Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling! Ja, dat is mooi he. Ons eigen logo staat er ook goed opBedankt Body En Fitshop!!
Gister om 21:11 iets besteld ik ik heb het nu al binnen gekregen.
Ik zie ook dat jullie nu van die air-packs in de dozen stoppen om schade te voorkomen TOP!!!
Heerlijk bedrijf dit.![]()

Bedankt voor het bellen, ik heb het voor je verzameld en het moet nu goed zijn. Morgen in huis!Zal je zo even bellen Eldert.
@ Thoootje, ik weeg +/- 90 kg, ik wil gewoon niet dat shirt en truien als een zoutzak om me heen zitten.
Stuur maar even in de PM, dan zorg ik dat alles aangepast wordt.Hallo B&F,
hoe werkt jullie laagste prijsgarantie precies? Wat zijn hier de voorwaarden van?
Ik heb namelijk een site gevonden waar veel producten voordeliger zijn.
Graag gedaan, ben blij dat het zo naar wens opgelost is. Goed weekend!Heb net met Eldert gesproken, had netjes een bericht achtergelaten in de voicemail.
Kan niet anders zeggen dan dat het meer dan super opgelost is. Excuses aangeboden en een heel mooie vergoeding.
Nogmaals bedankt Eldert.
Gr.

Ik geef het door aan IlcoDe low carb vital drink is een favoriet van me geworden, graag zou ik de bijbehorende doseerpomp erbij kopen, zonder is best wel een kleverig geklieder, is het mogelijk deze in het assortiment op te nemen?

Ja, dat is mogelijk hoor. Je kunt het bij elkaar in gooien, maar als het de smaak ten goede komt. Vraag ik me af..Ik neem elke ochtend een Isolaat shake in en voor het slapen gaan een caseïne shake. Verder heb ik ook puur bcaa poeder. Kan ik de bcaa gewoon bij beide shakes erbij gooien?
Zal makkelijker weg drinken en dan hoef ik minder water te gebruiken waardoor ik minder vol zit/minder hoef te pissen.
Sporttas is al geproduceert en volgens mij al onderweg. Zodra die er is, zorg ik dat er meteen een post komt!Is het niet leuk om eens een sporttas van bodyenfitshop te introduceren? Bekers,pillenboxen,bidons,keykoords heb ik allemaal al. een tas lijkt me leuk om al die spullen in te stoppen.
en gelijk reclame natuurlijk!
Of zie ik ze over het hoofd at the shop?
Fotowedstrijd? o.0, waar kan ik daar iets over lezen?
Ref nmr : 402989
Op de Body en fit facebook: www.facebook.com/bodyenfitshopFotowedstrijd? o.0, waar kan ik daar iets over lezen?
Ref nmr : 402989
Er zit geen maatschep bij mijn bestelling Whey perfection(die overigens een dag te laat aankwam).
Kan die maatschep nog nagezonden worden ofzo? En eventueel een tip waarmee ik tot dan kan afmeten? Geef flauw idee hoeveel 28 gram ongeveer is...
had ik al geprobeerd, maar hij zat er toch in:O
Was nogal beetje geklonterd.
Heb hem gevonden door met een pollepel erin te roeren![]()
sorry voor de overlast.

Zal je zo even bellen Eldert.
@ Thoootje, ik weeg +/- 90 kg, ik wil gewoon niet dat shirt en truien als een zoutzak om me heen zitten.
Zelf zit ik ook aan de M-L 
nog vaak genoeg hoor, ofwel ben je altijd op de verkeerde moment op dbb hehe

Isolate coconut ice cream net op echt hnnnggggggggggg super lekker echt een aanrader.

Ik heb Reda een PM gezonden. Onze service en klantvriendelijkheid is voor mij persoonlijk het belangrijkste wat er is.
tnt zijn vaak slome fags. mssn hebben ze geen tijd vandaag

Hallo Ralf,
Ik heb gisteravond voor 10 uur besteld en nu zie ik bij track and trace staan dat ie zaterdag word bezorgd.Hoe kan dat??
ververlend is. Ik heb vanmiddag nog contact gehad met een leidinggevende bij Postnl. Zij geven aan dat ze er alles aan doen om de vertragingen zo snel mogelijk op te lossen.