Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen (had daar paar dagen geleden al iets over gemeld in dit topic). Vorige vrijdag besteld, vorige zaterdag betaald. Referentienr 391673.
Wel jammer, want morgen vertrek ik terug naar mijn kot voor een week, dus kan ik pas volgende week de whey proberen. Enig idee wat de oorzaak kan zijn van deze lange duur?
Geen idee. Wij versturen Altijd direct, dat is en blijft altijd hetzelfde. Misschien dat er wat vertragingen zijn bij de Post in BEof misschien zijn ze al bij je geweest en ben je niet thuis geweest. Ik laat het even uitzoeken en kom er zodra ik iets weet direct bij je op terug!
![]()

Deze is op dit moment even uitverkocht. Ik verwacht eigenlijk binnen een week wel weer.Isolaat perfection zonder smaak is op. Wanneer komen ze weer binnen?
Helaas niet meer, afgelopen week hadden we ze nog in de op=op. Ze zijn nu helaas echt op. De Maximize Intense is de opvolger, ontzettend krachtig en goede pre workout!

Als we deze samples hadden had ik deze voor je bijgevoegd. Helaas hebben we deze smaak nog niet. Plusminus 4 wekenzou ik asje asje asje asjeblieft een sample isolaat perfection witte chocolade erbij mogen (A)
ref: 399161
ik weet dat het een kleine bestellingMaar dit was het enige wat ik nodig had
![]()

Oei, ik ga het voor je uitzoeken en je even updaten in een PM.
Ref: 397538
Heb hier nog geen mail van ontvangen, is dit normaal?

Waarschijnlijk ontgaat het je, want ik zie dat de mail echt verstuurd is. Geen zorgen, ik ga je nu een PM sturen met je barcode/verzendbevestiging. Ik ga er vanuit dat je deze morgen geleverd krijgt??
Normaal krijg je toch meteen een mail na je bestelling? of zie ik iets over het hoofd/is dit een nutteloze vraag?

Beadnkt voor je bestelling! Helaas hebben we geen samples van de Nr1. Het is nu wel mogelijk om Maximize Intense samples te kiezen!bestelling is de deur uit ref nr : 399253
hebben jullie samples van nr 1 ?

Haha, dankjewel voor je compliment! Stuur me even een PM met je referentienummer e.d. dan zorg ik dat je helemaal up2date bent.Nog steeds geen pakketje ontvangen helaas.
Misschien morgen dan.
Ik heb wel noodgedwongen een pot whey moeten halen bij de plaatselijke supplementenboer.. nu merk ik pas hoe rotverwent ik ben met jullie top-whey!
Stuur me al je gegevens maar van jou en/of je vriend, dan zorg ik dat jij ook een volledige update krijgt!Zoals aangegeven in de vorige post weet ik nog altijd niet waar mijn verzonden pakket naartoe is, ik had het besteld voor een vriend maar hij had het verkeerde adres aangeven.. Ik heb geen mail gehad met track en trace dus kan u geen ref nummer geven.. Enigste wat ik kan geven is wat ik besteld heb en het adres waar het naar verstuurd is, de straat in die gemeente bestaat niet dus zou terug moeten gekeerd zijn naar jullie normaal
Bedankt voor je email. Mijn collega is nu met de mails van gisteravond na 22u bezig en vanochtend, je krijgt vanzelf wel reactie!

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 18:33 ----------
[/COLOR]
Beide hebben eigenlijk geen side effects. Ik denk dat het met de lege maag te maken heeft als ik eerlijk ben.
Nee hoor, je hoeft geen smaak ana te geven. Deze is standaard banaan en je krijgt altijd, omdat je een Variety besteld een gevarieerd pakket, dus met 15 smaken die we aangegeven hebben op de websiteRalf, als ik de 15 Variety Sachets Pack van Whey Perfection wil bestellen moet ik een smaak kiezen, hoe werkt dit? ik ga er vanuit dat dit niks uitmaakt aangezien in elke pack hetzelfde zit?
ik kan niet wachten om de nieuwe smaken uit te gaan proberen! ik hoop te ontdekken welke frisse smaak ik voor op mijn vakantie ga kopen!

Heb net weer COP ingenomen (nu niet op een lege maag) en heb weer hevige hoofdpijn. Wel erg jammer had er goeie verwachting van.
Vandaag maar nog effe whey isolate bestellen.

Super, bedankt voor je bestelling. Morgen in huisBedankt, net gelijk besteld!
extra samples altijd welkom haha, ref: 400007

Hierbij kun je eigenlijk direct een hele dosering gebruiken. De hoeveelheid energie stimulerende ingredienten is dusdanig goed dat direct een hele servering aan te raden is.He b&f net assault besteld ben benieuwd hoe deze bevalt. Kan je hier trouwens gelijk de volle doseering van gebruiken en moet je het opbouwen groetjes
Dat is inderdaad heel vervelend Sebastiaan. Ik stuur je even een PMIk heb die 15 sampels geprobeerd en de meeste zijn echt lekker!, ga denk ik 4kg banaan kope. maar die shake beker die ik er bij kreeg is echt slecht:S hij blijft maar lekken kan niet 1 keer schudden of de keuken zit onder de whey.....