Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het dan met mijn Whey + Dextrose na training? Mag ik samen met de creatine hier 1 shake van maken?
Ik zou dextrose en creatine nemen na je training. Whey 20 minuutjes later. De lactose in de Whey doet de werking van de creatine verslechteren/teniet waardoor het beter is om los te nemen.
Postnl heeft hem nog 1 dag extra verzet krijg hem de 20st :(
Balen, ik ga er vanuit dat je het alsnog morgen hebt!;)
Mijne hebben ze ook naar morgen verzet :( Had gister besteld om 16;00u
PostNL, DE HUFTERS :D
Nu moet ik nog een dag wachten op die nieuwe smaken, en ik kan al zo slecht wachten!!
Bah bah bah... :rolleyes: Gelukkig gaan we begin volgende week weer om de tafel om een beter proces te voeren waardoor de PostNL nog minder vertraging krijgt. Dit werkt zon iet voor ons en de klanten:rolleyes:

Groetjes Ralf

@ B&F hebben jullie nog gekeken naar grippers? een paar goede grijpers in het assortiment zou wel fijn zijn.

Het is werkelijk een drama die shakers. Eerlijk is eerlijk:rolleyes: De miskoop van de eeuw. Deze producent maakt de shakers ook voor Ultimate nutrition e.d. dus wij dachten dat het wel goed zat. Daar bestellen we NOOIT meer!:cool: Het enige wat wil helpen is je vinger bovenop de dop houden met schudden.:cool:
LOL. ZIjn dit de shakebekers die met de whey sachets meekwamen, of de shakebekers die "pro" waren (die met dat balletje)?

De Pro's zijn idd die met dat balletje en helemaal top. Maar helaas niet meer te krijgen momenteel. Komen er binnenkort weer aan.
De gewone bekers (basis) sluiten idd niet goed. Als je ze iets te dicht draait dan lekken ze ook als een zeef ... erger nog ... ze lekken zelfs als je ervan wilt drinken met als gevolg dat je per shake een T-shirt nodig hebt :D Ook ik heb ze dus rechtstreeks in de vuilbak gemikt en heb nu andere geschenken gekozen. Ondanks dat ik nog wel een shakebeker te kort kom.

Heren B&F kunnen jullie aub mijn verzending eens opvragen bij Postnl.nl want ze maken er weer een zooitje van. :eek: De levertermijn staat nu al op vrijdag. Ik had dinsdag besteld. Het rare is dat de levertermijn dagelijks verschuift dus je kan er gene pijl op trekken :D

Ref nr.: 400044[/FONT]

Gisteravond besteld en betaald Referentienummer: 401508, wel bestelbevestiging geen track&trace-mail, kan ik die alsnog krijgen per mail of PM ?? Dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten of dat er eventueel vertraging is bij postnl! :D

Ik heb je PM ontvangen, waarin je meld dat er een missortering was bij de post, maar mijn vraag was kan je mij de track&trace sturen!!, zodat ik zelf kan zien wanneer die komt en jullie niet aldoor lastig hoef te vallen!:D

Nu we het toch over shake bekers hebben. Kunnen jullie niet de print van de oude shake bekers op de shake beker pro's printen? Die vaagt tenminste niet weg. De print op de shake beker pro geeft erg af en is na een week of 2 helemaal weg. Niet zo'n goede reclame natuurlijk. Het is wel de bedoeling dat jullie naam er goed op blijft staan :D

Nu we het toch over shake bekers hebben. Kunnen jullie niet de print van de oude shake bekers op de shake beker pro's printen? Die vaagt tenminste niet weg. De print op de shake beker pro geeft erg af en is na een week of 2 helemaal weg. Niet zo'n goede reclame natuurlijk. Het is wel de bedoeling dat jullie naam er goed op blijft staan :D
We hebben al een sample ontvangen van de nieuwe batch en die is goed. Op basis daarvan hebben we de productie gestart. De nieuwe moet helemaaaaal goed zijn.;)
Ik heb je PM ontvangen, waarin je meld dat er een missortering was bij de post, maar mijn vraag was kan je mij de track&trace sturen!!, zodat ik zelf kan zien wanneer die komt en jullie niet aldoor lastig hoef te vallen!:D
Komt voor elkaar!
Heren B&F kunnen jullie aub mijn verzending eens opvragen bij Postnl.nl want ze maken er weer een zooitje van. :eek: De levertermijn staat nu al op vrijdag. Ik had dinsdag besteld. Het rare is dat de levertermijn dagelijks verschuift dus je kan er gene pijl op trekken :D

Ref nr.: 400044[/FONT]
Je krijgt een berichtje!
LOL. ZIjn dit de shakebekers die met de whey sachets meekwamen, of de shakebekers die "pro" waren (die met dat balletje)?
Ja, die shaker die je bij de Whey sachets kreeg. De Pro's zijn met de welbekende blendball.

Groetjes Ralf

Bestelling met ref nr 398493 is plots gewijzigd naar morgen als leveringsdatum, kan iemand kijken hoe dat komt?
Is wel een probleem, morgen is er niemand om het aan te nemen ^^

greets

Ok top, dan heb ik ze dus gewoon gemist. daarom ben ik fan van B&F jullie luisteren tenminste echt naar de klanten. thnx

Gruwelijk wist niet dat dit bestond :eek:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 07:28 ----------

Noxi Nice :D zit zelf nog te twijfelen :P jammer btw dat je dit weekend niet komt bro
idd, had wel nice geweest op sensation black hehe :D want heb geen werk nu he (stil searching pff bored like hell) je past bijna 2 keer in mij 4 now cause i'm dirty bulkin' :p next time for shure brah zowiezo ! ;) btw had graag ook wel eens de hgh up in de aanbieding gezien :D :o

idd, had wel nice geweest op sensation black hehe :D want heb geen werk nu he (stil searching pff bored like hell) je past bijna 2 keer in mij 4 now cause i'm dirty bulkin' :p next time for shure brah zowiezo ! ;) btw had graag ook wel eens de hgh up in de aanbieding gezien :D :o
ik ben ook wel benieuwd naar de HG-up en ook in die hele stack vind hem alleen wat prijzig....

ja jammer dat je niet kan bro kheb echt zin om te gaan knalllllen :D:D:D:D genoeg "pwo" mee dus dat gaat helemaal goedkomen ;)

OT : net die intimidate van Iforce besteld met nog wat andere shizzies ben benieuwd :D

Laatst bewerkt:
Heb jullie naam afgelopen week in de gym een paar keer genoemd, als het goed is zijn er wel weer een aantal nieuwe bestellingen geplaatst ;)

Is het nog een idee om met de nieuwe huisstijl het logo op de bidons ook aan te passen? Momenteel is het tijdens de training soms een raadsel welke bidon van jezelf is, aangezien meerdere mensen die van jullie gebruiken :D

ik ben ook wel benieuwd naar de HGH-up en ook in die hele stack vind hem alleen wat prijzig....

ja jammer dat je niet kan bro kheb echt zin om te gaan knalllllen :D:D:D:D genoeg "pwo" mee dus dat gaat helemaal goedkomen ;)

OT : net die intimidate van Iforce besteld met nog wat andere shizzies ben benieuwd :D
heb nu 2 potjes hgh up thuis dus als mn pink magic op is ga k die proberen & na een maand of 6 weken zal ik eens een log maken ofzo :D & yeah die intimidate spreekt mij ook wel aan, ga k ook eens uittesten binnenkort, heb je die nieuwe maximize intense al geprobeerd bro ? ha ha next samen eens goed knallen ofzo, neemk ook wel wat fuel mee :D :D
ot; kheb de white chocolate al geprobeerd met water, vond hem niet echt bijzonder maar maybe is ie met melk stukken lekkerder ?

Ok top, dan heb ik ze dus gewoon gemist. daarom ben ik fan van B&F jullie luisteren tenminste echt naar de klanten. thnx

Graag gedaan! We proberen zoveel mogelijk rekening met jullie te houden. :)

- Eldert

Heb jullie naam afgelopen week in de gym een paar keer genoemd, als het goed is zijn er wel weer een aantal nieuwe bestellingen geplaatst ;)

Is het nog een idee om met de nieuwe huisstijl het logo op de bidons ook aan te passen? Momenteel is het tijdens de training soms een raadsel welke bidon van jezelf is, aangezien meerdere mensen die van jullie gebruiken :D

Ik ga het even doorgeven, er wordt aan gewerkt!:D

- Eldert

btw eldert, bestelling was top, genoeg samples damn hehe :D
thanks !

Dit is een fawking goed idee :eek: weet je hoeveel gezeik met dit bespaart :)

btw eldert, bestelling was top, genoeg samples damn hehe :D
thanks !

Graag gedaan!!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:27 ----------

Dit is een fawking goed idee :eek: weet je hoeveel gezeik met dit bespaart :)

Het logo wordt inderdaad binnenkort ook op de bidons aangepast:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:28 ----------

Haha ik ben dus niet de enige die hier tegenaan loopt ;) Met de populariteit van B&F ligt elke gym straks vol met dezelfde bidons :P

Dat is eigenlijk toch wel mooi om te lezen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven