Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie worden bedankt daar bij B&F.

Kon het door die mooie weekaanbiedingen niet laten om een bestelling plaatsen die ik eigenlijk (nog) niet nodig heb :P

Misschien nog wat ruimte voor wat extra samples van andere producten? Die bidon hoeft van mij niet per sé.

Referentie:

403221

Dank voor je bestelling! Ik heb er wat samples bij in gedaan;)

- Eldert

Weer een bestelling geplaatst, eens kijken of die dit keer wel optijd binnen komt
heb gekozen voor whey perfection watermelon :P

Ik hoop met je mee, voor ons is dit ook erg vervelend. Watermelon is trouwens een echte aanrader! :D

- Eldert

Gisteren bestelling geplaatst, vandaag binnen.
Bij opmerkingen had ik gezet dat ik de shakebeker bij het Variety Sachets Pack niet hoef, wel wat samples in return gekregen, super!!
Alleen jammer dat er een streep op de bon is gezet bij de bidon, die zat er dan ook niet bij. Maar ik zal er niet wakker van liggen hoor. :) Komt wel met een volgende bestelling.

Bij opmerkingen had ik gezet dat ik de shakebeker bij het Variety Sachets Pack niet hoef, wel wat samples in return gekregen, super!!
Alleen jammer dat er een streep op de bon is gezet bij de bidon, die zat er dan ook niet bij. Maar ik zal er niet wakker van liggen hoor. :) Komt wel met een volgende bestelling.

Als je bij je komende bestelling even een opmerking neerzet dat nog een bidon van ons krijgt, dan zorgen wij dat je hem dan alsnog krijgt!:cool:

- Eldert

Je wou hem toch niet?:cool:

shakebeker en bidon zijn twee verschillende dingen :D

Zo, gister gewoon 5 minuten voor 10 uur besteld en vanmiddag binnen gekregen. Snap niets van de klachten, krijg altijd de dag later.

Bedankt voor de samples! Ik ben benieuwd naar de vetmeter, die ga ik zeker uitproberen.

Zo, gister gewoon 5 minuten voor 10 uur besteld en vanmiddag binnen gekregen. Snap niets van de klachten, krijg altijd de dag later.

Bedankt voor de samples! Ik ben benieuwd naar de vetmeter, die ga ik zeker uitproberen.

Dank je!:) Wij werken ook gewoon 7 dagen per week 100% op tijd. Er zijn momenteel veel vertragingen bij Postnl vanwege een reorganisatie. Veel klanten zoeken de eerste oorzaak bij ons (wat ik ook wel begrijp) Wij hebben helaas echter geen invloed op vertragingen bij Postnl (die invloed heeft geen enkel bedrijf helaas, zelf Bol.com niet)

Is dit nieuw bij Post NL? Kreeg net een mailtje:
Beste heer/mevrouw,

Vandaag bezorg ik bij u een pakket van BODY & FIT SPORTSNUTRITION, met barcode 3SZRHH009469395. Kijk op MijnPakket om te zien hoe laat ik bij u langs kom.

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u vandaag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak.

Maakt u geen keuze, dan kom ik morgen nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

Met vriendelijke groet,

Uw PostNL Pakketten chauffeur

Wel heel makkelijk, maar heb het nog nooit gekregen.

Beste heer/mevrouw,

Vandaag bezorg ik bij u een pakket van BODY & FIT SPORTSNUTRITION, met barcode 3SZRHH009469395. Kijk op MijnPakket om te zien hoe laat ik bij u langs kom.

Mocht u niet thuis zijn dan ontvangt u een bericht met een 'Niet-thuis-code'. Met deze code kunt u vandaag voor 22.00 uur een keuze maken voor een tweede bezorgafspraak.

Maakt u geen keuze, dan kom ik morgen nog een keer bij u langs (m.u.v. zon- en feestdagen).

Met vriendelijke groet,

Volgens mij wel nieuw inderdaad, heb er gisteren ook 1 gekregen!

Niet echt nieuw hoor:p.

Beste heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Het blijft inderdaad vervelend, die vertragingen. We doen in ieder geval ons best voor jullie!:)

- Eldert

Wow, Lemon bubblegum bij de NR1.. wat een fijne smaak zit daaraan :D Yammie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven