MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer verwachten jullie Ideal Body! klaar te hebben? En hoe zal de prijs zich gaan verhouden tov Ursobolic Acid?

Kan je nog een telefoneren naar postnl? Misschien kunnen ze te weten komen bij welk huisnummer het afgeleverd is.
Gisterenavond bij zes buren gaan aanbellen, en vandaag er de hele dag op gewacht.
(referentienummer 390754)
Was al betaald, 171 euro. :(

Ja, ik ga er morgenochtend direct achteraan bij de Post. Zie ook pm:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:46 ----------

Net me pakketje binnengehad thanx voor de service weer! :thumbs:

..en jij voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:49 ----------

halve week geleden besteld nog steeds niet binnen :l zit nu zonder whey.

Beste klant,

Uw bestelling met referentienummer: 392810 is verzonden.

Ik laat ze nu even controleren, als daar niets uitkomt dan nemen we morgenochtend direct contact op met de Post voor je:)

edit:
Word morgen tussen 12.30 en 14.30 geleverd volgens TNT.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:50 ----------

Komop Ralf, ik moet vandaag een pot creatine bestellen of het nou CREAture is of niet. :D Laat het mij aub weten voor 22.00, thanks!

Helaas:rolleyes: geen Creature nog bij dezezending. Wordt op z'n vroegst pas over 2 weken dus:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:51 ----------

Een vraagje, als je de whey Variety Sachets Pack besteld, kan je dan enigszins kiezen welke smaken je hebt? of bepalen jullie dat?
Het is zo dat ik al enkele smaken geproefd heb, en nu uiteraard liever de nieuwere (nog onbekende) smaken proef ;)

Onderstaande smaken zit erin:

-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Lemon Ice Milkshake
-Cool Cassis Milkshake
-Stracciatella *nieuw*
-Granny's Apple Pie *nieuw*
-Chocolate Cocnut Bounty *nieuw*
-Nutella *nieuw*
-Bitterkoekjes Amaretto *nieuw*
-Watermelon *nieuw*
-Strawberry / Kiwi *nieuw*

15 sachets + Gratis Shakebeker voor 9,90!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:53 ----------

ik heb nu de PWO van Ronnie, Myo-blitz zo uit me hoofd en ook een pot Anabolic state, kan dit gewoon gecombineerd worden?

aangezien ze allebij ongv half uur voor trainen genuttigd moeten worden

Ja:) Je neemt de Myo-Blitz dan 30 minuten voor de training en Anabolic State tijdens de training.:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:54 ----------

B&F ik heb allerlei supplementen liggen en vraag me af of het wel goed is wat ik allemaal inneem en combineer.

Na de training pak ik tegelijk jullie whey isolaat+ultra fine oats, multivit(hoog in vit B waardes) visolie, vit d3, glucosamine,creatine orotate.

Is dit oke of gaan bepaalde stoffen niet goed met elkaar om?

Ja, kan perfect samen. De rest van de vraag is al beantwoord waarvoor dank:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:55 ----------

Wanneer verwachten jullie Ideal Body! klaar te hebben? En hoe zal de prijs zich gaan verhouden tov Ursobolic Acid?

Ik denk nog 2-4 weken. De prijs zal iets beter zijn als voor de Ursobolic Acid:)

Laatst bewerkt:
Wat is precies het verschil tussen vitamine a-z van een goedkoop iets, zegmaar kruidvat, en een merkproduct van b&f, er zitten bepaalde extracten bij maar voel je deze extracten ook echt? Geeft het voelbare energie oid?

Wanneer komen de shakebeker pro's weer?

I need sum shakebekers!:D

Nieuwe bestelling!! :D
395732
me even laten gaan :D

Wat is precies het verschil tussen vitamine a-z van een goedkoop iets, zegmaar kruidvat, en een merkproduct van b&f, er zitten bepaalde extracten bij maar voel je deze extracten ook echt? Geeft het voelbare energie oid?

De producten van kruidvat kunnen zeer zeker goed zijn. Onze producten zijn meer sport gericht, iets hoger in dosering daardoor en met meer toevoegingen. Dat maakt de prijs ook hoger inderdaad al nemen we genoegen met een kleine marge. (deze producten zijn inkoop gewoon duurder) Daar zul je niet direct iets van merken in je prestaties.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 20:20 ----------

Nieuwe bestelling!! :D
395732
me even laten gaan :D

Ik zie het:) Mooie producten!!:) Dank je, voor de bestelling, gaan we weer netjes voor elkaar maken.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 20:21 ----------

Wanneer komen de shakebeker pro's weer?

I need sum shakebekers!:D

Nog wel een paar weken ben ik bang. We krijgen misschien eerst nog andere " nieuwe" . Alles beter als de shakers die we nu even hebben:D

Heej BF , ik heb net jullie nieuwe smaak white choco besteld hopelijk is die lekker want t kan niet anders:P

ref: 395751

heb bij de opmerkingen gezet dat ik graag bitterkoek amaretto,nutella, grannie apple pie en choco bounty samples zou willen ipv alle andere kado's hopende dat dit mogelijk is alvast bedankt ;)

Ik heb een bestelling geplaatst alleen verkeerde adres, bestelling was voor een vriend!
Wat moet ik nu doen ?

Jullie hebben zeker een BAZENservice!
om 21:59 een bestelling geplaatst en om 22:02 krijg ik een mailtje dat die al verzonden is!
Suupaah!

Kheb er nog 7 maar tis tijd voor nieuwe lading :D
maar 7 zegt ie dan :roflol: hetzelfde met sups, eens je 1 pot whey hebt, koop je gelijk alles soorten smaken die er zijn = kast vol :o:p idd, die van nu zitten misschien wel barsten in maar de barsten lekken precies toch niet dus maybe i'm a lucky basterd :rolleyes: ****, je moest eens weten hoeveel soorten bekers ik heb, kzal er eens een pic van trekken :roflol:

Bestelling is geleverd deze namiddag! Ben helemaal tevreden, extra samples en alles was in orde! (like usual :p)

Ik had zoals jullie hier altijd zeggen, bij de opmerking geschreven dat ik wel een paar samples wou van een paar smaken & dat is dan ook gebeurd!

Doe zo verder!

:hedbang:

Net op tijd geweest, zag weer Maximize v2 bij op=op en gelijk 2 besteld! Thank u B&F! :) hadden jullie ergens laatste verstopte doosje gevonden ofzo? :P Als het maar net zo goed werkt als Hemavol :D

Heej BF , ik heb net jullie nieuwe smaak white choco besteld hopelijk is die lekker want t kan niet anders:P

ref: 395751

heb bij de opmerkingen gezet dat ik graag bitterkoek amaretto,nutella, grannie apple pie en choco bounty samples zou willen ipv alle andere kado's hopende dat dit mogelijk is alvast bedankt ;)
Bedankt voor je bestelling! Ik hoop ondanks de drukte dat het gelukt is:)
Ik heb een bestelling geplaatst alleen verkeerde adres, bestelling was voor een vriend!
Wat moet ik nu doen ?
Je pakket is nu helaas al verzonden, volgende keer kun je het beste direct bellen na je bestelling. Je bestelling wordt bij ons direct verwerkt, dus dan heb je de meeste kans dat er nog wat aan gedaan kan worden.
Jullie hebben zeker een BAZENservice!
om 21:59 een bestelling geplaatst en om 22:02 krijg ik een mailtje dat die al verzonden is!
Suupaah!
Haha, altijd alles op het laatste moment!! Vandaag in huis:eek:
Bestelling is geleverd deze namiddag! Ben helemaal tevreden, extra samples en alles was in orde! (like usual :p)

Ik had zoals jullie hier altijd zeggen, bij de opmerking geschreven dat ik wel een paar samples wou van een paar smaken & dat is dan ook gebeurd!

Doe zo verder!

:hedbang:
Graag gedaan, jij ook ontzettend bedankt! :thumbs:
Net op tijd geweest, zag weer Maximize v2 bij op=op en gelijk 2 besteld! Thank u B&F! :) hadden jullie ergens laatste verstopte doosje gevonden ofzo? :P Als het maar net zo goed werkt als Hemavol :D
Haha, heb je de laatste paar. Heb je geluk haha. Ilco en ik zagen er gister nog een stuk of 6/7 in de schappen staan en binnen een paar minuten nadat ze op internet stonden waren ze op haha. Vandaag in huis :)

Groetjes Ralf

Kwas 9de :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven