XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en fit, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen. Weten jullie of er nog kans is dat ze het vandaag komen leveren?
ref: 395108
Het is vandaag geleverd!!
Zelfs 2x :eek: Wat moet ik doen met het 2e pakje? Komen jullie het terug ophalen? Of ... moet ik het naar de post brengen??

Vorige week Micellar Casein Perfection besteld, maar dit spul mixt echt totaal niet met water. Is hier iets aan te doen? Whey perfection mixt prima, zelfs met 100 gram in de maatbeker, maar zelfs 25 gram MCP mixt totaal niet met water. Ik moet elke keer grote klompen poeder doorslikken, wat echt geen doen is...

Blender. Nog nooit problemen gehad zelfs met een goedkoop prulletje van 25euro

Nog steeds niets ontvangen, dus zal waarschijnlijk pas voor maandag zijn = wanneer ik niet thuis ben.

Jammer, ik had het dinsdag besteld en meteen betaald.
Niet de eerste keer dat ik minstens een week moet wachten op een bestelling.:)
Misschien toch maar overwegen om een filiaal in België te openen? :D

Dat is inderdaad wel lang:rolleyes: Normaal zou elk pakket in 1 dag in Belgie bij de klant moeten zijn maar dat wil nogal eens niet lukken:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 18:28 ----------

Het is vandaag geleverd!!
Zelfs 2x :eek: Wat moet ik doen met het 2e pakje? Komen jullie het terug ophalen? Of ... moet ik het naar de post brengen??

Ik kom er maandag even op terug als je het goed vindt:) (weet niet helemaal zeker of we in Belgie kunnen laten afhalen:cool:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 18:29 ----------

Vorige week Micellar Casein Perfection besteld, maar dit spul mixt echt totaal niet met water. Is hier iets aan te doen? Whey perfection mixt prima, zelfs met 100 gram in de maatbeker, maar zelfs 25 gram MCP mixt totaal niet met water. Ik moet elke keer grote klompen poeder doorslikken, wat echt geen doen is...

Micellar heeft totaal andere eigenschappen als Whey.:cool: Als je een shakebeker gebruikt dan mixt het gewoon erg goed. De vollere, dikkere stuctuur is een eigenschap van Micellar:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 18:30 ----------

Oh raar want ik had 10 minuten na de bestelling al een mail dat de bestelling verzonden werd en ik had pas 3uur daarna (rond 12uur savonds) betaald met vooruitbetaling, natuurlijk niet erg maar ik wou het maar ff zeggen :)

hmmm, dat is inderdaad niet de bedoeling. Dank je, voor de melding.:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 18:31 ----------

B & F,

wanneer komt Leon weer terug op het forum?

Leon komt niet meer terug. Hij heeft een andere baan. Voor ons ook onverwacht. Jammer want hij was een hele goeie collega:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 18:33 ----------

B&F is er een reden waarom ik zo misselijk werd? Gaan deze 2 niet samen of is het niet verstandig dat ik ze op een lege maag neem?

Beide hebben eigenlijk geen side effects. Ik denk dat het met de lege maag te maken heeft als ik eerlijk ben.

B&F, toevallig een idee wat er met mijn pakketje gebeurt als ik niet thuis ben?
Zetten ze het dan gewoon af aan de deur, bij de buren of nemen ze het terug mee? :)

Heb vandaag weer 2 bestellingen ontvangen :D gisteren besteld :D wat een service. Alleen is er volgens mij wat mis gegaan met mijn cadeau's had shakebeker aangevinkt en krijg een bidon (waar ik niet zo veel mee kan :p, maar ik had als opmerking om in plaats van de shakebeker of ze de brede variant nog hadden zoals op de afbeelding bij kies mijn cadeau)

Maar goed zou het mogelijk zijn om die bidonnen te kunnen omruilen? Mijn referentienummers waren:
Referentie nummer: 397082
Faktuur datum: 13-04-2012
en
Referentie nummer: 397087

B&F, toevallig een idee wat er met mijn pakketje gebeurt als ik niet thuis ben?
Zetten ze het dan gewoon af aan de deur, bij de buren of nemen ze het terug mee? :)

dan komen ze de volgende dag nogmaals. Ben je dan weer niet thuis dan krijg je een briefje in de bus. Met dit briefje en legitimatie kun je het pakje dan ophalen bij het aangegeven afhaalpunt.

Zijn jullie al bezig aan een creatinevrije pre wo en post wo?

Heb vandaag weer 2 bestellingen ontvangen :D gisteren besteld :D wat een service. Alleen is er volgens mij wat mis gegaan met mijn cadeau's had shakebeker aangevinkt en krijg een bidon (waar ik niet zo veel mee kan :p, maar ik had als opmerking om in plaats van de shakebeker of ze de brede variant nog hadden zoals op de afbeelding bij kies mijn cadeau)

Maar goed zou het mogelijk zijn om die bidonnen te kunnen omruilen? Mijn referentienummers waren:
Referentie nummer: 397082
en
Referentie nummer: 397087

We hebben momenteel maar 1 variant in de shakers. Die kan ik je eventueel nasturen (?):) De bidon hoeft niet terug.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 20:48 ----------

Zijn jullie al bezig aan een creatinevrije pre wo en post wo?

We hebben momenteel heel veel lopen. Zodra er een beetje " rust" komt hebben we inderdaad op termijn een crea vrije pre-workout in de planning (na de zomer. De/een crea vrije post-workout zal nog iets langer gaan duren.

ik heb mijn pakje nog altijd niet ontvangen(391335),zou de 12de verzonden zijn en zelfs de 5 betaald.volgende dag in huis klopt wel niet veel van de laatste tijd,word steeds later

ik heb mijn pakje nog altijd niet ontvangen(391335),zou de 12de verzonden zijn en zelfs de 5 betaald.volgende dag in huis klopt wel niet veel van de laatste tijd,word steeds later

We versturen altijd direct. Bij de optie " vooruitbetaling" altijd direct na ontvangst van betaling. Ik denk dat er iets anders aan de hand is. Ik ga vragen of ze morgen direct even willen kijken en anders bellen we maandagochtend direct voor je met de post. Zodra ik meer weet laat ik je het direct weten. Geen zorgen, ik regel het!:)

Zijn die bcaa caps van de aanbieding vergelijkbaar met jullie eigen merk bcaa's?

damn khad gistere 21:28 besteld ofzo & om half 11 stond postnl al in belgië aan mijn deur hehe top gewoon :rolleyes: :D & bedankt voor de extra samples !! :D
had de isolaat white chocolate besteld dus ik laat nog wel weten hoe ik de smaak vond :D

wanneer komen die caffeine caps uit, moet ze bestellen!

kennis van me heeft gisteren bij winkel in belgie RPM & DRIVE gekocht.

Klopt dit dat het nu plots grijze caps zijn ipv Blauw en rood?

bestelling was op en TOP

zoals altijd hé

we kunnen er terug efkes tegen nu
:lifter:

581190_3229129360124_1023286126_32402875_381049717_n.jpg

464087_3231761225919_1023286126_32404157_1529900372_o.jpg

Zijn die bcaa caps van de aanbieding vergelijkbaar met jullie eigen merk bcaa's?

Die van de aanbieding is poeder. Verder 100% vergelijkbaar.(de bcaa's zijn hetzelfde):)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:32 ----------

damn khad gistere 21:28 besteld ofzo & om half 11 stond postnl al in belgië aan mijn deur hehe top gewoon :rolleyes: :D & bedankt voor de extra samples !! :D
had de isolaat white chocolate besteld dus ik laat nog wel weten hoe ik de smaak vond :D

Dank je! Laat het ons maar even weten!:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:34 ----------

Dank je! Laat het ons maar even weten!:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:35 ----------

wanneer komen die caffeine caps uit, moet ze bestellen!

Over 2 weken ongeveer:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:38 ----------

bestelling was op en TOP

zoals altijd hé

we kunnen er terug efkes tegen nu
:lifter:
581190_3229129360124_1023286126_32402875_381049717_n.jpg

464087_3231761225919_1023286126_32404157_1529900372_o.jpg

Wow:eek: Dat is nog eens een bestelling!!!! Voorlopig wel weer even voldoende voorraad:) Thanks, voor de bestelling!!!:cool:

jij bent gek :P ( van die mega bestelling)

Laatst bewerkt:
drlow, jij kan bijna je eigen supplementen winkel beginnen :p
Het was toch niet alleen voor jou?? :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven