XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga de Micropure Creatine van Interactive Nutrition proberen. Hopelijk kan ik dan later een goede review plaatsen.

Ik kon wel niet kiezen tussen een sample Dexaprine of iets anders. Heb dan maar voor de caseïne gekozen omdat ik niet weet of Dexaprine wel iets voor mij is.
(Ref 395417).

Groeten

FUCCKK WITTE CHOCOLADEE :eek:
excuses, iets te enthousiast denk ik :o
zag nogal uit naar die smaak he he :rolleyes:

Bestel zelf al ruim 3 jaar bij B&F-shop.
Goeie service,goeie producten ook zeker van huismerk,snelle levering,altijd cadeautje erbij,en goeie prijzen uiteraard.
Heb een collectie shakebekers opgebouwd door de jaren heen:p
Heb 1x een verkeerde levering gehad of een bepaald product was op.Vervolgens ff gebeld,en meteen volgende dag gratis vervangend product binnen.

positief,positief,positief!

• Like
Waarderingen: B&F
Paar dagen geleden bij jullie Water Out van NOW besteld, komt vandaag pakketje binnen blijkt het dat het eigenlijk uitverkocht is, en dat jullie het niet kunnen leveren. :(
Wanneer kunnen jullie deze sturen?

Eventueel mogen jullie ook Dyma-Retic van Dymatize sturen, is alleen wel iets duurder, maarja zijn wel minder caps.

Daarnaast helaas voor de 3e keer oprij ook niet naar de opmerkingen gekeken.

Klinkt nu wel allemaal negatief, maar verder ben ik tevreden over jullie hoor! :D

Ref: 393897

Ik ga de Micropure Creatine van Interactive Nutrition proberen. Hopelijk kan ik dan later een goede review plaatsen.

Ik kon wel niet kiezen tussen een sample Dexaprine of iets anders. Heb dan maar voor de caseïne gekozen omdat ik niet weet of Dexaprine wel iets voor mij is.
(Ref 395417).

Groeten

Dank je, voor de bestelling:) Review waarderen we altijd!:) De Micellar Casein Perfection zal je zeker verrassen, een heerlijke shake en perfect om te nemen in de avond.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 16:53 ----------

394250 is het referentie nummer

Ik geef dit nu direct door naar kantoor. Zij zoeken het uit en laten het je dan meteen weten via telefoon of mail. Ik regel het!:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 16:54 ----------

FUCCKK WITTE CHOCOLADEE :eek:
excuses, iets te enthousiast denk ik :o
zag nogal uit naar die smaak he he :rolleyes:

Ja, nu eerst voor de Isolaat Perfection en straks voor de Whey Perfection!:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 16:55 ----------

Bestel zelf al ruim 3 jaar bij B&F-shop.
Goeie service,goeie producten ook zeker van huismerk,snelle levering,altijd cadeautje erbij,en goeie prijzen uiteraard.
Heb een collectie shakebekers opgebouwd door de jaren heen:p
Heb 1x een verkeerde levering gehad of een bepaald product was op.Vervolgens ff gebeld,en meteen volgende dag gratis vervangend product binnen.

positief,positief,positief!

Dank je, voor de complimenten!!! Waarderen we:)

Laatst bewerkt:
Gister om 9:50 besteld en net kwam de pakketbezorger weer langs :thumbs:
Extra Hemavol sample zat er bij, altijd leuk!

Ow en jullie hebben een foutje gemaakt (in mijn voordeel). Ik had Vitamine D van jullie merk besteld (120 caps) en ik heb de Now Foods 240 caps geleverd gekregen.
Vind ik natuurlijk helemaal niet erg ;)

Paar dagen geleden bij jullie Water Out van NOW besteld, komt vandaag pakketje binnen blijkt het dat het eigenlijk uitverkocht is, en dat jullie het niet kunnen leveren. :(
Wanneer kunnen jullie deze sturen?

Eventueel mogen jullie ook Dyma-Retic van Dymatize sturen, is alleen wel iets duurder, maarja zijn wel minder caps.

Daarnaast helaas voor de 3e keer oprij ook niet naar de opmerkingen gekeken.

Klinkt nu wel allemaal negatief, maar verder ben ik tevreden over jullie hoor! :D

Ref: 393897

Ok:D ik snap je opmerking wel:cool: Ik kan 2 dingen doen. Je mag van mij uitzoeken welke je wil (http://www.bodyenfitshop.nl/vochtafdrijvers) De keuze kan ik dan direct nazenden. (duurder maakt voor mij niet uit) Je kunt ook wachten op de Water Out, dit gaat nog 10-14 dagen duren. Laat maar even weten dan regel ik het direct:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 17:00 ----------

Gister om 9:50 besteld en net kwam de pakketbezorger weer langs :thumbs:
Extra Hemavol sample zat er bij, altijd leuk!

Ow en jullie hebben een foutje gemaakt (in mijn voordeel). Ik had Vitamine D van jullie merk besteld (120 caps) en ik heb de Now Foods 240 caps geleverd gekregen.
Vind ik natuurlijk helemaal niet erg ;)

Een foutje in uw voordeel:D Dank je!:)

Kan je nog een telefoneren naar postnl? Misschien kunnen ze te weten komen bij welk huisnummer het afgeleverd is.
Gisterenavond bij zes buren gaan aanbellen, en vandaag er de hele dag op gewacht.
(referentienummer 390754)
Was al betaald, 171 euro. :(

Net me pakketje binnengehad thanx voor de service weer! :thumbs:

• Like
halve week geleden besteld nog steeds niet binnen :l zit nu zonder whey.

Beste klant,

Uw bestelling met referentienummer: 392810 is verzonden.

Komop Ralf, ik moet vandaag een pot creatine bestellen of het nou CREAture is of niet. :D Laat het mij aub weten voor 22.00, thanks!

Een vraagje, als je de whey Variety Sachets Pack besteld, kan je dan enigszins kiezen welke smaken je hebt? of bepalen jullie dat?
Het is zo dat ik al enkele smaken geproefd heb, en nu uiteraard liever de nieuwere (nog onbekende) smaken proef ;)

ik heb nu de PWO van Ronnie, Myo-blitz zo uit me hoofd en ook een pot Anabolic state, kan dit gewoon gecombineerd worden?

aangezien ze allebij ongv half uur voor trainen genuttigd moeten worden

B&F ik heb allerlei supplementen liggen en vraag me af of het wel goed is wat ik allemaal inneem en combineer.

Na de training pak ik tegelijk jullie whey isolaat+ultra fine oats, multivit(hoog in vit B waardes) visolie, vit d3, glucosamine,creatine orotate.

Is dit oke of gaan bepaalde stoffen niet goed met elkaar om?

B&F ik heb allerlei supplementen liggen en vraag me af of het wel goed is wat ik allemaal inneem en combineer.

Na de training pak ik tegelijk jullie whey isolaat+ultra fine oats, multivit(hoog in vit B waardes) visolie, vit d3, glucosamine,creatine orotate.

Is dit oke of gaan bepaalde stoffen niet goed met elkaar om?

Vit d3 naar 's ochtends
En visolie 's avonds of 's ochtends, vetten rond training was afgeraden ofzo (Wazzup dacht ik?)

• Like
Vit d3 naar 's ochtends
En visolie 's avonds of 's ochtends, vetten rond training was afgeraden ofzo (Wazzup dacht ik?)

oke bedankt, probeer het vetten dan s'avonds, vriendin zal er denk niet blij mee zijn door visolie ga ik flink rufte en het stinkt ontzettend erg voor onder de dekens haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven