MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt, ik heb contact gehad met de PostNL en er was wat fout gegaan tijdens de sortering (barcode niet leesbaar) waardoor het bij ons retour gekomen is. Ik meende je een PM hierover gestuurd te hebben. Echter, doordat het retour gekomen is heb ik je pakket direct weer verstuurd en krijg je morgen aangeboden. Mijn excuus voor het ongemak.

Groetjes Ralf

Waarom zeggen ze dan eerst dat het al afgeleverd is, en heb ik heel de straat voor niets afgezocht!
Ok, heel goed. Ik ben blij dat het toch nog goed komt.
Heel erg bedankt ;)

Waarom zeggen ze dan eerst dat het al afgeleverd is, en heb ik heel de straat voor niets afgezocht!
Ok, heel goed. Ik ben blij dat het toch nog goed komt.
Heel erg bedankt ;)

Dat is inderdaad wel heel apart!:rolleyes: Hou mij maar op de hoogte:cool:

hoe zit dat trouwens, neem aan dat er wel meer als 9 samples van noxi pro waren toch ? haha

vond het best knap van mezelf dat ik als 9de al incheckte :( hah

Kan de orbitape van bestelling: 396391
nog vervangen worden door een vetpercentage meter?
Die van mij is het plastic net van gesprongen toen ik hem weg wilde leggen :(.

hoe zit dat trouwens, neem aan dat er wel meer als 9 samples van noxi pro waren toch ? haha

vond het best knap van mezelf dat ik als 9de al incheckte :( hah

9? Ja, we hebben er wel meer:) (paar 100

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 17:17 ----------

om 19:10 besteld, van TNT de melding dat dit pas morgen aankomt? zijn er problemen bij TNT of?

Wij werken 7 dagen per week op schema maar toch zijn er inderdaad helaas veel vertragingen, bij Postnl. volgens mij al sins de week voor Pasen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 17:18 ----------

Kan de orbitape van bestelling: 396391
nog vervangen worden door een vetpercentage meter?
Die van mij is het plastic net van gesprongen toen ik hem weg wilde leggen :(.

Deze is al verwerkt/verzonden helaas:cool:

Leuke facebook actie, ik heb eraan mee gedaan!

Wij werken 7 dagen per week op schema maar toch zijn er inderdaad helaas veel vertragingen, bij Postnl. volgens mij al sins de week voor Pasen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 17:18 ----------
Lol dat jullie je werk leveren weet ik maar al te goed :p zitten exact 3 minuten tussen mn betaling en de verzonden mail...maar die manne van TNT he...allemaal is ne stamp nodig, of wat Hard! samples...

Straciattella whey besteld,jummy!

Goede keus! Had samples ervan en vond het echt goddelijk. Jammer dat ze isolaat niet in dezelfde smaak hebben :p

Ik had zo'n sampledoos, vond straciattella inderdaad 1 van de lekkerste! Zelfs met water is die super lekker.. :D. Ah misschien komt dat nog.;)

Leuke facebook actie, ik heb eraan mee gedaan!

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 20:22 ----------

Lol dat jullie je werk leveren weet ik maar al te goed :p zitten exact 3 minuten tussen mn betaling en de verzonden mail...maar die manne van TNT he...allemaal is ne stamp nodig, of wat Hard! samples...

Hard! samples voor alle werknemers van Postnl:eek: Het is misschien wel DE oplossing!:D

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 20:24 ----------

Straciattella whey besteld,jummy!

Whey Perfection stracciatella wordt nog eens TE populair:D Niet meer normaal gewoon hoe hard die smaak nu gaat. Dank je, voor de bestelling.:)

Bodyenfit, Bij de weekaanbieding van mutant mass staat er 7700 gram, op de verpakking zelf staat echter 15 lbs dat staat gelijk aan 6.8 kilo. Whats up with that ?

Goede keus! Had samples ervan en vond het echt goddelijk. Jammer dat ze isolaat niet in dezelfde smaak hebben :p

Wat niet is kan nog komen. We hebben nu wat nieuwe smaken Isolaat Perfection staan maar ik sluit de stracciatella zeker niet uit voor de toekomst:)

Toch nog COP besteld, kan het niet laten voor die prijs.

Ref. 396740

Ps klopt die prijs van creatine orotate? Dacht dat 14 euro de aanbieding prijs was.

Ik had dus een bestelling gedaan voor een andere persoon maar had mij een verkeerd adres doorgegeven, de straat bestaat zelf niet in die stad dus naar waar is dat packet dan naartoe?
Ik heb dus vanuit mijn normaal account naar een ander adres gestuurd, zelf geen mail ontvangen met het ref.nummer dus kan het niet doorgeven!

Zojuist 10lbs strawberry milkshake whey besteld :thumb: Ben echter wel "Facebookactie NoxiPro sample" erbij vergeten te zetten, niet zo erg maar als het nog geregeld kan worden is het altijd goed natuurlijk:cool:

referentienummer: 396741

Bodyenfit, Bij de weekaanbieding van mutant mass staat er 7700 gram, op de verpakking zelf staat echter 15 lbs dat staat gelijk aan 6.8 kilo. Whats up with that ?

NVM ik heb een bestelling van mutant mass gedaan btw ^^, come at me gains!

NVM ik heb een bestelling van mutant mass gedaan btw ^^, come at me gains!
Ik had de deze ook besteld en het is inderdaad de normale zak met 6,8kg erop. Echter is dit wel voller gevuld en staat er een soort 'sticker' op met extra size en is gevuld tot 7,7kg. Dus niets ernstigs:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven