XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had superduo besteld en van magnificent de smaak fruit.. Maar deze proeft echt naar zeep zop man.. Had een maatje van me gegeven en die moest letterlijk over geven toen ie onder de douch stond man zonder grappen.....

Had net 2 schepjes creatinol (cop) met 2 schepjes beta alanine genomen op een lege maag en werd paar minuten later misselijk en heb net overgeveven. Wut did i do wrong lol.

Ps voel me nu wel stukke beter nu het eruit is.

Ik had superduo besteld en van magnificent de smaak fruit.. Maar deze proeft echt naar zeep zop man.. Had een maatje van me gegeven en die moest letterlijk over geven toen ie onder de douch stond man zonder grappen.....

Zo zie je maar hoe smaken verschillen, ik vond em best lekker.

Smaken verschillen veel idd.

Heb jij wel eens zeepsop gedronken dan????

Donderdagavond besteld en pas rond 12 uur savonds het bedrag gestort vanuit Belgie & vandaag het pakketje al ontvangen :thumb:
Duurt het normaal met vooruit betaling niet 3-4dagen ? Dat was de vorige keren althans toch :cool:

Als je vandaag besteld, is het dan maandag of dinsdag in huis?

Donderdagavond besteld en pas rond 12 uur savonds het bedrag gestort vanuit Belgie & vandaag het pakketje al ontvangen :thumb:
Duurt het normaal met vooruit betaling niet 3-4dagen ? Dat was de vorige keren althans toch :cool:

Dank je:) We versturen altijd direct na ontvangst van de betaling. :)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:40 ----------

Als je vandaag besteld, is het dan maandag of dinsdag in huis?

We verwerken de order altijd direct. in het weekend is er echter geen distributie bij Postnl. Dan maandag in distributie en dinsdag in huis.

Zo weer een pot Whey besteld zoals gezegd, en ook maar een potje taurine erbij! Beetje die backpumps tegengaan :D

Referentie: 397764

Zo na vandaag de nabezorging van m'n amino capsules gekregen te hebben ben ik nog nooit zo blij geweest dat jullie iets vergeten waren.
Echt bedankt voor de extra's :)

Had net 2 schepjes creatinol (cop) met 2 schepjes beta alanine genomen op een lege maag en werd paar minuten later misselijk en heb net overgeveven. Wut did i do wrong lol.

Ps voel me nu wel stukke beter nu het eruit is.

B&F is er een reden waarom ik zo misselijk werd? Gaan deze 2 niet samen of is het niet verstandig dat ik ze op een lege maag neem?

B & F,

wanneer komt Leon weer terug op het forum?

Dank je:) We versturen altijd direct na ontvangst van de betaling. :)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 13:40 ----------

We verwerken de order altijd direct. in het weekend is er echter geen distributie bij Postnl. Dan maandag in distributie en dinsdag in huis.
Oh raar want ik had 10 minuten na de bestelling al een mail dat de bestelling verzonden werd en ik had pas 3uur daarna (rond 12uur savonds) betaald met vooruitbetaling, natuurlijk niet erg maar ik wou het maar ff zeggen :)

Vorige week Micellar Casein Perfection besteld, maar dit spul mixt echt totaal niet met water. Is hier iets aan te doen? Whey perfection mixt prima, zelfs met 100 gram in de maatbeker, maar zelfs 25 gram MCP mixt totaal niet met water. Ik moet elke keer grote klompen poeder doorslikken, wat echt geen doen is...

Nog steeds niets ontvangen, dus zal waarschijnlijk pas voor maandag zijn = wanneer ik niet thuis ben.

Jammer, ik had het dinsdag besteld en meteen betaald.
Niet de eerste keer dat ik minstens een week moet wachten op een bestelling.:)
Misschien toch maar overwegen om een filiaal in België te openen? :D

Nee vies hea, heb vorige week uur last van gehad dat schuren van dat poeder in me keel(micellar caseinne)

Haha, de cinnamon cassia extract (kaneel) maakt het juist lekker :D Anders moet je Orange proberen, is wel wat lekkerder. Ik wissel beide smaken om de zoveel tijd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven