- Waardering
- 38
Ik heb al heel de dag naar mijn PM box zitten kijken maar tot op heden nog geen berichtje ontvangen. Ben je zeker dat je het niet vergeten bent te sturen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoelde met niets ontvangen de track&trace en niet de bestelling, ik vraag daar al om sinds 10 uur vanochtend.
(naar je hotmail)Ik heb al heel de dag naar mijn PM box zitten kijken maar tot op heden nog geen berichtje ontvangen. Ben je zeker dat je het niet vergeten bent te sturen?
Ik bedoelde met niets ontvangen de track&trace en niet de bestelling, ik vraag daar al om sinds 10 uur vanochtend.

Geen probleem ... morgen is nog een dag. Prettige avond!
Fijne avond!
Weet iemand wat er bedoelt wordt bij bijvoorbeeld de polo's van B&F. Er staat let op: Alleen verkrijgbaar als extra bestelling. Wat wordt hiermee bedoelt?
Dat je 1 niet 1 polo mag bestellen en laten verzenden, maar wel een pot whey en een polo. Bijv.
Dat je 1 niet 1 polo mag bestellen en laten verzenden, maar wel een pot whey en een polo. Bijv.

Beste B&f.
Ik zie dat jullie 2 riemen hebben, nu wil ik gewoon voortaan een riem dragen tijdens rug/borst trainingen etc voor toch wat extra stevigheid. Nu heb ik al een dikke PL riem voor tijdens de benentraining. Is 1 van de 2 riemen geschikt(dus niet te dik en confortabel) om bijvoorbeeld onder een shirt o.i.d te dragen?

Wat zoek je en waar kom je vandaan?Hey body en fit,een vraagje.
Ik had laatst een mail gehad van jullie dat jullie intimidate nu in het assortiment hebben(testosteronbooster)
Is dit te combineren met een pre workout? En is intimidate beter dan viridex en arimedex samen?

M'n 4.5 kilo Whey Perfection is zo goed als op, ben wel toe aan een nieuwe smaak
Toevallig morgen Whey Isolaat in de weekaanbieding??![]()
Helaas kunnen we eiwitten niet nóg scherper prijzen, de marges hierop zijn minimaal.Gaat snel he, zo'n potHelaas kunnen we eiwitten niet nóg scherper prijzen, de marges hierop zijn minimaal.
- Eldert

Binnenkort maar een grote bestelling plaatsen. Heb weer wat spullen die bijna op zijn.
Is er trouwens een mogelijkheid dat als ik een grote bestelling plaats. Dat ik dan even een mailtje stuur van hey dit en dit is mijn bestelling. Kunnen jullie even die smaak/en whey zakje/s erbij doen. Ik ben zo benieuwd naar bepaalde smaken dat het moeilijk kiezen is. En die gemixte versie die je kan bestellen lijkt me niks sorry![]()

Zo, nog een bestelling gedaan, ben benieuwd naar de Fortifex repen.
Hoop dat er nog wat samples bij gedaan worden aangezien ik niet voor een 2de kado heb gekozen.
Referentie nummer: 402502
![]()

Stuur de volgende keer even een mailtje, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
- Eldert
Net op tijd, heb er wat extra samples bij in gedaan
- Eldert
.