Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur me even een berichtje met je referentienummer, dan ga ik er voor je achteraan! Wie weet kan ik nog regelen dat ze het vandaag afleveren...Pff, het is nu al de 2de keer dat ik 2 dagen op mijn pakketje moet wachten. Ik krijg het morgen pas, ipv vandaag.
Ik neem aan dat jullie er meer voor betalen zodat het de volgende dag afgeleverd wordt?
Ik vind ook dat ze drukte van Paasdagen niet als excuus mogen gebruiken. Zoiets weten ze op voorhand en kunnen ze perfect op anticiperen.
Jullie gebruiken dit ook niet als excuus, en werken zelfs op zondag + feestdagen. Zou dit toch meenemen bij het volgende contact dat jullie met postnl hebben.
Ofwel moet er dringend eens een grote concurrent bijkomen, dat zou denk ik veel goedmaken!

Dat dacht ik. Het staat precies op facebook wat je moet doen, dus enorm leuk. Wat betreft de testosting nemen we mee in gedachten, bedankt!Mmm noxipro samples sounds good!
Als jullie nou gewoon testo-sting of crack v3 in de aanbieding zetten...![]()
Stuur me even een berichtje met je referentienummer, dan ga ik er voor je achteraan! Wie weet kan ik nog regelen dat ze het vandaag afleveren...
Groetjes Ralf
Nogsteeds geen facebook
Dat dacht ik. Het staat precies op facebook wat je moet doen, dus enorm leuk. Wat betreft de testosting nemen we mee in gedachten, bedankt!
Groetjes Ralf

Pff, het is nu al de 2de keer dat ik 2 dagen op mijn pakketje moet wachten. Ik krijg het morgen pas, ipv vandaag.
Ik neem aan dat jullie er meer voor betalen zodat het de volgende dag afgeleverd wordt?
Ik vind ook dat ze drukte van Paasdagen niet als excuus mogen gebruiken. Zoiets weten ze op voorhand en kunnen ze perfect op anticiperen.
Jullie gebruiken dit ook niet als excuus, en werken zelfs op zondag + feestdagen. Zou dit toch meenemen bij het volgende contact dat jullie met postnl hebben.
Ofwel moet er dringend eens een grote concurrent bijkomen, dat zou denk ik veel goedmaken!
bij mij is het ook de 2e maal dat het gebeurt. Ik krijg het ook morgen aan ipv vandaagZijn er samples van de isolaat perfection nieuwe smaken? Normaal boeit het mij niet zo al die samples maar ik koop altijd zo'n grote emmer isolaat. En ik kom niet verder dan aardbei en soms choco omdat ik de rest niet durf te kopen.

Ik heb ze gisteren besteld en het is me opgevallen dat er staat 6x2smake, moet er normaal niet 2x6smaken staan?Sachets voor de nieuwe smaken Whey Isolaat Perfection komen helaas pas over een paar weken. We hebben nu 6 smaken in de variety sachets. Wel voor een mooi prijs overigens zodat je lekker voordelig de favoriete smaken kunt bepalen![]()

Ik ga je een berichtje sturenbij mij is het ook de 2e maal dat het gebeurt. Ik krijg het ook morgen aan ipv vandaag
Referentie nummer: 395108

Wegens de drukte schieten dat soort dingen er helaas weer bij in. Volgende week weer, beloofd!Hoezo komen er geen prijsvragen meer op facebook?
Gisteren Anabolic state geprobeerd, zeer tevreden over, doet wat het moet doen!

is het trouwens mogelijk om de shirts los te kopen in bv Heerenveen?
kan er wel een paar gebruiken maar vergeet elke x erbij te bestellen en kom nooit rond de 100 euro uit![]()

Kom maar even langs dan willen ze vast wel iets moois regelen voor je![]()