Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Open eens een winkel in het zuiden van het land :)

Ceetn, ben je zeker dat dat aan TMS lag en niet aan bijvoorbeeld je whey? Sommige mensen krijgen acné door whey concentraat. Ik kan me echt geen product in TMS bedenken dat voor acné zou kunnen zorgen :eek:

Nam enkel tms in.. Pff maar ik krijg acne van alles man :( Ieder product die ik neem heb ik er last van. Vond het nochtans top product maarjah..

Ik zal nu wel eens de isolaat perfection proberen van bodyenfitschop, omdat ik daar positieve zaken rond hoor omtrent het NIET krijgen van acne. Voorheen gebruikte ik de whey concentraat en isolaat van bodylab. ondertussen weet ik al dat concentraat een boosdoener is voor acne.

een dependance in den haag zou super zijn!! :)

ik kwam wat raar tegen in mijn pakket;p?

Een B&F Keycord met een pen eraan:D Heel apart. ik denk dan iemand bij ons iets mist:D

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:38 ----------

Hey B&F ik heb een vraag.

Laatst heb ik creatine ethyl ester besteld. Toen ik hem open had gemaakt zag ik dat het niet echt een poeder was, maar meer harde stukken brokken van poeder. Hoort dit zo?

Nou ja. Dit heel je eigenlijk constant me CEE. Het gebeurt bijna altijd. Het maakt op zich niet uit voor de kwaliteit, het poeder even losmaken.:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:40 ----------

De Amino Max 8000 en de BCAA 6000 kun je die een beetje vergelijken met elkaar? Als je die beide neemt is een beetje overdone ofniet?

De Amino Max 8000 neem je overdag op momenten dat je extra amino's aan je voeding wilt toevoegen / aanvulling nodig is. De BCAA's neem je meer specifiek om de training heen.:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:42 ----------

Vraagje, ik heb maandag een bestelling gedaan, normaal komt alles de volgende dag binnen zoals er op jullie site staat, maar nu stond er gisteren bij de track 'n trace pagina dat mijn order pas woensdag binnen zou komen (vandaag dus). Kijk ik vanochtend weer op die track 'n trace pagina, is de datum nu weer verschoven naar morgen... Hebben jullie hier nog enige invloed op of kunnen jullie hier niks aan doen en is PostNL weer eens aan het kloten? referentienummer: 405431

Alvast bedankt.

Geen enkel bedrijf heeft helaas invloed op het schema van Postnl. Tot voor kort brachten ze elk pakket binnen 24uur. Ze zijn nu aan het reorganiseren dat brengt helaas regelmatig vertraging met zich mee. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:47 ----------

oh dat is jammer, en alleen malodextrin heb je ook niet ofwel?

Nee, op dit moment helaas niet. Excuses.:cool:

Zo te zien ben je aan het cutten dus, haha :D

Welke Xtendsmaak heb je genomen? Ik vond de smaak echt heeeerlijk.

Ik heb green apple genomen en hoop dat het lekker smaakt:)

En jep, op het moment ben ik aan het cutten. Hiervoor enkel met ergolean en ursobolic gecut, daarom nu even eens iets er bij gepakt:)

Gister een trui gekocht van maat L.
Gigantisch groot! >_____< :(
Als ik dat had geweten had ik wel een small gekocht..

En jij wilde een maat XL gaat kopen :D

Okay, ik heb dus nog in de binnenkant van de trui gekeken (omdat ik niet geloofde dat maat L zo groot kon zijn) en zag dus dat het maat xl was, en ik heb L besteld. Zou ik in het vervolg maat M kunnen krijgen krijgen?

Alvast bedankt

en weer een bestelling geplaats! referentienummer :408223 :) zie de postbode morgen wel op me werk verschijnen! :D

Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:56 ----------

Open eens een winkel in het zuiden van het land :)

We zijn momenteel serieus te druk met internet.:) Daarnaast hebben we momenteel geen planning voor meer winkels voor zover ik weet.:cool:

Ik ook weer besteld, bestelling staat al op verzonden :D nice

een dependance in den haag zou super zijn!! :)

Een B&F Shop in elke grote winkelstad!:D Ik denk helaas niet dat het erin zit maar wel een leuke gedachte!:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:58 ----------

Ik ook weer besteld, bestelling staat al op verzonden :D nice

Dank je, voor de bestelling!:) We zijn snel:D

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:58 ----------

Dat is denk van een inpakker, die daar in de loods werkt!

Of je hebt voor een sleutelhanger gekozen als cadeau?

Van een van onze inpakkers:D Extra!;)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 19:59 ----------

Okay, ik heb dus nog in de binnenkant van de trui gekeken (omdat ik niet geloofde dat maat L zo groot kon zijn) en zag dus dat het maat xl was, en ik heb L besteld. Zou ik in het vervolg maat M kunnen krijgen krijgen?

Alvast bedankt

Stuur mij maar een PM dan regel ik een M voor je:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 20:00 ----------

Ik heb green apple genomen en hoop dat het lekker smaakt:)

En jep, op het moment ben ik aan het cutten. Hiervoor enkel met ergolean en ursobolic gecut, daarom nu even eens iets er bij gepakt:)

De Green Apple loopt wel verdacht hard dus die zou wel een heel goed kunnen smaken. Is altijd een goede aanvulling inderdaad.:)

De Amino Max 8000 neem je overdag op momenten dat je extra amino's aan je voeding wilt toevoegen / aanvulling nodig is. De BCAA's neem je meer specifiek om de training heen.:)

En die BCAA's moet je er 6 van nemen neem je die allemaal 's ochtends of kun je dat beter verdelen over de dag?

Beste, ik heb een bestelling geplaatst gisteren, met referentienummer 406565.
Maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat hij is verzonden.. Normaal gezien kreeg ik die binnen de paar uren..

Kunt u dit even nachecken aub

Mvg

Beste, ik heb een bestelling geplaatst gisteren, met referentienummer 406565.
Maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat hij is verzonden.. Normaal gezien kreeg ik die binnen de paar uren..

Kunt u dit even nachecken aub

Mvg

Dit komt omdat je de betaal optie vooruitbetaling hebt gekozen, dan wachten we altijd tot het geld binnen is. Daarna versturen we je bestelling;)

- Eldert

Dit komt omdat je de betaal optie vooruitbetaling hebt gekozen, dan wachten we altijd tot het geld binnen is. Daarna versturen we je bestelling;)

- Eldert

Weet ik, ik heb vandaag om 12u betaalt via overschrijving.. Normaal gezien zou het bedrag al op jullie rekening moeten staan denk ik :)

Verdomme, uitverkoop...tis wel lang rijden voor me vrees ik :p al zou het wel eens een fijne daguitstap kunnen worden :p

Heb vandaag mijn bestelling binnen, de straciatella whey is echt heerlijk :D 1 ding vind ik echter minder.

1 product wat ik had besteld was uitverkocht ( liver detox ) en jullie hebben deze zonder mij iets te vragen vervangen met een andere leverbeschermer van dezelfde prijsklasse.

Nu heb ik hier opzich niet zo heel veel moeite mee maar zou toch liever in het vervolg zien dat ik even een belletje of mailtje krijg met de vraag of dat wel is wat ik wil.

verder top zoals altijd. :)

Weet ik, ik heb vandaag om 12u betaalt via overschrijving.. Normaal gezien zou het bedrag al op jullie rekening moeten staan denk ik :)

bank in belgie houd het bedrag ff vast ivm intresten. ik heb maandag over gemaakt en vandaag heeft b&f het geld ontvangen & pakket verstuurd.

jij hebt je pakket dus hoogst waarschijnlijk maandag pas, en daar kan b&f ook niks aan doen ;)

Faaaack net me pot whey om late donderen! kon gelukkig nog wat terug scheppen :P
Wel weer een reden om een nieuwe smaak te bestellen :D:D:D

Heb vandaag mijn bestelling binnen, de straciatella whey is echt heerlijk :D 1 ding vind ik echter minder.

1 product wat ik had besteld was uitverkocht ( liver detox ) en jullie hebben deze zonder mij iets te vragen vervangen met een andere leverbeschermer van dezelfde prijsklasse.

Nu heb ik hier opzich niet zo heel veel moeite mee maar zou toch liever in het vervolg zien dat ik even een belletje of mailtje krijg met de vraag of dat wel is wat ik wil.

verder top zoals altijd. :)

Mijn excuses voor het ongemak. Als je bij je volgende bestelling even een opmerking plaatst dat je nog wat extra samples van ons krijgt, dan maken we er dan een mooi pakketje van!;)

- Eldert

Faaaack net me pot whey om late donderen! kon gelukkig nog wat terug scheppen :P
Wel weer een reden om een nieuwe smaak te bestellen :D:D:D

Dat is weer minder, maar genoeg keuze met de nieuwe smaken van de Whey Perfection!

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven