MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje goed ontvangen, jammer genoeg geen samples .. agja.. hoort erbij :D

zo potje noxipro besteld en ik doe mee met de fotowedstrijd haha...

Ga zo een potje Noxipro bestellen, welke smaak wordt het meest verkocht? Wat raden jullie mij aan?

Grappig, gebruik nu voor een week jullie multivit en d3 en merk dat ik meer eetlust heb. Nog een grappig effect is dat ik het altijd koud heb als ik op mijn kamer ben (omdat het er gewoon koud is) maar dat is ook vrijwel weg terwijl de temperatuur hetzelfde is. Kan niet echt een placebo zijn want ik verwacht niet echt merkbare veranderingen van multivits + ik dacht dat ik het koud had omdat het gewoon koud was :roflol: heb af en toe het idee dat jullie magisch spul in sommige supps van jullie stoppen.

edit: bestel al vanaf 2008 bij jullie geloof ik maar met grote tussenpozen, zijn ilco/leon vervangen? :p

Laatst bewerkt:
hoe kan het dat ik gistrr voor 10 uur besteld heb en zaterdag pas word bezorgd? staat op track and trace iig

Pakketje goed ontvangen, jammer genoeg geen samples .. agja.. hoort erbij :D
Pm me de volgende keer even van te voren, dan regel ik wat!
zo potje noxipro besteld en ik doe mee met de fotowedstrijd haha...
Haha, cool! Ik wil nog veeeeel meer inzendingen, want er zitten echt leuke bij. Bedankt! :cool:
Kun je mijn levering gelijk ook eens checken B&F? Thanx
Ja, ga ik voor je doen. Moment..
Ga zo een potje Noxipro bestellen, welke smaak wordt het meest verkocht? Wat raden jullie mij aan?
Fruit Punch wordt het meest verkocht, echter Oranga Papaya is verreweg de beste smaak.

Nu in de weekaanbieding, de [Link niet meer beschikbaar] 45 serveringen! Niet 24,90 euro maar 22,90!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groetjes Ralf

Pm me de volgende keer even van te voren, dan regel ik wat!

Haha, cool! Ik wil nog veeeeel meer inzendingen, want er zitten echt leuke bij. Bedankt! :cool:

Ja, ga ik voor je doen. Moment..

Fruit Punch wordt het meest verkocht, echter Oranga Papaya is verreweg de beste smaak.

Nu in de weekaanbieding, de [Link niet meer beschikbaar] 45 serveringen! Niet 24,90 euro maar 22,90!

Groetjes Ralf

Komt goed, misschien dat ik vanavond nog dextrose bestel ..

Groetjes Ralf
Bedankt voor het snelle antwoord. Heb zojuist Orange Papaya besteld. Hoop dat er gekeken wordt naar m'n opmerking. Fijn weekend!

Beste B&F,

Ik als vaste klant ben over het algemeen erg tevreden over B&F. Nu heb ik gister een bestelling gedaan (Referentie 402442).

- Ik had de nylon riem van 28 euro besteld, ik krijg de goedkope lederen riem.

- Ik had de hooded sweater 2 maal in M besteld, ik krijg 2 keer XL?

- Ik had de polo 2 maal in L besteld, ik krijg 2x XL?

Ik bedoel een foutje is mensenlijk, maar dit zijn er wel erg veel. Normaal plaats ik niet zo snel wat, maar dit vind ik niet kunnen.

Ik hoop dat er wat te regelen valt.

Gr.

Beste B&F,

Ik als vaste klant ben over het algemeen erg tevreden over B&F. Nu heb ik gister een bestelling gedaan (Referentie 402442).

Ik bedoel een foutje is mensenlijk, maar dit zijn er wel erg veel. Normaal plaats ik niet zo snel wat, maar dit vind ik niet kunnen.

Gr.
Mijn excuus voor het ongemak.:eek: Ik heb je voicemail ingesproken, als je me terug belt, moet het goed komen. We gaan je een passende oplossing aanbieden.

- Eldert

Beste B&F,

Gr.

Neer eten jonge!! :D

Bedankt Body En Fitshop!!
Gister om 21:11 iets besteld ik ik heb het nu al binnen gekregen.
Ik zie ook dat jullie nu van die air-packs in de dozen stoppen om schade te voorkomen TOP!!!
Heerlijk bedrijf dit. :)

Hallo B&F,

hoe werkt jullie laagste prijsgarantie precies? Wat zijn hier de voorwaarden van?

Ik heb namelijk een site gevonden waar veel producten voordeliger zijn.

Mijn excuus voor het ongemak.:eek: Ik heb je voicemail ingesproken, als je me terug belt, moet het goed komen. We gaan je een passende oplossing aanbieden.

- Eldert

Heb net met Eldert gesproken, had netjes een bericht achtergelaten in de voicemail.

Kan niet anders zeggen dan dat het meer dan super opgelost is. Excuses aangeboden en een heel mooie vergoeding.

Nogmaals bedankt Eldert.

Gr.

De low carb vital drink is een favoriet van me geworden, graag zou ik de bijbehorende doseerpomp erbij kopen, zonder is best wel een kleverig geklieder, is het mogelijk deze in het assortiment op te nemen?

Ik neem elke ochtend een Isolaat shake in en voor het slapen gaan een caseïne shake. Verder heb ik ook puur bcaa poeder. Kan ik de bcaa gewoon bij beide shakes erbij gooien?

Zal makkelijker weg drinken en dan hoef ik minder water te gebruiken waardoor ik minder vol zit/minder hoef te pissen.

Is het niet leuk om eens een sporttas van bodyenfitshop te introduceren? Bekers,pillenboxen,bidons,keykoords heb ik allemaal al. een tas lijkt me leuk om al die spullen in te stoppen.

en gelijk reclame natuurlijk!

Of zie ik ze over het hoofd at the shop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven