Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De isolate kan best een keertje in de weekaanbieding toch? Dit is al zo vaak verzocht door de leden/klanten.

Als de winstmarge al minimaal is, hoe kun je hem dan nog een stukje scherper gaan prijzen (een euro gaat het verschil niet maken voor een klant die wil bestellen), moeten ze verlies gaan draaien op die potten omdat ze zo geliefd zijn ???

Als de winstmarge al minimaal is, hoe kun je hem dan nog een stukje scherper gaan prijzen (een euro gaat het verschil niet maken voor een klant die wil bestellen), moeten ze verlies gaan draaien op die potten omdat ze zo geliefd zijn ???

Jij weet wat voor minimale winstmarges B&F hanteert??

Laten we hier maar over ophouden.

B&F bepaalt zelf wel wat zij in de weekaanbieding plaatsen.

Moet trouwens ff zeggen dat ik de shakebekers met het gaasje zegmaar vast in de dop echt ongeloverlijk k*t vind. Dingen gaan de hele tijd los en kunnen niet goed vastgedraaid worden.

Iemand nog meer hier problemen mee?

Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik zulke rot opmerkingen er over lees haha, ziet er wel goed uit, ik houd niet zo van die dunne bekers als die shake pro en deze ziet er goed uit als drinkbeker voor in de gym.

edit: gister mijn whey variety pack ontvangen de dag nadat ik besteld heb, mét de gevraagde sample er ook nog eens bij!
super bedankt daarvoor, ik kan niet wachten om de smaken uit te gaan proberen, dan weet ik welke frisse smaak ik voor de zomervakantie kan bestelllen!

Moet trouwens ff zeggen dat ik de shakebekers met het gaasje zegmaar vast in de dop echt ongeloverlijk k*t vind. Dingen gaan de hele tijd los en kunnen niet goed vastgedraaid worden.

Iemand nog meer hier problemen mee?
Ja, die shakebekers, ik zeg er maar niets over...:rolleyes: Nee, deze zijn inderdaad niet van goede kwaliteit. We verwachten binnenkort weer nieuwe shakers aan te kunnen bieden, aangezien dit de slechtste batch ooit is.
edit: gister mijn whey variety pack ontvangen de dag nadat ik besteld heb, mét de gevraagde sample er ook nog eens bij!
super bedankt daarvoor, ik kan niet wachten om de smaken uit te gaan proberen, dan weet ik welke frisse smaak ik voor de zomervakantie kan bestelllen!
Bedankt voor je bestelling!!

Nu in de weekaanbieding tot 27 april:

Afslank Eiwit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2000 Gram niet 34,90 maar 32,90!

Dexaprine

60 Tabletten (2 maanden) niet 29,90 maar 24,90!

Result!
500 Gram (100 doseringen) niet 19,90 maar 14,90!

NoxiPro
45 doseringen niet 24,90 maar 22,90!

Groetjes Ralf

Hmm, Dexa en Noxi in de aanbieding. Toch maar even bestellen dan.

Haha, deze week zijn ze goed he :D Met knallende aanbiedingen dit weekend in:army:

Wat is er gebeurt met chocolate isolaat perfection???

Dan sta ik financieel wat krap en dan komen jullie met zulke week aanbiedingen.

okayface.jpg *haalt bankpas uit broekzak*

Nu in de weekaanbieding tot 27 april:

Afslank Eiwit
2000 Gram niet 34,90 maar 32,90!

Dexaprine

60 Tabletten (2 maanden) niet 29,90 maar 24,90!

Result!
500 Gram (100 doseringen) niet 19,90 maar 14,90!

NoxiPro
45 doseringen niet 24,90 maar 22,90!

Groetjes Ralf

Voor de mensen die gesteld zijn op het geranium extract in de Dexaprine is dit misschien wel een goed moment om in te slaan, de nieuwe versie die er aan komt zou het niet meer bevatten..

Hoi Leon, Eldert, Ralf.. of wie er ook achter zit :D..

Heb zojuist m'n bestelling binnen + 10 potten Nr 1. (foutje bij de bestelling)
Die ga ik uiteraardt nu meteen retour zenden..

Ik ben van mening dat ik die 10 Nr. 1. nooit heb aangeklikt (weet niet eens wat het is).
Moet ik nu de retour verzendkosten betalen? Geen idee wat dit gaat worden..
Is namelijk nogal grote doos..

Hoop spoedig antwoord te krijgen :D

Gegroet!

Had er al even overgebelt vanochtend en toen werd mij verteld dat het bedrag zsm werd teruggestort maar ben vergeten te vragen hoe het met de verzendkosten zit. ;)

Laatst bewerkt:
Hoi Leon, Eldert, Ralf.. of wie er ook achter zit :D..

Heb zojuist m'n bestelling binnen + 10 potten Nr 1. (foutje bij de bestelling)
Die ga ik uiteraardt nu meteen retour zenden..

Ik ben van mening dat ik die 10 Nr. 1. nooit heb aangeklikt (weet niet eens wat het is).
Moet ik nu de retour verzendkosten betalen? Geen idee wat dit gaat worden..
Is namelijk nogal grote doos..

Hoop spoedig antwoord te krijgen :D

Gegroet!

Had er al even overgebelt vanochtend en toen werd mij verteld dat het bedrag zsm werd teruggestort maar ben vergeten te vragen hoe het met de verzendkosten zit. ;)
Stuur me even een referentienummer van je bestelling, dan zorg ik dat alles voor je uitgezocht wordt.

Ralf

Refresh maar ;) Haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven