MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan de bestellingen via vooruitbetaling altijd zo traag? Heb zaterdag betaald, en heb nog steeds niets in de bus gekregen (referentienr 391673).

Had toch gehoopt dat iets sneller aan te krijgen, omdat ik merk dat het bij andere mensen (andere betaalwijzen vermoed ik) precies toch altijd veel sneller gaat :p.

Gaan de bestellingen via vooruitbetaling altijd zo traag? Heb zaterdag betaald, en heb nog steeds niets in de bus gekregen (referentienr 391673).

Had toch gehoopt dat iets sneller aan te krijgen, omdat ik merk dat het bij andere mensen (andere betaalwijzen vermoed ik) precies toch altijd veel sneller gaat :p.

Heeft ook met Pasen te maken. We versturen altijd Direct na ontvangst van betaling. Door de pasen is er 1 dag langer als in een normaal weekend geen betalingsverkeer geweest. De bezorgdatum staat op morgen.:)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 16:46 ----------

Hebben jullie ook plannen om Soul Ripper van Olimp in the assortiment op te nemen?
Kan er nog niet veel over vinden maar klinkt goed.

http://en.olimp-supplements.com/?p=3&m=29&id=261

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, gaan ik regelen:) Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 16:46 ----------

Hebben jullie ook plannen om Soul Ripper van Olimp in the assortiment op te nemen?
Kan er nog niet veel over vinden maar klinkt goed.

http://en.olimp-supplements.com/?p=3&m=29&id=261

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, gaan ik regelen:) Dank je!:)

Damn 2 keer regelen zelfs :o Ga gelijk bestellen dan als het binnen is :D

Zijn jullie van plan om magnesiumpoeder aan te bieden in jullie assortiment? Denk dat hier wel meer mensen interesse in hebben.

Idd magnesiumcitraat of chelaat dan wel, zou ik meteen kopen!

Waarom willen jullie dat in poeder? Voor door je pwo ofzo?

Ik heb gewoon tabletjes daarvan.

dafuq :eek: nieuwe isolaat smaak cocos ice cream ? ?

Body en fit, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Weten jullie of er nog kans is dat ze het vandaag komen leveren?
ref: 395108

Is er een kans dat er een huismerk vitamine b5 in jullie assortiment komt? Heb het nu via stopacne.nl besteld, maar die rekenden wel 20 euro verzendingskosten aan naar België. :rolleyes: Indien yes, heb je meteen een vitb5 besteller. :)

dafuq :eek: nieuwe isolaat smaak cocos ice cream ? ?

Ja, was ik nog even vergeten te melden vandaag:D

Isolaat Perfection is er nu al in 10 heerlijke smaken:)

Verkrijgbaar in de 10 allerlekkerste smaken:
-Vanilla Sensation
-Banana Sensation
-Fresh Berry
-Cookies & Cream
-Strawberry Sensation
-Chocolate Sensation
-Chocolate Coconut Bounty *nieuw
-Nutella *nieuw
-White Chocolate *nieuw
-Coconut Ice Cream *nieuw
-Natural / smaakloos (kleur-, geur-, smaak- en zoetstof vrij)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 19:17 ----------

De doos is vandaag, na 9dagen eindelijk op zijn eindbestemming toegekomen.

:clap:

eeehhhh:rolleyes::D Het is inderdaad onvoorstelbaar. Ben in ieder geval blij dat het ze alsnog gelukt is het pakje bij je af te geven.:cool: Dank je, voor de melding!:)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 19:18 ----------

Body en fit, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Weten jullie of er nog kans is dat ze het vandaag komen leveren?
ref: 395108

Nee, dat denk ik niet meer. Dan zal het morgen worden. Laat het mij maar even weten. (anders bel ik maandag direct met de Post voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 19:20 ----------

Ja, dat is denk ik wel de lekkerste smaak. in ieder geval het meest populair:meal:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 19:21 ----------

Is er een kans dat er een huismerk vitamine b5 in jullie assortiment komt? Heb het nu via stopacne.nl besteld, maar die rekenden wel 20 euro verzendingskosten aan naar België. :rolleyes: Indien yes, heb je meteen een vitb5 besteller. :)

We hebben wel de Vitamine B5 van Now Foods voor een mooie prijs:)

Coconut ice cream??? say whaaaaaaaat :zuip:

wat vonden jullie van de cocos ice cream ? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven