MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is er iets mis met mijn pakketje (referentienummer: 404297).
Ik heb zondagmiddag besteld en de bezorgdatum is ondertussen al 2 keer achteruit geschoven, nu staat die pas op donderdag 26 april...
Begint nu toch wat lang te duren, en net nu ik door mijn noxipro zit :rolleyes:

Ik hoop dus dat morgen ook effectief geleverd wordt...

Hoi B&F

Ik doe aan Intermittent Fasten & ik zou een goede pre-workout (en eventueel creatine) willen aanschaffen voor nét dat extra meer op de trainingsdagen.
Ik weet dat ik vroeger goed reageerde op NoXplode, maar helemaal slecht op NoxiPro.
Enorm zware crash, ziek geweest etc.
Welk product raden jullie aan voor een goede pump, focus en energie maar geen crash?
Ik nam in het verleden altijd Creapure Creatine.

Thanks!
Craze is ook goed maar ik hou niet van de grape smaak....

Ik heb zondagmiddag besteld en de bezorgdatum is ondertussen al 2 keer achteruit geschoven, nu staat die pas op donderdag 26 april...

Hoe weet je dat die datum al 2 keer achteruit is geschoven? Ik vind namelijk nergens iets terug op de site om men bestelling te ''volgen''.

Hoe weet je dat die datum al 2 keer achteruit is geschoven? Ik vind namelijk nergens iets terug op de site om men bestelling te ''volgen''.

Normaal krijg je via mail een tracktrace link waar je je pakketje kunt volgen.
Normaal zou ik het mijn dinsdag moeten hebben gekregen. Ik hou normaal altijd rekening met een dagje vertraging dus hoopte ik vandaag mijn pakketje te ontvangen. Maar nu staat er op de link dat de bezorgdatum donderdag is geworden :rolleyes:.

Krijg je een mailtje.. de track and trace code

Neeh bestelling heb ik nog niet binnen, maar nu ben ik op mijn werk dus kan wel zijn dat dit vandaag toekomt.

Laat het ons maar weten:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 11:02 ----------

krijg ik de sample nog na gestuurd?

Wat is het referentienummer? Dan regel ik het voor je:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 11:02 ----------

Mijn dipbelt is gisteren tijdens het optrekken gebroken. Er zat 20 kilo aan, ik dacht dat hij tot 50 kg ging.. Was trouwens pas de 3e keer dat ik hem heb gebruikt.

PM mij het referentienummer maar even:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 11:03 ----------

Ik begryp je punt volledig, maar vraag je ze niet beter om iets t regeln by je volgende bestelling? Een sample nasturen is vry voor hun ook..

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 11:03 ----------

Heeft helaas te maken met vertragingen bij Postnl. Laat het mij maar even weten:)

Yo B&F,

heb paar dagen geleden jullie huismerk BCAA pure caps besteld, maar heb even een vraag over de dosering. Er staat bij de dosering 4 capsules voor en eventueel 4 na. Stel je doet dat, dan heb je totaal 8x0,5g = 4g BCAA binnen. Bij veel andere BCAA producten (zoals o.a. XTEND) zie je dat de dosering BCAA 7g is. Dus mijn vraag is of 4g (8 capsules) wel genoeg is.

Thnx!

Klopt het trouwens dat het maatschepje niet klopt van HARD! ? op de verpakking staat dat een dosering 6 gram is en dat je 1 maatschep moet pakken, maar als ik het afweeg dan zit er maar 3 gram in de maatschep.

B&F,

Ik vroeg me af als je een lange tijd Total Muscle Solution gebruikt met elke keer rustperiodes dus 1-2 maanden gebruiken en 1 maand rust, wen je dan toch aan dat product?, of beter gezegt raak je eraan gewend?

Of is het aan te raden elke keer een andere pre-workout te nemen, dus bijvoorbeeld NR.1 afwisselen met TMS, of maakt dat niet zoveel uit zolang je maar rustperiodes inlast?

Yo B&F,

heb paar dagen geleden jullie huismerk BCAA pure caps besteld, maar heb even een vraag over de dosering. Er staat bij de dosering 4 capsules voor en eventueel 4 na. Stel je doet dat, dan heb je totaal 8x0,5g = 4g BCAA binnen. Bij veel andere BCAA producten (zoals o.a. XTEND) zie je dat de dosering BCAA 7g is. Dus mijn vraag is of 4g (8 capsules) wel genoeg is.

Thnx!

Ja, 4 gram is op zich wel nette dosering, als je hoger wil dan kan dat bij een zware training natuurlijk geen kwaad:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 13:19 ----------

Klopt het trouwens dat het maatschepje niet klopt van HARD! ? op de verpakking staat dat een dosering 6 gram is en dat je 1 maatschep moet pakken, maar als ik het afweeg dan zit er maar 3 gram in de maatschep.

Klopt inderdaad. De scoop weegt 3 gram.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 13:21 ----------

B&F,

Ik vroeg me af als je een lange tijd Total Muscle Solution gebruikt met elke keer rustperiodes dus 1-2 maanden gebruiken en 1 maand rust, wen je dan toch aan dat product?, of beter gezegt raak je eraan gewend?

Of is het aan te raden elke keer een andere pre-workout te nemen, dus bijvoorbeeld NR.1 afwisselen met TMS, of maakt dat niet zoveel uit zolang je maar rustperiodes inlast?

Nr 1 en TMS bevatten geen stimulanten. Alleen puur werkzame stoffen voor prestaties, pomp, uithouding en groei. Dus geen last van gewenning als bij pre-workouts. Het werkt altijd 100%:)

[/COLOR]

Nr 1 en TMS bevatten geen stimulanten. Alleen puur werkzame stoffen voor prestaties, pomp, uithouding en groei. Dus geen last van gewenning als bij pre-workouts. Het werkt altijd 100%:)[/QUOTE]

Dus er is geen kans dat je er acne van krijgt?

Van tms kreeg ik een slechte huid (acne) :mad:

[/COLOR]

Nr 1 en TMS bevatten geen stimulanten. Alleen puur werkzame stoffen voor prestaties, pomp, uithouding en groei. Dus geen last van gewenning als bij pre-workouts. Het werkt altijd 100%:)

Dus er is geen kans dat je er acne van krijgt?

Van tms kreeg ik een slechte huid (acne) :mad:[/QUOTE]

Helemaal juist.:D Of je er acne van krijgt, verschilt een beetje per persoon. Ik heb er persoonlijk weinig tot geen last van;)

- Eldert

Ceetn, ben je zeker dat dat aan TMS lag en niet aan bijvoorbeeld je whey? Sommige mensen krijgen acné door whey concentraat. Ik kan me echt geen product in TMS bedenken dat voor acné zou kunnen zorgen :eek:

Wat voor een ingredienten zitten er in ideal body?

Ik heb nu al 2 keer Ursobolic Acid besteld bij bodyenfitschop, dit in combi met ergolean AMP.
Dit betekend dus dat ik ongeveer 10 euro betaal voor de Ursobolic Acid. Nu vandaag kreeg ik een mail met een aanbieding voor Ideal Body,
de prijs hiervoor is ongeveer 13 euro. Het enige verschil dat ik zie (buiten de prijs) tussen Urbosolic Acid van E-pharm en Ideal Body is dat er een verschil is in dosis per dosering van 15 mg (urso = 600mg, Ideal body = 615 mg).
Zijn hierin nog andere verschillen of is het voor mij dan gewoon beter om nog eens die combi te kopen met Ergolean en ursobolic?

Alvast bedankt.

Wat voor een ingredienten zitten er in ideal body?

Deze bestaat uit Ursobolic Acid (25% extract, gelatine en magnesium stearaat.

- Eldert:cool:

Ik heb nu al 2 keer Ursobolic Acid besteld bij bodyenfitschop, dit in combi met ergolean AMP.
Dit betekend dus dat ik ongeveer 10 euro betaal voor de Ursobolic Acid. Nu vandaag kreeg ik een mail met een aanbieding voor Ideal Body,
de prijs hiervoor is ongeveer 13 euro. Het enige verschil dat ik zie (buiten de prijs) tussen Urbosolic Acid van E-pharm en Ideal Body is dat er een verschil is in dosis per dosering van 15 mg (urso = 600mg, Ideal body = 615 mg).
Zijn hierin nog andere verschillen of is het voor mij dan gewoon beter om nog eens die combi te kopen met Ergolean en ursobolic?

Alvast bedankt.

Het zijn over het algemeen vergelijkbare producten, de Ideal Body is net wat completer, vandaar het kleine verschil;)

- Eldert

B&F is men PM met adress aangekomen? Niet om te drammen want jullie kunnen der wel rustig aan mee doen maar kan men verzonden items niet bekijken

Wij gaan onze winkel in Zwolle verbouwen.
Daarom hebben wij tot en met vrijdag 4 mei een verbouwingsuitverkoop in de winkel in Zwolle.
Kom langs en profiteer van leuke kortingen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor het snelle antwoord. Zullen we dat eens bestellen he:)

Besteld + nog wat andere dingen erbij :)

Body & Fit Sportsnutrition Ideal Body! * 1x 120 capsules Introductieaanbieding!
Scivation XTEND * 30 Servings
iForce Nutrition Dexaprine 1x 60 Tabletten
E-Pharm Ergolean AMP * 1x 90 capsules
Body & Fit Sportsnutrition Green Tea Slank - Ultra Pure * 1x 200 capsules

Referentie nummer: 407774

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven