XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein foutje gevonden op de site. Bij de combi aanbiedingen Cellmass+truemass staat:

De voordeel combinatie bestaat uit:
⇒BSN Treu Mass 2.61 kilo gram
⇒BSN CELLMASS

Beetje jammet dat ik mijn bestelling pas op vrijdag krijg terwijl ik het woensdag rond 4 uur besteld heb. Voorheen altijd dagje later in de bus.

Maar kreeg wel meteen een kwartier na mijn betaling een track en trace code die dit aangaf.

Ben dus wel tevreden. :)

B&F graag track and trace vr order 399936

Thanx

is dat het spul dat Ibo (D77)gebruikt?

Volgens mij wel ja, Ik heb er gewoon op gegoogled en kwam op die site uit. Zou erg fijn zijn als het bij B&F in het assortiment zou komen, anders moet ik bij die engelse winkels bestellen en dat doe ik liever niet. Ik zie er in iedergeval genoeg mogelijkheden voor qua gebruik.

Klein foutje gevonden op de site. Bij de combi aanbiedingen Cellmass+truemass staat:

De voordeel combinatie bestaat uit:
⇒BSN Treu Mass 2.61 kilo gram
⇒BSN CELLMASS

Dank je:D Gaat we direct aanpassen!:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:31 ----------

Beetje jammet dat ik mijn bestelling pas op vrijdag krijg terwijl ik het woensdag rond 4 uur besteld heb. Voorheen altijd dagje later in de bus.

Maar kreeg wel meteen een kwartier na mijn betaling een track en trace code die dit aangaf.

Ben dus wel tevreden. :)

We versturen altijd direct. De post heeft veel vertraging door een reoganisatie. Veel internetbedrijven in Nederland klagen. Het was van de week zelfs op de radio. Balen:cool: Dank je, voor de bestelling.:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:36 ----------

B&F, hebben jullie hier heel toevallig nog naar gekeken?

Hebben we zelfs al gehad in het assortiment. We hadden er niet erg veel vraag naar maar best een leuk product. Als je wil kan ik het denk ik wel weer inkopen:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:37 ----------

Volgens mij wel ja, Ik heb er gewoon op gegoogled en kwam op die site uit. Zou erg fijn zijn als het bij B&F in het assortiment zou komen, anders moet ik bij die engelse winkels bestellen en dat doe ik liever niet. Ik zie er in iedergeval genoeg mogelijkheden voor qua gebruik.

Ok:) Reken wel even op 3-4 weken voor de eerste keer.:)

Dank je:D Gaat we direct aanpassen!:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:31 ----------

We versturen altijd direct. De post heeft veel vertraging door een reoganisatie. Veel internetbedrijven in Nederland klagen. Het was van de week zelfs op de radio. Balen:cool: Dank je, voor de bestelling.:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:36 ----------

Hebben we zelfs al gehad in het assortiment. We hadden er niet erg veel vraag naar maar best een leuk product. Als je wil kan ik het denk ik wel weer inkopen:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:37 ----------

Ok:) Reken wel even op 3-4 weken voor de eerste keer.:)

Moet dan voor mijn supstijd geweest zijn, hoorde er gister pas voor het eerst van. Denk dat als jullie het wat meer bekendheid zouden geven dat het een stuk beter zou verkopen aangezien het volgens mij een redelijk onbekend product is.

Ik zal er over een maandje nog is naar vragen dan :)

Ontvang je zo:) ik snap het probleem. We staan helaas een beetje machteloos door de vertragingen bij Postnl. Wij werken 100% op tijd. Elk internetbedrijf heeft er grote last van ook de grote namen als Bol.com ed. Hopen dat alles snel weer goed loopt daar!:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:41 ----------

Moet dan voor mijn supstijd geweest zijn, hoorde er gister pas voor het eerst van. Denk dat als jullie het wat meer bekendheid zouden geven dat het een stuk beter zou verkopen aangezien het volgens mij een redelijk onbekend product is.

Ik zal er over een maandje nog is naar vragen dan :)

Ik zal het weer meebestellen!:)

Ontvang je zo:) ik snap het probleem. We staan helaas een beetje machteloos door de vertragingen bij Postnl. Wij werken 100% op tijd. Elk internetbedrijf heeft er grote last van ook de grote namen als Bol.com ed. Hopen dat alles snel weer goed loopt daar!:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 17:41 ----------

Ik zal het weer meebestellen!:)

Weet ik wel hoor B&F. Eigen fout trouwens om weer zo lang te wachten met bestelling. Nu zit k geheel zonder whey :-) ach ja ist de post bij jullie niet dan is het DPD in belgie wel :-)

Referentie nummer: 402222

Maak er wat moois van :)

Weet ik wel hoor B&F. Eigen fout trouwens om weer zo lang te wachten met bestelling. Nu zit k geheel zonder whey :-) ach ja ist de post bij jullie niet dan is het DPD in belgie wel :-)

Ik hoop dat de Post ook zelf inziet dat heel veel bedrijven en klanten in Nederland hier niet vrolijk van worden om het voorzichtig uit te drukken:rolleyes: Normaal moet het gewoon 24uurs service zijn. Dat deden ze altijd best goed. Maar de laatste weken is het echt niet best helaas.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:17 ----------

Referentie nummer: 402222

Maak er wat moois van :)

Dank je, voor de bestelling!:)

Er hangen krantenstukken op het prikbord bij de briefpost afdeling van hoe slecht het gaat, denk dus wel dat ze het inzien. Er is nu gewoon een nieuw afleversysteem en dat werkt niet echt als gehoopt.

Er hangen krantenstukken op het prikbord bij de briefpost afdeling van hoe slecht het gaat, denk dus wel dat ze het inzien. Er is nu gewoon een nieuw afleversysteem en dat werkt niet echt als gehoopt.

Ik snap het ook wel inderdaad dat ze het bedrijf zo efficient mogelijk willen maken. Heel veel bedrijven en consumenten zijn afhankelijk van de Post. Het is voor mij/ons een enorme stressfactor als de pakketten te laat zijn (geeft veel irritatie bij onze klanten, waar we eigenlijk niets aan kunnen doen) omdat we alles zo goed mogelijk willen doen. Ze zullen het ook vast wel weer prima oplossen:) We moeten gewoon even geduld hebben.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven