AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
= 4 cent!

Beste team B&F,

Ik merk dat er met grote regelmaat ongenoegen wordt geuit over de laatste batch shakebekers.

Wellicht een idee om deze shakers niet meer aan te bieden? Uit jullie reacties maak ik namelijk op dat jullie zelf ook niet bepaald achter de bekers staan. Aan de andere kant verplichten jullie jezelf om een beker aan te bieden als kado bij de bestelling. Uiteraard begrijp ik dat jullie op deze manier de bekers willen lozen. Maar deze beker die als promotie bedoeld is (tel de bekers in een willekeurige gym maar na), is niet gunstig voor jullie sterke branding. My 2 cents.

Kunnen jullie in doe toekomst bekers gaan leveren van SmartShake? By far de beste shaker die ik tot nu toe heb gebruikt. Deze bekers zullen vermoedelijk duurder zijn dan de voorgaande batches. Vandaar dat het wellicht aangeboden kan worden als kado van categorie 3. Sowieso is deze beker een aanwinst voor het assortiment: of deze nu los te bestellen wordt of als kado te selecteren wordt.

Nogmaals, my 2 cents.

Als ze op zijn dan krijgen we deze inderdaad nooit meer. Dit is in 10 jaar tijd eenmaal gebeurd maar dat maakt het niet minder vervelend. Ik ga zeker kijken naar de Smartshake.:)

Krijgen jullie de shakebekers met schroefdop weer? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Smartshake zou idd mooi zijn!

De magnesium 400mg van Now Foods die ik bestelde (ref 393288) zou zo snel mogelijk worden nagestuurd. Maar nu stel ik vast dat jullie die niet meer verkopen. Wanneer kan ik deze dan ongeveer verwachten?

De magnesium 400mg van Now Foods die ik bestelde (ref 393288) zou zo snel mogelijk worden nagestuurd. Maar nu stel ik vast dat jullie die niet meer verkopen. Wanneer kan ik deze dan ongeveer verwachten?
Deze gaat nog 2-3 weken duren. Wil je eventueel iets anders?

Groetjes Ralf

Oei dat is wel erg lang, had je dan wel op het factuur mogen zetten.

Smartshaker? wat dachten jullie van onze oostelijke buren met hun http://www.spiderbottle.com/ . (edit: zei hebben overigens geen winkel in nederland als ik het me goed herinner. Denk dat zei ook wel blij zouden zijn met zo'n marketing kans ;) )

Laatst zag ik iemand met een witte bidon van jullie en vandaag zag ik iemand met een zwarte bidon! Die zag er echt super mooi uit, is die nog te krijgen?

Laatst bewerkt:
Kan u de 19.90€ terug storten aub.
Ja, ga ik voor je regelen.
Smartshaker? wat dachten jullie van onze oostelijke buren met hun http://www.spiderbottle.com/ . (edit: zei hebben overigens geen winkel in nederland als ik het me goed herinner. Denk dat zei ook wel blij zouden zijn met zo'n marketing kans ;) )

Laatst zag ik iemand met een witte bidon van jullie en vandaag zag ik iemand met een zwarte bidon! Die zag er echt super mooi uit, is die nog te krijgen?
Ik geef het door aan Ilco! :)

Groetjes Ralf

Al een paar keren besteld bij jullie, zeer tevreden ;)

drlow, jij kan bijna je eigen supplementen winkel beginnen :p
Het was toch niet alleen voor jou?? :eek:

eigen voorraad, zo moet ik niet iedere 2 of 3 weken bestellen

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:31 ----------

Drlow verkoop je het door of ben je gewoon stinkend rijk!?

eigen voorraad, altijd handig

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:32 ----------

Allemaal voor eigen gebruik ?

inderdaad voor eigen gebruik, altijd makkelijk een beetje voorraad :p

Ralf, enig idee waneer de vitamine packs van b&f terug komen?
Grtz

Hoe kan ik aan zo'n mooie body&fitshop trainingsbroek komen? :rolleyes:

Isolaat perfection zonder smaak is op. Wanneer komen ze weer binnen?

???

Laatst bewerkt:
hey b&f,
hebben jullie nog maximize v2 staan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven