MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mn bestelling ontvangen. Uiteraard weer helemaal top, zeker aangezien gisterenavond tegen 9 uur pas heb besteld!

Een vraagje... Waarom kaneel in het pannekoeken mix gebeuren? Op een goeie bulkdag eet ik graag mn pannekoek met kaas, of pindakaas en sambal.....???

Dus volgens jouw theorie wordt whey niet opgenomen als je geen bcaa's neemt..? Dat klopt dus niet.
Neen bedoel ik niet. Staat zo "(Wanneer je ook een proteineshake neemt, neem dan eerst de BCAA's, deze worden direct opgenomen in de spieren)"
Want jij zei toch al om de bcaa's bij men pwo te doen

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 22:29 ----------

Vandaag mn bestelling ontvangen. Uiteraard weer helemaal top, zeker aangezien gisterenavond tegen 9 uur pas heb besteld!

Een vraagje... Waarom kaneel in het pannekoeken mix gebeuren? Op een goeie bulkdag eet ik graag mn pannekoek met kaas, of pindakaas en sambal.....???

Kaneel om het zoet te maken?

Zover was ik ook al... Maar waar laat ik dan mijn kaas of pindakaas met sambal?

Neen bedoel ik niet. Staat zo "(Wanneer je ook een proteineshake neemt, neem dan eerst de BCAA's, deze worden direct opgenomen in de spieren)"
Want jij zei toch al om de bcaa's bij men pwo te doen

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 22:29 ----------

Kaneel om het zoet te maken?
inderdaad, als je BCAA met de whey neemt zal de whey je opname snelheid van de BCAAs beinvloeden (en zal dus de BCAA even snel worden opgenomen als de whey en dus langzamer, aangezien whey langzamer opneemt dan BCAA).

inderdaad, als je BCAA met de whey neemt zal de whey je opname snelheid van de BCAAs beinvloeden (en zal dus de BCAA even snel worden opgenomen als de whey en dus langzamer, aangezien whey langzamer opneemt dan BCAA).
Thx again. Maar bcaa's best dan 1 keer nemen per dag?

Als ik crea neem doen mn nieren pijn dus ik ken je probleem. Ik zou post workout wat fine oats van b&f doen met whey en je kan er pepto pro doorheen doen als je wilt. Bcaa's dan voor de training samen met je pwo, of muscle protect tijdens je training.
waarom ga je oats nemen na het trainenn? na het trainen gaat het erom dat je bepaalde voedingsstoffen z.s.m. in je lichaam krijgt. Oats zijn complexe carbs die langzaam worden opgenomen in het lichaam en dus alles wat je daarmee neemt word langzaam opgenomen. Daarnaast staat je lichaam tijdens trainen constant onder stress waardoor je lichaam cortisol afgeeft waardoor voedingstoffen slecht worden opgenomen. Dus je moet optimale combo van eiwitten en snelle carbs hebben geen complexe carbs.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 23:11 ----------

Thx again. Maar bcaa's best dan 1 keer nemen per dag?
alleen op trainingsdagen. Vlak voor het trainen en meteen na het trainen is optimaal.

@Suwardi

Die oats en whey zijn ook half uurtje-3 kwartier na 't trainen hé.

Maar jij bent dus een fan van bijv dextrose? Aangezien ik daar erg veel nadelige dingen over zie, maar gezien jouw stats..

Magnificent is vandaag binnengekomen, echt geweldig! Hardstikke bedankt! :)

Indeed Vincenzio leg uit, welke nadelen ???

Edit: Dat zijn geen nadelen, dat zijn meningen.........................

Ik merk het persoonlijk heel duidelijk. Neem ik het niet mee dan loop ik te gapen in de gym, neem ik het wel mee dan heb ik dit niet.

Cla, leuk product en werkt imo ook goed. Hebben jullie iets in dezelfde categorie met hetzelfe effect dat jullie aanraden?

@Suwardi

Die oats en whey zijn ook half uurtje-3 kwartier na 't trainen hé.

Maar jij bent dus een fan van bijv dextrose? Aangezien ik daar erg veel nadelige dingen over zie, maar gezien jouw stats..

http://www.brinkzone.com/articles/setting-the-record-straight-on-the-waxy-maize-craze/

Wat zie jou erover dat nadelig is dan? dextrose vult glucose na het trainen weer aan nadat je het tijdens het trainen verbruikt. Als je glucose voorraad in je lichaam op is dan gaat het spieren verbranden om glucose aan te maken. (of iets in die trent,miss is het ipv glucose glucogeen, het is een proces in je lichaam). door dextrose word meteen aangevuld en spieren gespaard.

meningen zijn geen goede bronnen he. Meeste mensen praten B.S. m.b.t. supps en voeding

Indeed Vincenzio leg uit, welke nadelen ???

Edit: Dat zijn geen nadelen, dat zijn meningen.........................

Ik merk het persoonlijk heel duidelijk. Neem ik het niet mee dan loop ik te gapen in de gym, neem ik het wel mee dan heb ik dit niet.

Neem jij het dan voor of tijdens je training?

Aangezien je het hebt over gapen in de gym

Ik neem direct na trainen altijd wms icm. peptopro werkt prima. En voor trainen gewoon banaan :D

oh ja, krijgen jullie CLA van MusclePharm weer binnen? En is er al meer bekent over Soul Ripper pwo van Olimp?

Laatst bewerkt:
Neem jij het dan voor of tijdens je training?

Aangezien je het hebt over gapen in de gym

Tijdens. Het is mij geleerd met de gedachte dat je je glycogeen gehalte niet l
Leeg wilt laten lopen tijdens je training. Of dit klopt is natuurlijk de vraag maar ik heb nog niks gevonden van dat tegenspreekt ( maar ook niets wat hetzelfde zegt).

gister een bestelling geplaatst met als opmerking "Facebookactie NoxiPro sample". op de facebook pagina en in dit topic werd beloofd dat er dan een sample bij zou zitten, zat er helaas niet bij.
Referentie nummer: 405628

Misschien een idee om de werknemers nog eens duidelijk te maken dat ze de opmerkingen moeten lezen, het lijkt me een kleine moeite om er even met pen bij te schrijven dat de samples op zijn of niet meer geleverd kunnen worden?? in 50% van mijn bestellingen heb ik het gevoel alsof de opmerkingen niet gelezen zijn..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven