AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Je kan zoveel eten als je wilt, maar het gaat om de hoeveelheid die je per dag binnenkrijgt. Het gaat erom dat je niet de overname overschrijd die je wilt. Als je wel te veel binnen krijgt groei je. Stel je voor je eet per dag 2500 kcal en je hebt er maar 2800 nodig (incl bewegingstoeslag e.d.). Dan val je af, zit je erboven dan kom je aan. Snapje? Dus al de nr1 en de magnificent goed passen in je schema mbt je calorieën dan is het geen enkel probleem.

Groetjes Ralf

alles is duidelijk! dank jullie wel!

Sorry B&F, zo laat nog een bestelling ghehe ^^
Ik heb het 2e 'cadeauveld' leeggelaten, is het mogelijk om hiervoor een sample te verkrijgen?
Ref: 394880

Alvast bedankt ;)!

Sorry B&F, zo laat nog een bestelling ghehe ^^
Ik heb het 2e 'cadeauveld' leeggelaten, is het mogelijk om hiervoor een sample te verkrijgen?
Ref: 394880

Alvast bedankt ;)!
Bedankt voor je bestelling. Ik ga er vanuit dat als je het als opmerking aangegeven hebt het goed moet komen! Morgen in huis :thumbs:

:sad: heb weer teveel gekocht.
Ik wou normaal alleen BCAA caps kopen, uiteindelijk heb ik muscleprotect, whey sachets en een preworkout besteld :o
Waarom is jullie assortiment toch zo groot en de prijs zo laag??:D

Zijn er toevallig samples van Nr. 1 te krijgen?

Gebruik sinds vorige week de pure Beta-alanine, de eerste keer tintelde het heel erg. Maar de keren daarna eigenlijk niet. Ik neem 't als ik opsta en voordat ik ga trainen, ik eet daarna wel gelijk. Vroeg me af of het dan nog wel werkt? Of dat het tintelen alleen de eerste keer zo erg is.

:sad: heb weer teveel gekocht.
Ik wou normaal alleen BCAA caps kopen, uiteindelijk heb ik muscleprotect, whey sachets en een preworkout besteld :o
Waarom is jullie assortiment toch zo groot en de prijs zo laag??:D
Haha, dan kun je meer voor minder kopen en dezelfde prijs haha. Bedankt voor je bestelling :thumbs:
Zijn er toevallig samples van Nr. 1 te krijgen?
Nee, deze hebben we helaas niet.
Gebruik sinds vorige week de pure Beta-alanine, de eerste keer tintelde het heel erg. Maar de keren daarna eigenlijk niet. Ik neem 't als ik opsta en voordat ik ga trainen, ik eet daarna wel gelijk. Vroeg me af of het dan nog wel werkt? Of dat het tintelen alleen de eerste keer zo erg is.
Op den duur gaat je lichaam eraan wennen en merk je er niet zo veel van. De werking ervan zal niet minder worden. Mocht je het idee hebben dat je niet voordelen ervan hebt, kun je de dosering verhogen.

Groetjes Ralf

NO Xplode 2.0 mag binnenkort niet meer verkocht worden (daarom staat hij bij op=op) vanwege de vinpocetine, weet je hoeveel daarvan in zit ongeveer?
Is het meer dan in de pre-workoutpill (2mg)?

Waarom mag de NO Xplode niet meer verkocht worden?

Bestelling net weer binnen. Ben benieuwd hoe de perfection straciatella met oats samen smaakt. Vorige week de samples geprobeerd en vond deze smaak dr echt uitknallen samen met bitterkoekjes amarreto (overige nieuwe smaken ook goed vond alleen de watermelon niet echt lekker).
Las dat er ook een witte chocola smaak op komst is, weten jullie al wanneer deze ongeveer gaat verschijnen? Complimenten trouwens nog voor de NR1, fijn trainen met dit spul! :D

NO Xplode 2.0 mag binnenkort niet meer verkocht worden (daarom staat hij bij op=op) vanwege de vinpocetine, weet je hoeveel daarvan in zit ongeveer?
Is het meer dan in de pre-workoutpill (2mg)?
Dat durf ik helaas niet te zeggen. De blend is geheim en niemand weet de exacte waarden van de hoeveelheid die erin zit.
Bestelling net weer binnen. Ben benieuwd hoe de perfection straciatella met oats samen smaakt. Vorige week de samples geprobeerd en vond deze smaak dr echt uitknallen samen met bitterkoekjes amarreto (overige nieuwe smaken ook goed vond alleen de watermelon niet echt lekker).
Las dat er ook een witte chocola smaak op komst is, weten jullie al wanneer deze ongeveer gaat verschijnen? Complimenten trouwens nog voor de NR1, fijn trainen met dit spul! :D
Dankjewel voor je complimenten. De nieuwe Whey Perfection smaken worden ontzettend goed ontvangen. Hoelang het duurt voordat we de Witte Chocolade hebben is nogal moeilijk te bepalen, deze smaak is echt ontzettend lastig om goed op smaak te brengen.

Ik had een vraagje.

Ik heb net de Magic Creatine Capsule (http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/magic-creatine ) besteld in de beschrijving en op het potje staat 3 capsules (1 dosering) het volgende:
3000 mg Creapure Creatine
1000 mg Russian Tarragon

Dan zouden toch 3 capsules i.p.v 6 voldoende moeten zijn?

Nee, het is 6 capsules. Dit mogen we inderdaad wel iets duidelijker formuleren zie ik:cool: Ik laat hier nu direct even naar kijken:) Dank je:)

Ik zie de Superior Amino 2222 softgels dik afgeprijsd staan in de OP = OP sectie, is hier een speciale reden voor?

€9,90 voor 300 softgels (2 per dag) is wel een ERG goeie deal :)

Dinsdag bestelt, donderdag word het pas bezorgt. Wtf is this shit jongens? Ik zit zonder whey

Ik zie de Superior Amino 2222 softgels dik afgeprijsd staan in de OP = OP sectie, is hier een speciale reden voor?

€9,90 voor 300 softgels (2 per dag) is wel een ERG goeie deal :)
De THT is t/m juni, vandaar we het groot ingekocht hebben en jullie het voor een erg goede deal willen aanbieden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superior Amino 300 caps voor slechts €9,90
Dinsdag bestelt, donderdag word het pas bezorgt. Wtf is this shit jongens? Ik zit zonder whey
Dat is inderdaad vreemd, deze zou je vandaag geleverd moeten hebben. Misschien een missortering oid, heb je het referentienummer voor mij? Dan check ik het even voor je.:cool:
Al nieuws hierover (CREAture)? Het is woensdag! :D *ongeduldig, must...have....creatine*
Ik ga het even voor je navragen.

Groetjes Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven