AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens. Het is mij geleerd met de gedachte dat je je glycogeen gehalte niet l
Leeg wilt laten lopen tijdens je training. Of dit klopt is natuurlijk de vraag maar ik heb nog niks gevonden van dat tegenspreekt ( maar ook niets wat hetzelfde zegt).

Hmm. Ik mix wel wat dextro door mn muscle protect

19.31 betaald, 19.38 mailtje met T&T, zo snel gaat dat op m'n werk niet eens :D wanneer komen weer de normale shakebekers (die met zeefje)? Want die er nu is die je als goodie krijgt die sluit niet echt goed. Luxe shakebekers worden er niet meer bij gedaan vanwege financiele overwegingen?

Ik neem direct na trainen altijd wms icm. peptopro werkt prima. En voor trainen gewoon banaan :D

oh ja, krijgen jullie CLA van MusclePharm weer binnen? En is er al meer bekent over Soul Ripper pwo van Olimp?
ik post net een artikel waarin staat dat WMS achterhaald word...

Tijdens. Het is mij geleerd met de gedachte dat je je glycogeen gehalte niet l
Leeg wilt laten lopen tijdens je training. Of dit klopt is natuurlijk de vraag maar ik heb nog niks gevonden van dat tegenspreekt ( maar ook niets wat hetzelfde zegt).
is een proces in je lichaam wat gebeurt met o.a. aanmaken van energie. Is geen onderzoek voor nodig.

is een proces in je lichaam wat gebeurt met o.a. aanmaken van energie. Is geen onderzoek voor nodig.

Ik doelde op een onderzoek wat aanwijst dat het beter is om je glycogeen gehaltes op pijl te houden tijdens krachttraining i.p.v "leeg" laten lopen en na de training direct aan te vullen.

Ik heb agmatine caps ja maar pwo is wat anders dan muscle protect he..
Ja maar zit vrijwel zelfde in... Beta alanine,Arginine,citrulline wat ik als pre zou nemen

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 00:43 ----------

@ suwardi

Muscle protect is dat goed?

Effe een vraagje:

Vrijdag 20/04 heb ik mijn bestelling geplaatst voor straps te kopen (8.25euro) en dit heb ik vooraf betaald omdat ik in belgie woon en dan geen verzendkosten moet betalen.

Maar tot nu toe heb ik dit nog altijd niet ontvangen ??? Op de site staat er binnen de 24-48uur. Heeft er iemand ervaring met langere leveringtijden in belgie?

Kan kloppen, een overschrijving duurt 2-3 werkdagen ;)

gister de smaple noxipro gekregen, ga heb volgende week bij been training proberen :). bedankt daarvoor!! :D

Graag gedaan!:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 08:50 ----------

ja:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 08:52 ----------

Wanneer is er een pwo zonder creatine?

De Bodybuilding shots zijn een goede keuze:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 08:54 ----------

is de ideal body een goede toevoeging voor jullie fast diet? Ben nu 2 weekjes bezig en merk nog niet gigantisch veel van de fast diet namelijk (ja clean eten en cardio ;) ) Heb een jaar geleden hydroxycut geprobeerd en dat ging toen wel super..

Ja, de nieuwe Ideal Body! is perfect te combineren met Fast Diet. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi B&F

Ik doe aan Intermittent Fasten & ik zou een goede pre-workout (en eventueel creatine) willen aanschaffen voor nét dat extra meer op de trainingsdagen.
Ik weet dat ik vroeger goed reageerde op NoXplode, maar helemaal slecht op NoxiPro.
Enorm zware crash, ziek geweest etc.
Welk product raden jullie aan voor een goede pump, focus en energie maar geen crash?
Ik nam in het verleden altijd Creapure Creatine.

Thanks!

Kan het zijn dat Track & Trace eruit ligt?
Gister middag besteld, en ik krijg nu nog steeds een foutmelding.

Ref. nummer: 403804

Track&Trace heeft er inderdaad even uitgelegen, als het goed is werkt alles nu weer optimaal!

gister een bestelling geplaatst met als opmerking "Facebookactie NoxiPro sample". op de facebook pagina en in dit topic werd beloofd dat er dan een sample bij zou zitten, zat er helaas niet bij.
Referentie nummer: 405628

Ik ga de sample je meteen nasturen, heb je morgen in huis;)

Misschien een idee om de werknemers nog eens duidelijk te maken dat ze de opmerkingen moeten lezen, het lijkt me een kleine moeite om er even met pen bij te schrijven dat de samples op zijn of niet meer geleverd kunnen worden?? in 50% van mijn bestellingen heb ik het gevoel alsof de opmerkingen niet gelezen zijn..

De mensen aan de inpak tafel doen hun best, helaas gaat er af en toe nog wat fout maar daar werken we aan zodat deze fouten in de toekomst niet meer voor gaan komen

19.31 betaald, 19.38 mailtje met T&T, zo snel gaat dat op m'n werk niet eens :D wanneer komen weer de normale shakebekers (die met zeefje)? Want die er nu is die je als goodie krijgt die sluit niet echt goed. Luxe shakebekers worden er niet meer bij gedaan vanwege financiele overwegingen?

We zijn weer overgegaan op de oude shakers, die met een zeefje dus:o.. De shakerpro's komen halverwege mei weer terug!!

Effe een vraagje:

Vrijdag 20/04 heb ik mijn bestelling geplaatst voor straps te kopen (8.25euro) en dit heb ik vooraf betaald omdat ik in belgie woon en dan geen verzendkosten moet betalen.

Maar tot nu toe heb ik dit nog altijd niet ontvangen ??? Op de site staat er binnen de 24-48uur. Heeft er iemand ervaring met langere leveringtijden in belgie?

Heb je de bestelling al binnen? stuur ons anders een mailtje, dan gaan we er achteraan

Ik neem direct na trainen altijd wms icm. peptopro werkt prima. En voor trainen gewoon banaan :D

oh ja, krijgen jullie CLA van MusclePharm weer binnen? En is er al meer bekent over Soul Ripper pwo van Olimp?

Alle 2 de producten komen binnenkort binnen, je kunt van 2 weken uit gaan.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 09:32 ----------

Hoi B&F

Ik doe aan Intermittent Fasten & ik zou een goede pre-workout (en eventueel creatine) willen aanschaffen voor nét dat extra meer op de trainingsdagen.
Ik weet dat ik vroeger goed reageerde op NoXplode, maar helemaal slecht op NoxiPro.
Enorm zware crash, ziek geweest etc.
Welk product raden jullie aan voor een goede pump, focus en energie maar geen crash?
Ik nam in het verleden altijd Creapure Creatine.

Thanks!

De assault is misschien wel wat je zoekt, een erg compleet product.
http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/musclepharm/assault

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is de Isolaat perfection Naturel uit het assortiment?

Neeh bestelling heb ik nog niet binnen, maar nu ben ik op mijn werk dus kan wel zijn dat dit vandaag toekomt.

Mijn dipbelt is gisteren tijdens het optrekken gebroken. Er zat 20 kilo aan, ik dacht dat hij tot 50 kg ging.. Was trouwens pas de 3e keer dat ik hem heb gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven