Thielen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had mijn pakje gisterennamiddag besteld en als ik het track dan staat er dat het vandaag geleverd wordt..Dank je!Het staat netjes bij opmerkingen zie ik dus dat moet goed gaan. Laat het mij maar even weten
---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:24 ----------
Wat is het referentienummer? Dan ga ik even bellen
---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:24 ----------
Geef mij het referentienummer even als je wilt![]()
ref: 405427
wel lullig voor jullie als bedrijf want jullie betalen ook gewoon voor de late ophaaldienst zodat het de volgende dag geleverd kan worden etc. lijkt me.

Had mijn pakje gisterennamiddag besteld en als ik het track dan staat er dat het vandaag geleverd wordt..
Het is inmiddels al bijna 17u..
Kan ik het pakje vndaag nog verwachten?
Indien niet dan valt de service voor de eerste keer wel tegen want had het grg voor het weekend gehad..
referentienummer: 409230

Had mijn pakje gisterennamiddag besteld en als ik het track dan staat er dat het vandaag geleverd wordt..
Indien niet dan valt de service voor de eerste keer wel tegen want had het grg voor het weekend gehad..
Bij de track&trace staat normaal gesproken ook het te verwachten tijdstip.
Overigens kan b&f er weinig aan doen op het moment met de problemen bij postnl normaal gesproken is de levering echt top.
]Bij de track&trace staat normaal gesproken ook het te verwachten tijdstip.
Overigens kan b&f er weinig aan doen op het moment met de problemen bij postnl normaal gesproken is de levering echt top.

ref: 405427
wel lullig voor jullie als bedrijf want jullie betalen ook gewoon voor de late ophaaldienst zodat het de volgende dag geleverd kan worden etc. lijkt me.

Klopt gisteren besteld. Ik heb net telefonisch contact gehad met Postnl en zijn geven aan dat het vandaag wordt aangeboden bij je. Meer info kan ik helaas niet krijgen voor je.
---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:43 ----------
]
Dank je![]()
Ok bedankt voor de informatie ! Ik hoop egt dat ze nog leveren vandaag, wat me eiglk zou verbazen aangezien het al 17u is..
Hebben jullie een idee tot hoelaat ze een pakje kunnen aanbieden?
.Ok bedankt voor de informatie ! Ik hoop egt dat ze nog leveren vandaag, wat me eiglk zou verbazen aangezien het al 17u is..
Hebben jullie een idee tot hoelaat ze een pakje kunnen aanbieden?

Ok superbedankt voor de informatie ! Ik waardeer de directe reactie op mijn vragen enorm ! dat zie je maar weinig bij winkels ..

Wat ben ik toch eigenlijk een domme lul dat ik die samples altijd gelijk uitprobeer, ipv ze te bewaren.
Ben voor m'n werk nl. vaak op reis en juist dan zijn die sachets superhandig. Is het mogelijk om er bij m'n volgende bestelling weer een paar extra te ontvangen?
En is het ook mogelijk om, naast de variety, sachets in 1 bepaalde smaak te bestellen? Voor mij gaat het dan om Whey Perfection en Micellar Casein, echt ideaal voor op reis.

Ja, is mogelijk. Je kunt de sample boxes los bestellen. Je kunt ook bij opmerkingen vragen om wat extra samples. We kunnen vaak niet voldoen aan de vraag om specifieke smaken. Je kunt de boxes alleen in variety bestellen. 
Tot 21.00 uur zelfs volgens mij
---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:49 ----------
Thanks! Voor het compliment![]()
om half 9 nog .. ik moet zeggen ze houden wel hun woord met vandaag leveren, dat had ik niet verwacht !Die met het ronde dopje erop zijn prima shakers. De shaker Pro komt ook weer terug over enkele weken. Dank je!![]()

Wat dachten jullie van B&F pennen? bijv 1e kado 2 pennen oid. En iemand zei al een tas, dat zou ook nice zijn.
(over 4-5 wekenPakketje ontvangen, dank daarvoor! Ze komen wel altijd te laat trouwens, stond 13:45 tot 16:45 verwachte aflevertijd. Werd uiteindelijk 18:00, maargoed
Benieuwd naar de Maximize intense sample, straks ff proberen

Mijn pakje is eindlk geleverd !om half 9 nog .. ik moet zeggen ze houden wel hun woord met vandaag leveren, dat had ik niet verwacht !
zo zie je maar