Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeiemorgen, ik heb zelf nr.1 en noxipro gekocht bij B&F en had ergens op het forum gelezen dat de combinatie van deze twee een ideale pre workout is. Ik vroeg me dys af kan ik deze twee supplementen mengen of moet ik het dan alsnog apart innemen?
Ik gebruik zelf ook vaak noxipro in combinatie met NR1 of Total Muscle Solution. Lekker veel energie door de noxipro en verder de juiste stoffen voor spieropbouw door de NR1!
Volgende week maar weer eens een leuke bestelling doen .. kan de Whey in de aanbieding of ?![]()

De Dexaprine is de sterkste fatburner die we hebben. Deze stilt enorm je honger gevoel, geeft fijne energie en je hebt er minimaal acht uur effect van.Wat zijn de beste (sterkste) fatburners die je kan kopen bij body en fit![]()

Weet je al iets meer?Ik kom er maandag even op terug als je het goed vindt(weet niet helemaal zeker of we in Belgie kunnen laten afhalen
)
Ja, deze is inderdaad erg slecht. Sorryik vind de nieuwe shake bakers erg slecht vergeleken de oudere types shakebekers. ik heb er laats 5 gekocht maar ze lekte allemaal. ik draai ze de doppen er recht opkan ze ook niet stevig aandraaien want ze draaien erg snel door. met filtertje of zonder filtertje maakt niet uit. tijdens shaken loopt het gewoon tussen de kier door.
de oudere bekers van de B&F shop heb ik nog steeds en daar nooit problemen mee gehad
zijn hier meerdere mensen die het zelfde probleem hebben?
en komen er misschien andere bekers uit? die wel goed zijn, dan koop ik snel nieuwe want dit is niet te doen
. We verwachten met plusminus drie weken weer shakers van betere kwaliteit. Ik ga direct kijken en je een PM sturen.
Ik had voor deze week woensdag of donderdag in de planning om een prijsvraag te doen. Komt goed, blijf ons volgen!Waarom zijn er geen facebook-prijsvragen meer? Jammer!

Ja, deze is inderdaad erg slecht. Sorry. We verwachten met plusminus drie weken weer shakers van betere kwaliteit.
Groetjes Ralf
Ik laat het hier duidelijk merken, volgens mij ben je niet de enige.. jammer genoegTop, laat je even weten wanneer ze er exact zijn? dan kom ik er weer 10 bij je halen! ik eet die dingen!
Gr
Roderick

Ja, tijdelijk. Deze is helaas niet tijdelijk ook niet voorradig. Een prima alternatief is bijvoorbeeld WMS, Karbolyn of anders Vitargo en CarboX (beide smaakloos).
Dat dacht ik, zit nu al dik te brainstormen over een leuke actie haha.Iedereen stop nou eens over die shakebekers...
En Ralf, leuk!