ldz
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Op welke termijn denken jullie whey perfecten - white chocolate te krijgen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op welke termijn denken jullie whey perfecten - white chocolate te krijgen?

Neen bedoel ik niet. Staat zo "(Wanneer je ook een proteineshake neemt, neem dan eerst de BCAA's, deze worden direct opgenomen in de spieren)"Dus volgens jouw theorie wordt whey niet opgenomen als je geen bcaa's neemt..? Dat klopt dus niet.
Vandaag mn bestelling ontvangen. Uiteraard weer helemaal top, zeker aangezien gisterenavond tegen 9 uur pas heb besteld!
Een vraagje... Waarom kaneel in het pannekoeken mix gebeuren? Op een goeie bulkdag eet ik graag mn pannekoek met kaas, of pindakaas en sambal.....![]()
inderdaad, als je BCAA met de whey neemt zal de whey je opname snelheid van de BCAAs beinvloeden (en zal dus de BCAA even snel worden opgenomen als de whey en dus langzamer, aangezien whey langzamer opneemt dan BCAA).Neen bedoel ik niet. Staat zo "(Wanneer je ook een proteineshake neemt, neem dan eerst de BCAA's, deze worden direct opgenomen in de spieren)"
Want jij zei toch al om de bcaa's bij men pwo te doen
---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 22:29 ----------
Kaneel om het zoet te maken?
Zover was ik ook al... Maar waar laat ik dan mijn kaas of pindakaas met sambal?
Thx again. Maar bcaa's best dan 1 keer nemen per dag?inderdaad, als je BCAA met de whey neemt zal de whey je opname snelheid van de BCAAs beinvloeden (en zal dus de BCAA even snel worden opgenomen als de whey en dus langzamer, aangezien whey langzamer opneemt dan BCAA).
waarom ga je oats nemen na het trainenn? na het trainen gaat het erom dat je bepaalde voedingsstoffen z.s.m. in je lichaam krijgt. Oats zijn complexe carbs die langzaam worden opgenomen in het lichaam en dus alles wat je daarmee neemt word langzaam opgenomen. Daarnaast staat je lichaam tijdens trainen constant onder stress waardoor je lichaam cortisol afgeeft waardoor voedingstoffen slecht worden opgenomen. Dus je moet optimale combo van eiwitten en snelle carbs hebben geen complexe carbs.Als ik crea neem doen mn nieren pijn dus ik ken je probleem. Ik zou post workout wat fine oats van b&f doen met whey en je kan er pepto pro doorheen doen als je wilt. Bcaa's dan voor de training samen met je pwo, of muscle protect tijdens je training.
alleen op trainingsdagen. Vlak voor het trainen en meteen na het trainen is optimaal.Thx again. Maar bcaa's best dan 1 keer nemen per dag?

Nadelen dextrose?@Suwardi
Die oats en whey zijn ook half uurtje-3 kwartier na 't trainen hé.
Maar jij bent dus een fan van bijv dextrose? Aangezien ik daar erg veel nadelige dingen over zie, maar gezien jouw stats..
@Suwardi
Die oats en whey zijn ook half uurtje-3 kwartier na 't trainen hé.
Maar jij bent dus een fan van bijv dextrose? Aangezien ik daar erg veel nadelige dingen over zie, maar gezien jouw stats..
Indeed Vincenzio leg uit, welke nadelen
Edit: Dat zijn geen nadelen, dat zijn meningen.........................
Ik merk het persoonlijk heel duidelijk. Neem ik het niet mee dan loop ik te gapen in de gym, neem ik het wel mee dan heb ik dit niet.
Neem jij het dan voor of tijdens je training?
Aangezien je het hebt over gapen in de gym