XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net bestelling geplaatst
Referentie nummer: 397476
hopelijk kunnen jullie dat van die samples van mn vorige bestelling goedmaken als dit mogelijk is ? :rolleyes: :D thanks !

vitamine B5 zou ik ook zeker waarderen, dan wel liefst gewoon de poedervorm :)

vond het trouwens raar dat jullie geen magnesium citraat of chelaat in het assortiment hadden, meende dat vroeger wel eens te hebben gezien.

Laatst bewerkt:
net bestelling geplaatst
Referentie nummer: 397476
hopelijk kunnen jullie dat van die samples van mn vorige bestelling goedmaken als dit mogelijk is ? :rolleyes: :D thanks !

Ik heb je bestelling gezien. Hebben er wat samples aan toegevoegd, veel plezier van je bestelling! :cool:

- Eldert

Eldert, jij bent toch een bekende bodybuilder?

Heb net bestelt,

ref nr: 397538

Ik ben vergeten te vermelden dat dit achteraan mag geleverd worden en dat de poort los is, moet ik dit altijd vermelden, komen ze anders niet naar achteren als er niemand open doet?

alvast bedankt

Heb net bestelt,

Ik ben vergeten te vermelden dat dit achteraan mag geleverd worden en dat de poort los is, moet ik dit altijd vermelden, komen ze anders niet naar achteren als er niemand open doet?

alvast bedankt

'De Post' levert gewoon je pakket hoor, B&Fshop zelf niet :rolleyes:

Dat van die boven je ;p

De doos is vandaag, na 9dagen eindelijk op zijn eindbestemming toegekomen.

:clap:

Ben ik de enige die dit af en toe denkt?:
mwcg9s.jpg

(niet allemaal overigens ;)).

Heb net bestelt,

alvast bedankt

Je kunt het beste even een briefje op de deur plakken:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 07:57 ----------

I know. Maar het is de bedoeling om ongeveer 10 gram per dag te pakken. Dat zouden 20 caps van Now Foods zijn. Dan ben ik er na 5 dagen al door. Voor zo'n hoge doseringen zou een (huismerk) poedervorm gewoon beter zijn. ;)

Aha, duidelijk.:cool:

Ik hoop dat ik vandaag mijn bestelling nog krijg.
Ik had al een mail ontvangen van jullie dat de bestelling is verzonden.
Kom op jongens! :D

wat is de voedingswaarde van Protein Perfection Mix ?

en hoeveel gram kan er in een maatschepje wat erbij geleverd word?(precies tot de rand, niet hoger niet lager)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven