AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je deze opnemen in het assortiment aub?

@B&F

Testers nodig voor die nieuwe ideal body? :)

B&F zouden jullie toch even willen kijken naar die choco isolaat, hij proeft zout en banaan achtig.. Heb 2 maten laten proeven en die zeiden exact hetzelfde.. Wil wel een beetje opsturen anders want dit is niet egt lekker..

Ik heb alleen facebook voor de B&F acties, de rest snap ik niet:$

[Link niet meer beschikbaar]

Kan je deze opnemen in het assortiment aub?

Zodra deze beschikbaar komt bij de importeur voor europa zullen we deze meteen gaan inkopen:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 20:47 ----------

@B&F

Testers nodig voor die nieuwe ideal body? :)

Stuur mij maar een PM dan regel ik het voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 20:48 ----------

B&F zouden jullie toch even willen kijken naar die choco isolaat, hij proeft zout en banaan achtig.. Heb 2 maten laten proeven en die zeiden exact hetzelfde.. Wil wel een beetje opsturen anders want dit is niet egt lekker..

We hebben er eigenlijk nooit klachten over. PM mij het referentienummer en de tht en batchcode even als je wilt. :)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 20:49 ----------

Ik heb alleen facebook voor de B&F acties, de rest snap ik niet:$

Ik ook niet:D Ralf regelt bij ons alle facebook acties. Hij snapt er gelukkig voor mij alles van:)

gister de smaple noxipro gekregen, ga heb volgende week bij been training proberen :). bedankt daarvoor!! :D

Doe ik morgen even goed?

Wanneer is er een pwo zonder creatine?

is de ideal body een goede toevoeging voor jullie fast diet? Ben nu 2 weekjes bezig en merk nog niet gigantisch veel van de fast diet namelijk (ja clean eten en cardio ;) ) Heb een jaar geleden hydroxycut geprobeerd en dat ging toen wel super..

Ma dan gewoon ni beta alanine, citrulline malate, agmatine en l- arginine en samen voegen?

En dan als post pepto pro met bcaa's en whey?

Hoe bedoel je?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 22:00 ----------

Is eigenlijk van iemand van het forum dat ik die combinatie heb maar reageer niet zogoed op crea denk ik. Als ik het neem dan heb ik buikloop....

Hoe bedoel je?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 22:00 ----------

Is eigenlijk van iemand van het forum dat ik die combinatie heb maar reageer niet zogoed op crea denk ik. Als ik het neem dan heb ik buikloop....

Als ik crea neem doen mn nieren pijn dus ik ken je probleem. Ik zou post workout wat fine oats van b&f doen met whey en je kan er pepto pro doorheen doen als je wilt. Bcaa's dan voor de training samen met je pwo, of muscle protect tijdens je training.

Geen fan van pepto?

Geen ervaring mee.. :p

Ma leeshet net... Als je whey neemt dan moet Gé eerst de bcaa's nemen dat die direct in de bloedbaan kunnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven