Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat Leon weg is.

Met alle respect, maar ik heb gemerkt dat de kwaliteit van de service ook een stuk omlaag is gegaan.

Verder doen jullie het top!

Drlow verkoop je het door of ben je gewoon stinkend rijk!?

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen (had daar paar dagen geleden al iets over gemeld in dit topic) :(. Vorige vrijdag besteld, vorige zaterdag betaald. Referentienr 391673.

Wel jammer, want morgen vertrek ik terug naar mijn kot voor een week, dus kan ik pas volgende week de whey proberen. Enig idee wat de oorzaak kan zijn van deze lange duur?

Als dat mogelijk zou zijn heel graag ja :D Bedankt alvast (moet ik je adres pm'en

PM mij je naam+adres maar even.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 16:12 ----------

Jammer dat Leon weg is.

Met alle respect, maar ik heb gemerkt dat de kwaliteit van de service ook een stuk omlaag is gegaan.

Verder doen jullie het top!

Dank je! We blijven zeker ons best doen!:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 16:17 ----------

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen (had daar paar dagen geleden al iets over gemeld in dit topic) :(. Vorige vrijdag besteld, vorige zaterdag betaald. Referentienr 391673.

Wel jammer, want morgen vertrek ik terug naar mijn kot voor een week, dus kan ik pas volgende week de whey proberen. Enig idee wat de oorzaak kan zijn van deze lange duur?

Geen idee. Wij versturen Altijd direct, dat is en blijft altijd hetzelfde. Misschien dat er wat vertragingen zijn bij de Post in BE:cool: of misschien zijn ze al bij je geweest en ben je niet thuis geweest. Ik laat het even uitzoeken en kom er zodra ik iets weet direct bij je op terug!:)

Laatst bewerkt:
damn die gratis shakebeker die je kon krijgen bij de variety sachets van whey perfection sluit wel af maar eens je schud lekt die gelijk een fontein (srs) kunnen jullie geen andere nasturen ? & khad ook mn andere shakebeker die ik bij de cadeaus had geselecteerd niet gekregen :o kunnen jullie eens kijken ? referentienummer: 397476
bedankt alvast :)

damn die gratis shakebeker die je kon krijgen bij de variety sachets van whey perfection sluit wel af maar eens je schud lekt die gelijk een fontein (srs) kunnen jullie geen andere nasturen ? & khad ook mn andere shakebeker die ik bij de cadeaus had geselecteerd niet gekregen :o kunnen jullie eens kijken ? referentienummer: 397476

Dit zijn helaas de enige shakebekers die we nu hebben. De kwaliteit is dramatisch (nieuwe leverancier:rolleyes:). Over enkele weken hebben we pas weer nieuweandere, pas dan zou ik je dus eventueel een andere kunnen nasturen. Zal ik dat dan doen? Excuses, voor het ongemak.:)

Dacht dat ik de enige was :roflol: fijn om te horen dat ik toch wel 100% ben :D

Dacht dat ik de enige was :roflol: fijn om te horen dat ik toch wel 100% ben :D

Het is werkelijk een drama die shakers. Eerlijk is eerlijk:rolleyes: De miskoop van de eeuw. Deze producent maakt de shakers ook voor Ultimate nutrition e.d. dus wij dachten dat het wel goed zat. Daar bestellen we NOOIT meer!:cool: Het enige wat wil helpen is je vinger bovenop de dop houden met schudden.:cool:

Creatine + Hard!

Hey,

Onlangs bestelde ik Creapure Creatine.
Momenteel neem ik voor training Hard!
Hoe zou ik dit best combineren met die creatine.
Creatine 's morgens, Hard! voor training en creatine na training? Of is dit teveel?

Ik zou niet werken met een oplaadfase aangezien dit al lang achterhaald is.

Alvast bedankt!

Hoi B&F,

3 weken terug heb ik bij jullie een 15 varity pack + shakebeker gekocht als kado voor een neef van me die sinds kort ook bezig is met fitness. Nu net blijkt, nadat hij het pakketje open heeft gemaakt, dat er geen 15 samples in zitten, maar 2 shakebekers. Zou ik alsnog de 15 samples kunnen ontvangen?

Referentienummer: 378829

Potje visolie en amino's besteld :)

Dit zijn helaas de enige shakebekers die we nu hebben. De kwaliteit is dramatisch (nieuwe leverancier:rolleyes:). Over enkele weken hebben we pas weer nieuweandere, pas dan zou ik je dus eventueel een andere kunnen nasturen. Zal ik dat dan doen? Excuses, voor het ongemak.:)
super dat is goed hoor :D maakt niet uit wanneer, als ik er maar een nieuwe heb want ik heb ze hard nodig tegenwoordig, handig bij tijdsgebrek zo'n groot partijtje shakebekers :D
laat anders iets weten als kan als er nieuwe binnen zijn :D kwas net de white chocolate aan het uittesten maar ik heb nog niet deftig kunnen proeven, heel de keuken was bespoten hehe :p ik laat nog wel weten wat ik van de white chocolate vond ;)

body en fitshop

vorige week de protein perfection mix besteld,
samen met de anabolic zma van hun huismerk,
ik ben zeer tevreden, enkele dagen later was het geleverd.
de protein perfection mix was eerst wennen,
maar nu ik het gewoon ben smaakt hij super lekker,
ook de testosteronbooster werkt prima, heb ik al gemerkt.
zal zeker nog dingen bestellen ;)

Hey,

Creatine 's morgens, Hard! voor training en creatine na training? Of is dit teveel?

Alvast bedankt!
als je smorgens 2 gr crea neemt, voor training hard (maybe 1-2 gr) & na training 2 gr crea dan zit je aan een goede 5 gr dus dit is wel goed, liefst 3-4 gr per dag (aangeraden) maar als je dit zo doet zit je ook goed hoor ;)

Het is werkelijk een drama die shakers. Eerlijk is eerlijk:rolleyes: De miskoop van de eeuw. Deze producent maakt de shakers ook voor Ultimate nutrition e.d. dus wij dachten dat het wel goed zat. Daar bestellen we NOOIT meer!:cool: Het enige wat wil helpen is je vinger bovenop de dop houden met schudden.:cool:

Ik heb hier nu nu 3 shakebekers van B&F en allemaal lekten ze vanaf het begin (en loop ik nu dus nog steeds door de gym met een Euroshopper flesje water :o). Ben niet gaan klagen, omdat ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen en de prijzen zijn te goed om te zeuren ;)

bestelling was op en TOP

zoals altijd hé

we kunnen er terug efkes tegen nu
:lifter:
581190_3229129360124_1023286126_32402875_381049717_n.jpg

464087_3231761225919_1023286126_32404157_1529900372_o.jpg
Whaha nice! Je kunt binnenkort een iglo bouwen van die lege emmers :p.

Hey,

Alvast bedankt!

Hard! voor de training en creatine na de training. Op rustdagen alleen de creatine ('s ochtends is prima) een laadfase hoeft inderdaad niet. Het is puur een methode op sneller een maxximaal niveau op te bouwen. Dat bereik je dan bv binnen 7 dagen ipv 20 dagen.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 08:41 ----------

Hoi B&F,

3 weken terug heb ik bij jullie een 15 varity pack + shakebeker gekocht als kado voor een neef van me die sinds kort ook bezig is met fitness. Nu net blijkt, nadat hij het pakketje open heeft gemaakt, dat er geen 15 samples in zitten, maar 2 shakebekers. Zou ik alsnog de 15 samples kunnen ontvangen?

Referentienummer: 378829

Regel ik voor je:)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 08:42 ----------

Ik heb hier nu nu 3 shakebekers van B&F en allemaal lekten ze vanaf het begin (en loop ik nu dus nog steeds door de gym met een Euroshopper flesje water :o). Ben niet gaan klagen, omdat ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen en de prijzen zijn te goed om te zeuren ;)

Het is geen reclame voor ons die shakers. We gaan ervan uit alles snel te hebben opgelost gelukkig:) Dank je!!

Wat gaat er nu gebeuren met mijn 2e pakje?
ref: 395108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven