XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil graag even vermelden dat de nieuwe shakebekers ruk zijn, ze zijn dan wel gratis maar toch..

Haha graag gedaan :thumbs:. Soms moet dat ook gewoon, even de zweep erop. Ja het is ontzettend druk, zoals je gezien hebt staat het ontzettend vol en gaat het altijd maar door! Bedankt hè!

Groetjes Ralf

Als jullie nog mensen zoeken in Heerenveen of Zwolle bied ik me bij deze aan, binnen een maand klaar met opleiding Filiaalmanager, dus ik kan mooi fulltime aan de slag

Kan je een gok doen van hoeveel Creatine er per scoop in
NO xplode zit? 2-3 gram of eerder richting de 5?

Ps: misschien de combo's met no xplode verwijderen? Blijkbaar is alles al uitverkocht :p

aja, in welke smaken kan je de isolaat perfection krijgen bij de variety sachets ?
zitten die nieuwe smaken daar tussen of is dit enkel bij de whey perfection variety sachets ? :)

Toch nog COP besteld, kan het niet laten voor die prijs.

Ref. 396740

Ps klopt die prijs van creatine orotate? Dacht dat 14 euro de aanbieding prijs was.
Bedankt voor je bestelling. Zo net op de valreep:D 14,90 is de prijs van de Creatine Orotate.
Ik had dus een bestelling gedaan voor een andere persoon maar had mij een verkeerd adres doorgegeven, de straat bestaat zelf niet in die stad dus naar waar is dat packet dan naartoe?
Ik heb dus vanuit mijn normaal account naar een ander adres gestuurd, zelf geen mail ontvangen met het ref.nummer dus kan het niet doorgeven!
Waarschijnlijk gaat de post het retour zenden als `foutief´ adres. Zodra je op je trackandtrace ziet dat het pakket retour komt, kun je het beste even een PM sturen. Zorg ik dat het alsnog geregeld wordt.
Zojuist 10lbs strawberry milkshake whey besteld :thumb: Ben echter wel "Facebookactie NoxiPro sample" erbij vergeten te zetten, niet zo erg maar als het nog geregeld kan worden is het altijd goed natuurlijk:cool:

referentienummer: 396741
Bedankt voor je bestelling. :)
Ik wil graag even vermelden dat de nieuwe shakebekers ruk zijn, ze zijn dan wel gratis maar toch..
Haha alsjeblieft neeeeee! We zijn er zelf ook niet echt blij mee, ik verwacht met enkele weken weer normale shakebekers voorradig te hebben zodat we weer goede hebben.
Kan je een gok doen van hoeveel Creatine er per scoop in
NO xplode zit? 2-3 gram of eerder richting de 5?

Ps: misschien de combo's met no xplode verwijderen? Blijkbaar is alles al uitverkocht :p
De No-Xplode verkopen we helaas niet meer, echter zal het net zoals elke andere pw +- 3 gram zijn.
aja, in welke smaken kan je de isolaat perfection krijgen bij de variety sachets ?
zitten die nieuwe smaken daar tussen of is dit enkel bij de whey perfection variety sachets ? :)
Aardbei, vanille, banaan, chocola, berry en cookies. De andere samples hebben we al wel besteld, maar duurt nog even. De Afslank Eiwit bevatten ook al de nieuwe smaken.

Groetjes Ralf

1 MR staat ook lekker scherp vandaag:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zojuist de Mutant Mass zak binnengekregen, top!

Wel helaas geen samples van Nutella en Stracciatella erbij waar ik in de opmerkingen in plaats van cadeau's om gevraagd had, zou deze namelijk erg graag proberen aangezien mijn huidige pot WP bijna leeg is..

Ik stuur jullie een PM want heb wat teveel ontvangen vandaag.

Wel helaas geen samples van Nutella en Stracciatella erbij waar ik in de opmerkingen in plaats van cadeau's om gevraagd had, zou deze namelijk erg graag proberen aangezien mijn huidige pot WP bijna leeg is..

Waarschijnlijk omdat deze smaken er simpelweg nog niet zijn ^^?

@B&F, Gisteren mijn pakket ontvangen! Top! Alleen wat zijn die 'Superior Amino Capsules' van ON gigantisch groot zeg ^^!

@B&F, Gisteren mijn pakket ontvangen! Top! Alleen wat zijn die 'Superior Amino Capsules' van ON gigantisch groot zeg ^^!

Lijkt me dat ze de samples wel hebben, ze zitten namelijk ook in het Whey Perfection Single Serving Variety Pack.

Helaas is het net welke samples wij beschikbaar hebben. De Whey Perfection Variety worden kan en klaar geleverd en kunnen niet zomaar een aantal doosjes hiervoor openen. Ik hoop dat je begrip hiervoor hebt..
Ik stuur jullie een PM want heb wat teveel ontvangen vandaag.
Ik zie hem wel tegemoet!

Bedankt voor je bestelling! Ja, het zijn 300 capsules voor 9,90.
Haha true!

Vandaag bestelling binnen gehad,thanks voor snelle levering! Alleen geen sample of iets erbij,jammer!
Graag gedaan. PM volgende keer voor je bestelling even, regel ik even wat!

Groetjes Ralf

Welke smaak van FortiFx bars vallen over het algemeen lekker uit? Ik ga wat bestellen voor vakantie, zijn ze ook prima te bewaren in tas etc? (dus niet gekoeld)

ik was op zoek naar de bodybuilding shots maar die zijn er dus uit zag ik. Maar ik kwam wat anders tegen op jullie site: http://bodyenfitshop.nl/energie-producten/stacker-2/6-hour-power

Is dit product vergelijkbaar met de Bodybuildingshots?
Nee, eigenlijk niet. Deze is meer gericht op de energie, terwijl de bodybuilding meer op uithouding, doorbloeding en pomp.
Welke smaak van FortiFx bars vallen over het algemeen lekker uit? Ik ga wat bestellen voor vakantie, zijn ze ook prima te bewaren in tas etc? (dus niet gekoeld)
De Caramel Peanut wordt het best ontvangen kwa smaak bij de FortiFX Bars. Ik heb hier op het kantoor ook even gevraagd en iedereen was het hier mee eens. Aanrader!;)

Groetjes Ralf

Nee, eigenlijk niet. Deze is meer gericht op de energie, terwijl de bodybuilding meer op uithouding, doorbloeding en pomp.

En jullie hebben niet iets vergelijkbaars? dan kom ik zeker al gauw bij Noxi e.d. uit zeker?

Ik vond die bodybuilding shots juist fijn omdat je die een paar minuten voor je training zo achterover kon gooien, komen ze nog terug?

Niets van! Lang leve die chocolate bars :p 3 lagen chocolade, man geweldig :D en je bijt er je tanden ook niet op stuk :D

ik heb de 5 besteld(391335) en betaald via overschrijving maar nog altijd niets gehad,zolang kan dit toch niet duren ?

ik heb de 5 besteld(391335) en betaald via overschrijving maar nog altijd niets gehad,zolang kan dit toch niet duren ?
Bedankt voor je bestelling. Bij een bestelling met overschrijving (vooruitbetaling) wachten we tot dat het geld op onze rekening staat. Zodra we die ontvangen hebben krijg je een verzendbevestiging. Waarschijnlijk is het ergens mis gegaan. Stuur me anders even een berichtje met wanneer, hoe je het overgeschreven heeft en onder vermelding waarvan. :thumbs:

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 15:14 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven