Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al iets bekend over nieuwe weekaanbiedingen?

Result!
Afslank Eiwit
Dexaprine
Noxipro

vanaf vrijdag:)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 18:44 ----------

Hey Body & Fit

Ik heb gisteren bij jullie een bestelling geplaatst met bestelref. 399936, betaald met bancontact. Normaal krijg ik dan van jullie twee bevestigingen, maar blijkbaar heb ik nu geen trackingnummer gekregen. Kunnen jullie even voor mij nakijken of mijn bestelling nu vertrokken is, ja dan neen en wanneer deze normaal zou geleverd worden? Alvast bedankt!

grtjes

Koen

Ja, is direct verzonden. :) Lekkere frisse smaak trouwens de Cool Cassis!

Is jullie eigen merk D-Aspartic Acid uitverkocht?
Kunnen jullie daarnaast Now Foods Dopa Mucuna in jullie assortiment nemen?

Laatst bewerkt:
Zo, even jullie Casseine/Whey combo besteld. Geen kwark meer voor mij :)
'Chocolate Coconut Bounty' en 'Cookies en Cream' smaken... ben benieuwd.

Gratis Shakebeker t.w.v. 2,95 euro geselecteerd, neem aan dat die dingen nog steeds zo lek als een spreekwoordelijk mandje zijn?

Caseïne coconut of white choco..... hmm!

coconut ice cream geworden, hopelijk is het wat ander zit ik zo met 4,5kg :P

Al enig idee wanneer de whey white choco komt?

Laatst bewerkt:
Is jullie eigen merk D-Aspartic Acid uitverkocht?
Kunnen jullie daarnaast Now Foods Dopa Mucuna in jullie assortiment nemen?

Ja, de DAA onder eigen merk is helaas uitverkocht. (gaat ook nog wel 5-6 weken duren ben ik bang:rolleyes:

Mucuna mogen we helaas niet meer invoeren.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 21:07 ----------

Zo, even jullie Casseine/Whey combo besteld. Geen kwark meer voor mij :)
'Chocolate Coconut Bounty' en 'Cookies en Cream' smaken... ben benieuwd.

Gratis Shakebeker t.w.v. 2,95 euro geselecteerd, neem aan dat die dingen nog steeds zo lek als een spreekwoordelijk mandje zijn?

Dat gaat je goed bevallen! Eenmaal aan de Micellar Perfection wil je echt noooooit:D meer kwark:) Dank je, voor de order!

Mandje; ben bang van wel:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 21:09 ----------

Caseïne coconut of white choco..... hmm!

coconut ice cream geworden, hopelijk is het wat ander zit ik zo met 4,5kg :P

Al enig idee wanneer de whey white choco komt?

De Coconut Ice is heerlijk, met schilfertjes cocos! De Micellar Perfection White Choco is er inderdaad al. De whey Perfection White Choco denk ik nog 1-2 weken:)

Schilfertjes cocos, srs? Nice. NICE.

Vraagje aan Leon

Kan ik jullie Creatine Orotate afwisselen om de dag (trainingsdag/herstel dag) met jullie creatine/creapure Monohydraat ?!
Zo ja is er wellicht nog een scherpe/nuttigere gebruiksverhouding mogelijk ?!

Mvg,

Ties

hmm nog maar eens een potje noxi bestellen vrijdag denk ik :D

Vraagje aan Leon

Kan ik jullie Creatine Orotate afwisselen om de dag (trainingsdag/herstel dag) met jullie creatine/creapure Monohydraat ?!
Zo ja is er wellicht nog een scherpe/nuttigere gebruiksverhouding mogelijk ?!

Mvg,

Ties
Ik zou het je niet aanbevelen. Het heeft totaal geen meerwaarde om de Orotate af te wisselen met creapure. Orotate is betere vorm dan creapure.

Groetjes Ralf

Ok, its time to beg!

http://www.wheycrisps.com/whey-crisps/ Pleaaasseeeeee neem deze op in het assortiment
Gruwelijk wist niet dat dit bestond :eek:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 07:28 ----------

hmm nog maar eens een potje noxi bestellen vrijdag denk ik :D
Noxi Nice :D zit zelf nog te twijfelen :P jammer btw dat je dit weekend niet komt bro

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 07:31 ----------

Beste body en fit ik heb sinds kort COP ( Creatine o Phosphate ) en combineer dit met creapure.
Doseringen die ik gebruik is 2,5 creapure smorgens en 1,5 creapure savonds met 1 gr COP is dit overkill of?

Laatst bewerkt:
Korte vraag: de pancakes, hoe effectief zijn die? Want als je eiwitten verhit, verandert de moleculaire structuur, zodat je ongeveer de helft van het effect verliest?

KOmen er ook samples van die white choclate in het sample pakket? Dan wacht ik nog 2 weken

Gisteravond besteld en betaald Referentienummer: 401508, wel bestelbevestiging geen track&trace-mail, kan ik die alsnog krijgen per mail of PM ?? Dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten of dat er eventueel vertraging is bij postnl! :D

Gruwelijk wist niet dat dit bestond :eek:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 07:28 ----------

Noxi Nice :D zit zelf nog te twijfelen :P jammer btw dat je dit weekend niet komt bro

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 07:31 ----------

Beste body en fit ik heb sinds kort COP ( Creatine o Phosphate ) en combineer dit met creapure.
Doseringen die ik gebruik is 2,5 creapure smorgens en 1,5 creapure savonds met 1 gr COP is dit overkill of?
Nee, dat is geen overkill. COP is geen creatine en kan dus prima.
KOmen er ook samples van die white choclate in het sample pakket? Dan wacht ik nog 2 weken
Nee, ik verwacht deze niet binnen 2 weken te kunnen aanbieden. Daarover gaat vaak iets langer.
Gisteravond besteld en betaald Referentienummer: 401508, wel bestelbevestiging geen track&trace-mail, kan ik die alsnog krijgen per mail of PM ?? Dan weet ik wanneer ik hem kan verwachten of dat er eventueel vertraging is bij postnl! :D
Ik ga het even voor je uitzoeken, je krijgt een PM :)

Groetjes Ralf

Hard! voor de training en creatine na de training. Op rustdagen alleen de creatine ('s ochtends is prima) een laadfase hoeft inderdaad niet. Het is puur een methode op sneller een maxximaal niveau op te bouwen. Dat bereik je dan bv binnen 7 dagen ipv 20 dagen.

Hoe zit het dan met mijn Whey + Dextrose na training? Mag ik samen met de creatine hier 1 shake van maken?

Mijne hebben ze ook naar morgen verzet :( Had gister besteld om 16;00u
PostNL, DE HUFTERS :D
Nu moet ik nog een dag wachten op die nieuwe smaken, en ik kan al zo slecht wachten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven