Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fotowedstrijd? o.0, waar kan ik daar iets over lezen?

Ref nmr : 402989

Bedankt Body En Fitshop!!
Gister om 21:11 iets besteld ik ik heb het nu al binnen gekregen.
Ik zie ook dat jullie nu van die air-packs in de dozen stoppen om schade te voorkomen TOP!!!
Heerlijk bedrijf dit. :)
Bedankt voor je bestelling! Ja, dat is mooi he. Ons eigen logo staat er ook goed op:cool:
Zal je zo even bellen Eldert.

@ Thoootje, ik weeg +/- 90 kg, ik wil gewoon niet dat shirt en truien als een zoutzak om me heen zitten:D.
Bedankt voor het bellen, ik heb het voor je verzameld en het moet nu goed zijn. Morgen in huis!
Hallo B&F,

hoe werkt jullie laagste prijsgarantie precies? Wat zijn hier de voorwaarden van?

Ik heb namelijk een site gevonden waar veel producten voordeliger zijn.
Stuur maar even in de PM, dan zorg ik dat alles aangepast wordt.
Heb net met Eldert gesproken, had netjes een bericht achtergelaten in de voicemail.

Kan niet anders zeggen dan dat het meer dan super opgelost is. Excuses aangeboden en een heel mooie vergoeding.

Nogmaals bedankt Eldert.

Gr.
Graag gedaan, ben blij dat het zo naar wens opgelost is. Goed weekend!:cool:
De low carb vital drink is een favoriet van me geworden, graag zou ik de bijbehorende doseerpomp erbij kopen, zonder is best wel een kleverig geklieder, is het mogelijk deze in het assortiment op te nemen?
Ik geef het door aan Ilco ;)
Ik neem elke ochtend een Isolaat shake in en voor het slapen gaan een caseïne shake. Verder heb ik ook puur bcaa poeder. Kan ik de bcaa gewoon bij beide shakes erbij gooien?

Zal makkelijker weg drinken en dan hoef ik minder water te gebruiken waardoor ik minder vol zit/minder hoef te pissen.
Ja, dat is mogelijk hoor. Je kunt het bij elkaar in gooien, maar als het de smaak ten goede komt. Vraag ik me af..
Is het niet leuk om eens een sporttas van bodyenfitshop te introduceren? Bekers,pillenboxen,bidons,keykoords heb ik allemaal al. een tas lijkt me leuk om al die spullen in te stoppen.

en gelijk reclame natuurlijk!

Of zie ik ze over het hoofd at the shop?
Sporttas is al geproduceert en volgens mij al onderweg. Zodra die er is, zorg ik dat er meteen een post komt!

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 15:14 ----------

Op de Body en fit facebook: www.facebook.com/bodyenfitshop

Er zit geen maatschep bij mijn bestelling Whey perfection(die overigens een dag te laat aankwam).

Kan die maatschep nog nagezonden worden ofzo? En eventueel een tip waarmee ik tot dan kan afmeten? Geef flauw idee hoeveel 28 gram ongeveer is...

Er zit geen maatschep bij mijn bestelling Whey perfection(die overigens een dag te laat aankwam).

Kan die maatschep nog nagezonden worden ofzo? En eventueel een tip waarmee ik tot dan kan afmeten? Geef flauw idee hoeveel 28 gram ongeveer is...

elke pot bevat een schep, hij zit vast helemaal onderin, probeer de pot eens op de kop te houden en te schudden

had ik al geprobeerd, maar hij zat er toch in:O
Was nogal beetje geklonterd.
Heb hem gevonden door met een pollepel erin te roeren:D
sorry voor de overlast.

Haha, zo zie je maar weer. Hij zit er echt in! Goed weekend mannen :D

Groetjes Ralf

Laatst bewerkt:
Gebruikt Ilco de B&F account soms ook nog? :D

Hallo Ralf,

Ik heb gisteravond voor 10 uur besteld en nu zie ik bij track and trace staan dat ie zaterdag word bezorgd.Hoe kan dat??

tnt zijn vaak slome fags. mssn hebben ze geen tijd vandaag

Isolate coconut ice cream net op echt hnnnggggggggggg super lekker echt een aanrader.

Ik wil Leon Terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:treuren:

Isolate coconut ice cream net op echt hnnnggggggggggg super lekker echt een aanrader.

Dank je, voor het compliment!:)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 17:22 ----------

Dank je:) Ik heb Reda een PM gezonden. Onze service en klantvriendelijkheid is voor mij persoonlijk het belangrijkste wat er is.:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 17:23 ----------

tnt zijn vaak slome fags. mssn hebben ze geen tijd vandaag

we zijn erg druk. dat neemt niet weg dat alle vragen zo snel mogelijk beantwoord moeten worden. daar heb je helemaal gelijk in:)

Laatst bewerkt:
Hallo Ralf,

Ik heb gisteravond voor 10 uur besteld en nu zie ik bij track and trace staan dat ie zaterdag word bezorgd.Hoe kan dat??

Dat heeft te maken met de reoganisatie bij Postnl. Het regent werkelijk klachten over vertragingen. Dat geldt voor alle bedrijven in Nederland, neemt niet weg dat het heeeeel:rolleyes: ververlend is. Ik heb vanmiddag nog contact gehad met een leidinggevende bij Postnl. Zij geven aan dat ze er alles aan doen om de vertragingen zo snel mogelijk op te lossen. :rolleyes:

Jullie worden bedankt daar bij B&F.

Kon het door die mooie weekaanbiedingen niet laten om een bestelling plaatsen die ik eigenlijk (nog) niet nodig heb :P

Misschien nog wat ruimte voor wat extra samples van andere producten? Die bidon hoeft van mij niet per sé.

Referentie:

403221

Weer een bestelling geplaatst, eens kijken of die dit keer wel optijd binnen komt
heb gekozen voor whey perfection watermelon :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven