Woldere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceetn, ben je zeker dat dat aan TMS lag en niet aan bijvoorbeeld je whey? Sommige mensen krijgen acné door whey concentraat. Ik kan me echt geen product in TMS bedenken dat voor acné zou kunnen zorgen![]()
Ieder product die ik neem heb ik er last van. Vond het nochtans top product maarjah..
Heel apart. ik denk dan iemand bij ons iets mist
Hey B&F ik heb een vraag.
Laatst heb ik creatine ethyl ester besteld. Toen ik hem open had gemaakt zag ik dat het niet echt een poeder was, maar meer harde stukken brokken van poeder. Hoort dit zo?

De Amino Max 8000 en de BCAA 6000 kun je die een beetje vergelijken met elkaar? Als je die beide neemt is een beetje overdone ofniet?

Vraagje, ik heb maandag een bestelling gedaan, normaal komt alles de volgende dag binnen zoals er op jullie site staat, maar nu stond er gisteren bij de track 'n trace pagina dat mijn order pas woensdag binnen zou komen (vandaag dus). Kijk ik vanochtend weer op die track 'n trace pagina, is de datum nu weer verschoven naar morgen... Hebben jullie hier nog enige invloed op of kunnen jullie hier niks aan doen en is PostNL weer eens aan het kloten? referentienummer: 405431
Alvast bedankt.

oh dat is jammer, en alleen malodextrin heb je ook niet ofwel?
Nee, op dit moment helaas niet. Excuses.![]()
Zo te zien ben je aan het cutten dus, haha
Welke Xtendsmaak heb je genomen? Ik vond de smaak echt heeeerlijk.

Gister een trui gekocht van maat L.
Gigantisch groot! >_____<
Als ik dat had geweten had ik wel een small gekocht..
En jij wilde een maat XL gaat kopen![]()
en weer een bestelling geplaats! referentienummer :408223zie de postbode morgen wel op me werk verschijnen!
![]()

Daarnaast hebben we momenteel geen planning voor meer winkels voor zover ik weet.
Ik denk helaas niet dat het erin zit maar wel een leuke gedachte!
Ik ook weer besteld, bestelling staat al op verzondennice
We zijn snel
Dat is denk van een inpakker, die daar in de loods werkt!
Of je hebt voor een sleutelhanger gekozen als cadeau?
Extra!
Okay, ik heb dus nog in de binnenkant van de trui gekeken (omdat ik niet geloofde dat maat L zo groot kon zijn) en zag dus dat het maat xl was, en ik heb L besteld. Zou ik in het vervolg maat M kunnen krijgen krijgen?
Alvast bedankt

Ik heb green apple genomen en hoop dat het lekker smaakt
En jep, op het moment ben ik aan het cutten. Hiervoor enkel met ergolean en ursobolic gecut, daarom nu even eens iets er bij gepakt![]()

De Amino Max 8000 neem je overdag op momenten dat je extra amino's aan je voeding wilt toevoegen / aanvulling nodig is. De BCAA's neem je meer specifiek om de training heen.![]()
Beste, ik heb een bestelling geplaatst gisteren, met referentienummer 406565.
Maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat hij is verzonden.. Normaal gezien kreeg ik die binnen de paar uren..
Kunt u dit even nachecken aub
Mvg

top, bedankt.
Wat is het referentienummer? Dan regel ik het voor je
---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 11:02 ----------
Dit komt omdat je de betaal optie vooruitbetaling hebt gekozen, dan wachten we altijd tot het geld binnen is. Daarna versturen we je bestelling
- Eldert

1 ding vind ik echter minder.
Weet ik, ik heb vandaag om 12u betaalt via overschrijving.. Normaal gezien zou het bedrag al op jullie rekening moeten staan denk ik![]()

Heb vandaag mijn bestelling binnen, de straciatella whey is echt heerlijk1 ding vind ik echter minder.
1 product wat ik had besteld was uitverkocht ( liver detox ) en jullie hebben deze zonder mij iets te vragen vervangen met een andere leverbeschermer van dezelfde prijsklasse.
Nu heb ik hier opzich niet zo heel veel moeite mee maar zou toch liever in het vervolg zien dat ik even een belletje of mailtje krijg met de vraag of dat wel is wat ik wil.
verder top zoals altijd.![]()

Faaaack net me pot whey om late donderen! kon gelukkig nog wat terug scheppen![]()
Wel weer een reden om een nieuwe smaak te bestellen![]()