gym1850
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste team B&F,
Ik merk dat er met grote regelmaat ongenoegen wordt geuit over de laatste batch shakebekers.
Wellicht een idee om deze shakers niet meer aan te bieden? Uit jullie reacties maak ik namelijk op dat jullie zelf ook niet bepaald achter de bekers staan. Aan de andere kant verplichten jullie jezelf om een beker aan te bieden als kado bij de bestelling. Uiteraard begrijp ik dat jullie op deze manier de bekers willen lozen. Maar deze beker die als promotie bedoeld is (tel de bekers in een willekeurige gym maar na), is niet gunstig voor jullie sterke branding. My 2 cents.
Kunnen jullie in doe toekomst bekers gaan leveren van SmartShake? By far de beste shaker die ik tot nu toe heb gebruikt. Deze bekers zullen vermoedelijk duurder zijn dan de voorgaande batches. Vandaar dat het wellicht aangeboden kan worden als kado van categorie 3. Sowieso is deze beker een aanwinst voor het assortiment: of deze nu los te bestellen wordt of als kado te selecteren wordt.
Nogmaals, my 2 cents.

Deze komt wel weerKrijgen jullie de shakebekers met schroefdop weer? http://www.bodyenfitshop.nl/image.p...ue&pic=userfiles/products/shaker222233333.jpg
Plusminus 3 weken.Deze gaat nog 2-3 weken duren. Wil je eventueel iets anders?De magnesium 400mg van Now Foods die ik bestelde (ref 393288) zou zo snel mogelijk worden nagestuurd. Maar nu stel ik vast dat jullie die niet meer verkopen. Wanneer kan ik deze dan ongeveer verwachten?
Deze gaat nog 2-3 weken duren. Wil je eventueel iets anders?
Groetjes Ralf
)Ja, ga ik voor je regelen.
Ik geef het door aan Ilco!Smartshaker? wat dachten jullie van onze oostelijke buren met hun http://www.spiderbottle.com/ . (edit: zei hebben overigens geen winkel in nederland als ik het me goed herinner. Denk dat zei ook wel blij zouden zijn met zo'n marketing kans)
Laatst zag ik iemand met een witte bidon van jullie en vandaag zag ik iemand met een zwarte bidon! Die zag er echt super mooi uit, is die nog te krijgen?

drlow, jij kan bijna je eigen supplementen winkel beginnen
Het was toch niet alleen voor jou??![]()
Drlow verkoop je het door of ben je gewoon stinkend rijk!?

Deze verwachten wij met plusminus 3 weken weer voorradig te hebben.Ralf, enig idee waneer de vitamine packs van b&f terug komen?
Grtz
Skyblazer, helaas hebben wij geen trainingsbroeken van ons eigen merk.Hoe kan ik aan zo'n mooie body&fitshop trainingsbroek komen?![]()
Deze verwachten wij met plusminus 3 weken weer voorradig te hebben.
Skyblazer, helaas hebben wij geen trainingsbroeken van ons eigen merk.
Groetjes Ralf