AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besteld + nog wat andere dingen erbij :)

Body & Fit Sportsnutrition Ideal Body! * 1x 120 capsules Introductieaanbieding!
Scivation XTEND * 30 Servings
iForce Nutrition Dexaprine 1x 60 Tabletten
E-Pharm Ergolean AMP * 1x 90 capsules
Body & Fit Sportsnutrition Green Tea Slank - Ultra Pure * 1x 200 capsules

Referentie nummer: 407774

Dank voor je bestelling, morgen in huis! :D

- Eldert

Komt er nog iets van Man Sports Body Octane terug of hebben jullie diep verstopt in jullie magazijn nog een potje liggen? Ik ga supergoed op dat spul, beter dan Hard! en het is bijna leeg :(

Laatst bewerkt:
Besteld + nog wat andere dingen erbij :)

Body & Fit Sportsnutrition Ideal Body! * 1x 120 capsules Introductieaanbieding!
Scivation XTEND * 30 Servings
iForce Nutrition Dexaprine 1x 60 Tabletten
E-Pharm Ergolean AMP * 1x 90 capsules
Body & Fit Sportsnutrition Green Tea Slank - Ultra Pure * 1x 200 capsules

Referentie nummer: 407774

Zo te zien ben je aan het cutten dus, haha :D

Welke Xtendsmaak heb je genomen? Ik vond de smaak echt heeeerlijk.

Hey Body&Fit, zouden jullie even op m'n PM kunnen reageren ;)

Die huidplooimeter van 6,50? Is dat een beetje degelijke kwaliteit? En hoe zit het met de betrouwbaarheid (ook al hangt dit veel af van diegene die aan het meten is denk ik)?

Bij positieve reactie vanavond maar eens bestellen.

Komt er nog iets van Man Sports Body Octane terug of hebben jullie diep verstopt in jullie magazijn nog een potje liggen? Ik ga supergoed op dat spul, beter dan Hard! en het is bijna leeg :(

Is helaas nu niet te krijgen bij de importeur.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 16:56 ----------

Mijn onderstaande vraag word overgeslagen....

Daarnaast vroeg ik me ook af waar het arginine product "argipure" is gebleven..

Deze komt voorlopig niet terug. We hebben nu wel de Dextrose Professional. De Arginine is nu op en op het moment (geloof het of niet) bijna niet goed in te kopen. De prijs is erg hoog dus we wachten even tot de prijs zich weer normaliseert:rolleyes:

Hey Body&Fit, zouden jullie even op m'n PM kunnen reageren ;)

Ja, gedaan. Ik regel het:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 17:02 ----------

4 mei:)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 17:03 ----------

Die huidplooimeter van 6,50? Is dat een beetje degelijke kwaliteit? En hoe zit het met de betrouwbaarheid (ook al hangt dit veel af van diegene die aan het meten is denk ik)?

Voor de prijs allezins redelijk:)

Deze komt voorlopig niet terug. We hebben nu wel de Dextrose Professional. De Arginine is nu op en op het moment (geloof het of niet) bijna niet goed in te kopen. De prijs is erg hoog dus we wachten even tot de prijs zich weer normaliseert:rolleyes:
oh dat is jammer, en alleen malodextrin heb je ook niet ofwel?

er staat toch tot en met 4 mei? :rolleyes:
sorry hoor, wist niet dat meneer boos werd, ik ben ook maar een mens en lees af en toe niet alles goed door... :treuren:

thanks

Vraagje, ik heb maandag een bestelling gedaan, normaal komt alles de volgende dag binnen zoals er op jullie site staat, maar nu stond er gisteren bij de track 'n trace pagina dat mijn order pas woensdag binnen zou komen (vandaag dus). Kijk ik vanochtend weer op die track 'n trace pagina, is de datum nu weer verschoven naar morgen... Hebben jullie hier nog enige invloed op of kunnen jullie hier niks aan doen en is PostNL weer eens aan het kloten? referentienummer: 405431

Alvast bedankt.

De Amino Max 8000 en de BCAA 6000 kun je die een beetje vergelijken met elkaar? Als je die beide neemt is een beetje overdone ofniet?

Hey B&F ik heb een vraag.

Laatst heb ik creatine ethyl ester besteld. Toen ik hem open had gemaakt zag ik dat het niet echt een poeder was, maar meer harde stukken brokken van poeder. Hoort dit zo?

Hij werkt in principe prima maar laat hem maar niet te hard vallen ;).
(die van mij ging na gewoon normaal gebruik ook gewoon opeens kapot zelfs)

Als je wat extra geld ervoor wilt uitgeven is de Defender van sequoia zeker een aanrader.

ik kwam wat raar tegen in mijn pakket;p?

25042012019.jpg

Wij gaan onze winkel in Zwolle verbouwen.
Daarom hebben wij tot en met vrijdag 4 mei een verbouwingsuitverkoop in de winkel in Zwolle.
Kom langs en profiteer van leuke kortingen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is de winkel ook 30 april open?
dan ben ik toch in de buurt, scheeld mij weer wat fietsen naar jullie filiaal in Heerenveen haha

en weer een bestelling geplaats! referentienummer :408223 :) zie de postbode morgen wel op me werk verschijnen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven