Nelis Diamant
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je nog een telefoneren naar postnl? Misschien kunnen ze te weten komen bij welk huisnummer het afgeleverd is.
Gisterenavond bij zes buren gaan aanbellen, en vandaag er de hele dag op gewacht.
(referentienummer 390754)
Was al betaald, 171 euro.![]()

Net me pakketje binnengehad thanx voor de service weer!![]()

halve week geleden besteld nog steeds niet binnen :l zit nu zonder whey.
Beste klant,
Uw bestelling met referentienummer: 392810 is verzonden.

Komop Ralf, ik moet vandaag een pot creatine bestellen of het nou CREAture is of niet.Laat het mij aub weten voor 22.00, thanks!
geen Creature nog bij dezezending. Wordt op z'n vroegst pas over 2 weken dus
Een vraagje, als je de whey Variety Sachets Pack besteld, kan je dan enigszins kiezen welke smaken je hebt? of bepalen jullie dat?
Het is zo dat ik al enkele smaken geproefd heb, en nu uiteraard liever de nieuwere (nog onbekende) smaken proef![]()
ik heb nu de PWO van Ronnie, Myo-blitz zo uit me hoofd en ook een pot Anabolic state, kan dit gewoon gecombineerd worden?
aangezien ze allebij ongv half uur voor trainen genuttigd moeten worden
Je neemt de Myo-Blitz dan 30 minuten voor de training en Anabolic State tijdens de training.
B&F ik heb allerlei supplementen liggen en vraag me af of het wel goed is wat ik allemaal inneem en combineer.
Na de training pak ik tegelijk jullie whey isolaat+ultra fine oats, multivit(hoog in vit B waardes) visolie, vit d3, glucosamine,creatine orotate.
Is dit oke of gaan bepaalde stoffen niet goed met elkaar om?

Wanneer verwachten jullie Ideal Body! klaar te hebben? En hoe zal de prijs zich gaan verhouden tov Ursobolic Acid?

Wat is precies het verschil tussen vitamine a-z van een goedkoop iets, zegmaar kruidvat, en een merkproduct van b&f, er zitten bepaalde extracten bij maar voel je deze extracten ook echt? Geeft het voelbare energie oid?
Mooie producten!!
Dank je, voor de bestelling, gaan we weer netjes voor elkaar maken.
Wanneer komen de shakebeker pro's weer?
I need sum shakebekers!![]()

je bedoeld gewoon de verhouding tussen eiwit/vet/kh?
Gewoon zorgen dat je wat minder kh eet met andere voeding..?
Met alle respect daarom vraag ik hetNog wel een paar weken ben ik bang. We krijgen misschien eerst nog andere " nieuwe" . Alles beter als de shakers die we nu even hebben![]()

hehe kheb er hier nog 10 van ligge brahWanneer komen de shakebeker pro's weer?
I need sum shakebekers!![]()

maar 7 zegt ie dan
hetzelfde met sups, eens je 1 pot whey hebt, koop je gelijk alles soorten smaken die er zijn = kast vol 
idd, die van nu zitten misschien wel barsten in maar de barsten lekken precies toch niet dus maybe i'm a lucky basterd
****, je moest eens weten hoeveel soorten bekers ik heb, kzal er eens een pic van trekken 
Bedankt voor je bestelling! Ik hoop ondanks de drukte dat het gelukt isHeej BF , ik heb net jullie nieuwe smaak white choco besteld hopelijk is die lekker want t kan niet anders
ref: 395751
heb bij de opmerkingen gezet dat ik graag bitterkoek amaretto,nutella, grannie apple pie en choco bounty samples zou willen ipv alle andere kado's hopende dat dit mogelijk is alvast bedankt![]()

Je pakket is nu helaas al verzonden, volgende keer kun je het beste direct bellen na je bestelling. Je bestelling wordt bij ons direct verwerkt, dus dan heb je de meeste kans dat er nog wat aan gedaan kan worden.Ik heb een bestelling geplaatst alleen verkeerde adres, bestelling was voor een vriend!
Wat moet ik nu doen ?
Haha, altijd alles op het laatste moment!! Vandaag in huisJullie hebben zeker een BAZENservice!
om 21:59 een bestelling geplaatst en om 22:02 krijg ik een mailtje dat die al verzonden is!
Suupaah!

Graag gedaan, jij ook ontzettend bedankt!Bestelling is geleverd deze namiddag! Ben helemaal tevreden, extra samples en alles was in orde! (like usual)
Ik had zoals jullie hier altijd zeggen, bij de opmerking geschreven dat ik wel een paar samples wou van een paar smaken & dat is dan ook gebeurd!
Doe zo verder!
![]()
Haha, heb je de laatste paar. Heb je geluk haha. Ilco en ik zagen er gister nog een stuk of 6/7 in de schappen staan en binnen een paar minuten nadat ze op internet stonden waren ze op haha. Vandaag in huisNet op tijd geweest, zag weer Maximize v2 bij op=op en gelijk 2 besteld! Thank u B&F!hadden jullie ergens laatste verstopte doosje gevonden ofzo?
Als het maar net zo goed werkt als Hemavol
![]()

Wil jij als eerste een NoxiPro sample bij je bestelling? Check onze facebook!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gratis NoxiPro sample bij je bestelling?
Groetjes Ralf
Maarja, begrijp dat er ergens een lijn moet getrokken worden