AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F,

Ik heb een vraagje over de Superior Amino Capsules.
Een paar pagina's terug las ik dat deze bij de OP=OP staan wegens de beperkte houdbaarheidsdatum (juni/juli?). Is het schadelijk als je deze langer blijft gebruiken?
En wat is precies de dosering per keer? Hoevaak per dag mag je deze tot je nemen? Zit hier een max aan? :)

Greetz, Apocalyp

Komt de white choco er ook voor de casseine? Lijkt me echt lekker om op te lepelen :p

mooi, ben je vandaag op de zaak?
ben er rond 1 uur namelijk, maakt het wat makkelijker dan dat ik daar er weer om moet vragen en uitleggen haha

Ben zelf constant bezet op kantoor:D Als je het aangeeft dan komt het zeker goed. Zeg maar dat je een shirt van mij krijgt (Ilco). Als ze vragen hebben dan lopen ze wel even naar mij maar ik geef het ze nu al door. :)

Hallo B&F,

Een paar pagina's terug las ik dat deze bij de OP=OP staan wegens de beperkte houdbaarheidsdatum (juni/juli?). Is het schadelijk als je deze langer blijft gebruiken?
En wat is precies de dosering per keer? Hoevaak per dag mag je deze tot je nemen? Zit hier een max aan? :)

Greetz, Apocalyp

Nee, is absoluut niet schadelijk. de THT is altijd een heel veilige datum. Het zijn puur aminozuren dus er zit niet echt een max. aan en is altijd veilig. :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:18 ----------

ralf,

kun je aub je mail checken.

Ralf is nu even weg maar zal zo op kantoor z'n mail checken. Ik geef het wel even door als hij er straks weer is:)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:22 ----------

Hallo B&F,

Greetz, Apocalyp
Het is in principe niet schadelijk, echter mogen we het niet aanbevelen om producten die over datum zijn te blijven gebruiken. Er zit géén max aan hoeveel je per dag mag nemen, je kun het aanpassen aan je voedingsschema. Per 2 capsules is 10 calorien en 2 gram eiwit met een goed aminozuurprofiel.

Komt de white choco er ook voor de casseine? Lijkt me echt lekker om op te lepelen :p
Op korte termijn voorlopig niet.;)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:24 ----------

ralf,

kun je aub je mail checken.
Mail terug :cool:

Nee, is absoluut niet schadelijk. de THT is altijd een heel veilige datum. Het zijn puur aminozuren dus er zit niet echt een max. aan en is altijd veilig. :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:18 ----------

Ralf is nu even weg maar zal zo op kantoor z'n mail checken. Ik geef het wel even door als hij er straks weer is:)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:22 ----------

Het is in principe niet schadelijk, echter mogen we het niet aanbevelen om producten die over datum zijn te blijven gebruiken. Er zit géén max aan hoeveel je per dag mag nemen, je kun het aanpassen aan je voedingsschema. Per 2 capsules is 10 calorien en 2 gram eiwit met een goed aminozuurprofiel.

Op korte termijn voorlopig niet.;)

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:24 ----------

Mail terug :cool:

thanks. Het is van een maat van me. Ik geef het ff aan hem door.

Al hints over de nieuwe weekaanbiedingen?

Kan er voor referentie nummer: 395851 in de opmerkingen "Facebookactie NoxiPro sample" aan toegevoegd worden, zodat ik ook nog kan gebruik maken van deze actie :cool:

Kan er voor referentie nummer: 395851 in de opmerkingen "Facebookactie NoxiPro sample" aan toegevoegd worden, zodat ik ook nog kan gebruik maken van deze actie :cool:

Dank je, voor de bestelling! Deze order is echter al verwerkt:)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 13:56 ----------

Al hints over de nieuwe weekaanbiedingen?

Forti FX Bars (op verzoek van 1 van jullie afgelopen weekend:)
BCAA Elite Interactive
Muscle & Pump
Protein Perfection Stack

Ben zelf constant bezet op kantoor:D Als je het aangeeft dan komt het zeker goed. Zeg maar dat je een shirt van mij krijgt (Ilco). Als ze vragen hebben dan lopen ze wel even naar mij maar ik geef het ze nu al door. :)

Net paar shirts gehaald. Super service en mooie kortingen. bedankt!
Al mogen ze daar wel minder gestressed kijken, iedereen loopt daar alsof ze de zweep krijgen als ze niet opschieten haha

Al mogen ze daar wel minder gestressed kijken, iedereen loopt daar alsof ze de zweep krijgen als ze niet opschieten haha
Haha graag gedaan :thumbs:. Soms moet dat ook gewoon, even de zweep erop. Ja het is ontzettend druk, zoals je gezien hebt staat het ontzettend vol en gaat het altijd maar door! Bedankt hè!

Groetjes Ralf

B&F,

Wat is objectief gezien momenteel de beste keuze (prijs/kwaliteit) op gebied van weightgainer: De Mutant Mass aanbieding of de Lean Gain?

Ik twijfel namelijk, zeker nu de MM in de aanbieding is..

Wat zijn de voedingwaarden van Protein Perfection MixBody & Fit Sportsnutrition

Kan je nog een telefoneren naar postnl? Misschien kunnen ze te weten komen bij welk huisnummer het afgeleverd is.
Gisterenavond bij zes buren gaan aanbellen, en vandaag er de hele dag op gewacht.
(referentienummer 390754)
Was al betaald, 171 euro.

Ja, ik ga er morgenochtend direct achteraan bij de Post. Zie ook pm:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:46 ----------

Wat is er gebeurd?
Wat zeiden ze bij postnl?
Ik zie bij mijn mails dat die bestelling opnieuw verzonden is !!

Heren, net een voorraadje Omega3 en vitamines ingeslagen. Heb niet het tweede kado-artikel gekozen, want had eigenlijk niets daarvan nodig. Kan er nog een sample casseine bij dan?

Bestelnummer is 396327!

Ik wil vandaag een pot whey isolaat gaan bestellen met de smaak witte chocolade. Nu weet ik ook dat witte chocolade geen chocolade is. Maar ivm puisten wil ik cacao niet pakken. Dus maw zit in de smaak witte chocolade iets van cacao? Bedankt Dave. Trouwens al mensen smaak ervaringen met witte chocolade?

B&F,

Wat is objectief gezien momenteel de beste keuze (prijs/kwaliteit) op gebied van weightgainer: De Mutant Mass aanbieding of de Lean Gain?

Als maaltijdvervanger de Lean Gain (meer eiwit en puur complexe koolhydraten) Om de training heen zal de Mutant Mass het weer beter doen. Een beetje afhankelijk van de manier waarop je het neemt dus:)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:19 ----------

De zweep:D Het is gewoon erg druk momenteel dus we zitten een beetje in de stress. Dank je, voor het compliment!:)

Werken die water afstotende producten goed?

Protein Perfection Mix :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:26 ----------

B&F,

Prijs/kwaliteit is op dit moment de Mutant Mass de beste keuze. Dit komt doordat je voor zo'n hoeveel zo'n scherpe prijs is het de beste keuze. Anders is eigenlijk in elk ander geval de Lean Gain de beste koop.
Kijk eens:rolleyes:
Wat is er gebeurd?
Wat zeiden ze bij postnl?
Ik zie bij mijn mails dat die bestelling opnieuw verzonden is !!
Ja klopt, ik heb contact gehad met de PostNL en er was wat fout gegaan tijdens de sortering (barcode niet leesbaar) waardoor het bij ons retour gekomen is. Ik meende je een PM hierover gestuurd te hebben. Echter, doordat het retour gekomen is heb ik je pakket direct weer verstuurd en krijg je morgen aangeboden. Mijn excuus voor het ongemak.
Heren, net een voorraadje Omega3 en vitamines ingeslagen. Heb niet het tweede kado-artikel gekozen, want had eigenlijk niets daarvan nodig. Kan er nog een sample casseine bij dan?

Bestelnummer is 396327!
Als je dat als opmerking erbji vermeld hebt, moet het goedkomen!
Ik wil vandaag een pot whey isolaat gaan bestellen met de smaak witte chocolade. Nu weet ik ook dat witte chocolade geen chocolade is. Maar ivm puisten wil ik cacao niet pakken. Dus maw zit in de smaak witte chocolade iets van cacao? Bedankt Dave. Trouwens al mensen smaak ervaringen met witte chocolade?
In de Witte Chocolade zit geen cacao dus dat kun je prima nemen. Ik heb nog geen ervaring gehoord, maar Ilco en ik vinden hem erg lekker. Absoluut een aanrader:zuip:

Groetjes Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven