar mijn bestelling! :p

Groetjes!

Referentie nummer: 394411

Ik heb net een bestelling bij jullie geplaatst.
Aangezien jullie de shaker PRO niet meer hebben, zou ik dan een (Noxipro) sample kunnen krijgen in plaats voor een shakebeker?

Referentie nummer: 394427

394427 - 394411 = 16 bestellingen binnen een kwartiertje ongeveer ? :D
Of loopt dat niet zo ? :p

Zou ik trouwens ook een pre wo sample kunnen krijgen?, kon idd de shaker pro niet meer invullen. Heb hem nu op bidon staan omdat ik niet kon aangeven dat ik een pre wo sample wou :p

nr. 1 en magnificent is dat wel goed als je toch wat over gewicht hebt aangezien de kh die er in zitten???? of kan dit wel gewoon?
Ja het kan wel, snelle koolhydraten rondom de training is geen probleem. Ik zou adviseren om niet beide te nemen. Gewoon om niet te veel koolhydraten rondom je training te nemen, als je te veel neemt en je kan ze niet gebruiken, sla je het op als vet. Ik zou dus een andere pre workout worden en Magnificent na de training.
Referentie nummer: 394411

Ik heb net een bestelling bij jullie geplaatst.
Aangezien jullie de shaker PRO niet meer hebben, zou ik dan een (Noxipro) sample kunnen krijgen in plaats voor een shakebeker?
Helaas hebben we deze samples nu niet op voorraad. Mochten we ze hebben dan had ik het graag gedaan, helaas...:rolleyes:

Groetjes Ralf

Is het een idee om de Ultra Fine Oats ook in een kleinere verpakking aan te bieden? Ik heb best wel interesse in dit product, maar 5 kg is iets teveel van het goede. Er vanuit gaande dat ik rond de 30 gram door m'n Isolaat Perfection zou gooien na de training, zou ik met drie á vier keer per week trainen al rond de 9 tot 10 weken met 1 kg doen. Nu zou ik het dagelijks ook op andere momenten kunnen nemen, maar dan zou een kleinere verpakking alsnog uitkomst bieden :)

Verder vroeg ik me af of jullie met een nieuwe huisstijl bezig zijn? Aangezien het nieuwe logo in de avatar :D

Is het een idee om de Ultra Fine Oats ook in een kleinere verpakking aan te bieden? Ik heb best wel interesse in dit product, maar 5 kg is iets teveel van het goede. Er vanuit gaande dat ik rond de 30 gram door m'n Isolaat Perfection zou gooien na de training, zou ik met drie á vier keer per week trainen al rond de 9 tot 10 weken met 1 kg doen. Nu zou ik het dagelijks ook op andere momenten kunnen nemen, maar dan zou een kleinere verpakking alsnog uitkomst bieden :)

Verder vroeg ik me af of jullie met een nieuwe huisstijl bezig zijn? Aangezien het nieuwe logo in de avatar :D
Het is een goed idee, echter verwachten wij op korte termijn geen veranderingen te doen in deze zakken. Helaas:rolleyes: Verder zijn we inderdaad bezig met een nieuw logo (dit is de nieuwste die we hebben) en we hopen binnen een aantal maanden een nieuwe huisstyle te gaan hanteren.:)

Groetjes Ralf

Probleemje met verzending pakketje denk ik:

referentienummer: 390754.
Woensdagavond besteld, donderdagmorgend al verzonden naar belgie.
Kon met die link pakketje volgen tot in sorteercentrum van postNL.
Volgens de levertijd op die site ging het eerst vrijdag afgeleverd worden en later stond er zaterdag op.
Zaterdag terug gekeken: "Geen zendingen gevonden met deze barcode".

Ik mail het nu direct door naar kantoor.:rolleyes: We kunnen vandaag niet bellen met de Post maar doen dat morgen direct en laten het je dan direct weten. Geen zorgen ik los het voor je op:)

Is er hier al nieuws over? Vandaag weer niet gekregen.
Misschien is er een gozer uit het sorteercentrum ermee gaan lopen voor eigen gebruik !!

Staan de voedingswaarden van producten ook op de site?

B&f, ik moet van mijn moeder vrijdag mijn bloed laten trekken, maar ik heb vandaag hard! genomen. En ik hard zit Geranamine, kan de dokter daar iets van zeggen. Of is het legaal in België?

B&f, ik moet van mijn moeder vrijdag mijn bloed laten trekken, maar ik heb vandaag hard! genomen. En ik hard zit Geranamine, kan de dokter daar iets van zeggen. Of is het legaal in België?
is alweer uit je systeem op vrijdag, en ze kunenn niets doen want is alleen verboden in topsport (wedstrijden)

volgens mij test de arts daar niet eens op

Ligt aan de rest van je voeding. Dit moet normaliter geen enkel probleem zijn. Ochtend/voor het slapen/voor en na het trainen. Dat is essentieel qua voeding. De rest daar omheen moet je dan aanpassen.....

Ja het kan wel, snelle koolhydraten rondom de training is geen probleem. Ik zou adviseren om niet beide te nemen. Gewoon om niet te veel koolhydraten rondom je training te nemen, als je te veel neemt en je kan ze niet gebruiken, sla je het op als vet. Ik zou dus een andere pre workout worden en Magnificent na de training.

Helaas hebben we deze samples nu niet op voorraad. Mochten we ze hebben dan had ik het graag gedaan, helaas...:rolleyes:

Groetjes Ralf

Hahaha heb ze nu al binnen, beetje te hebberig geweest denk ik, jammer..:o:o

Is er hier al nieuws over? Vandaag weer niet gekregen.
Misschien is er een gozer uit het sorteercentrum ermee gaan lopen voor eigen gebruik !!
Ik heb even met de postNL contact gehad en volgens de postNl moest het vanmiddag zijn afgeleverd. Kan het zijn dat het bij de buren afgeleverd is?
Staan de voedingswaarden van producten ook op de site?
Van een aantal wel en een aantal niet. Welke wilde je graag weten?
In principe is het legaal in België, mocht je een topsporter zijn moet je het even aan de bond navragen of je het wel of niet mag gebruiken.

Groetjes Ralf

Nog een vraag aan b en f, waarom zou iemand anders het dan wel kunnen gebruiken te samen ivm kh. word het bij die gene dan niet net zo snel in vet om gezet als bij mij?
Sorry vind beetje onduidelijk..

Nog een vraag aan b en f, waarom zou iemand anders het dan wel kunnen gebruiken te samen ivm kh. word het bij die gene dan niet net zo snel in vet om gezet als bij mij?
Sorry vind beetje onduidelijk..
Je kan zoveel eten als je wilt, maar het gaat om de hoeveelheid die je per dag binnenkrijgt. Het gaat erom dat je niet de overname overschrijd die je wilt. Als je wel te veel binnen krijgt groei je. Stel je voor je eet per dag 2500 kcal en je hebt er maar 2800 nodig (incl bewegingstoeslag e.d.). Dan val je af, zit je erboven dan kom je aan. Snapje? Dus al de nr1 en de magnificent goed passen in je schema mbt je calorieën dan is het geen enkel probleem.

Groetjes Ralf

Ligt aan de rest van je voeding. Dit moet normaliter geen enkel probleem zijn. Ochtend/voor het slapen/voor en na het trainen. Dat is essentieel qua voeding. De rest daar omheen moet je dan aanpassen.....

je bedoeld gewoon de verhouding tussen eiwit/vet/kh?
Gewoon zorgen dat je wat minder kh eet met andere voeding..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven