XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ref: 405427
wel lullig voor jullie als bedrijf want jullie betalen ook gewoon voor de late ophaaldienst zodat het de volgende dag geleverd kan worden etc. lijkt me.

Dank je!:) Het staat netjes bij opmerkingen zie ik dus dat moet goed gaan. Laat het mij maar even weten:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:24 ----------

Wat is het referentienummer? Dan ga ik even bellen:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:24 ----------

Geef mij het referentienummer even als je wilt:)
Had mijn pakje gisterennamiddag besteld en als ik het track dan staat er dat het vandaag geleverd wordt..
Het is inmiddels al bijna 17u..
Kan ik het pakje vndaag nog verwachten?
Indien niet dan valt de service voor de eerste keer wel tegen want had het grg voor het weekend gehad..
referentienummer: 409230

wel lullig voor jullie als bedrijf want jullie betalen ook gewoon voor de late ophaaldienst zodat het de volgende dag geleverd kan worden etc. lijkt me.

Dat klopt helemaal. Het is even stressen nu met toenemende drukte en de vertragingen. Ik ga even bellen en kom er zo op terug.:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:37 ----------

Had mijn pakje gisterennamiddag besteld en als ik het track dan staat er dat het vandaag geleverd wordt..
Indien niet dan valt de service voor de eerste keer wel tegen want had het grg voor het weekend gehad..

Ga ik ook direct voor bellen. Punt is dat wij Postnl helaas niet kunnen aansturen, dat kan geen enkel bedrijf in Nederland. wij werken 1000% on time, sneller als wij versturen kan zelfs niet:)

Laatst bewerkt door een moderator:

Bij de track&trace staat normaal gesproken ook het te verwachten tijdstip.
Overigens kan b&f er weinig aan doen op het moment met de problemen bij postnl normaal gesproken is de levering echt top.

Overigens kan b&f er weinig aan doen op het moment met de problemen bij postnl normaal gesproken is de levering echt top.

Ja daar ben ik ook van overtuigd dat de levering top is normaal.
Drm dat ik nu mij afvraag waar mn pakje blijft..
Bij track&trace staat verwachte datum = vandaag.. maar ik zie niet direct een tijdstip staan..
Weet er iemand toevallig tot hoelaat ze kunnen leveren?

Klopt gisteren besteld. Ik heb net telefonisch contact gehad met Postnl en zijn geven aan dat het vandaag wordt aangeboden bij je. Meer info kan ik helaas niet krijgen voor je.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:43 ----------

]
Dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:44 ----------

Deze wordt morgen alsnog bij je aangeboden. Laat het mij even weten als je wil:)

Klopt gisteren besteld. Ik heb net telefonisch contact gehad met Postnl en zijn geven aan dat het vandaag wordt aangeboden bij je. Meer info kan ik helaas niet krijgen voor je.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:43 ----------

]
Dank je:)

Ok bedankt voor de informatie ! Ik hoop egt dat ze nog leveren vandaag, wat me eiglk zou verbazen aangezien het al 17u is..
Hebben jullie een idee tot hoelaat ze een pakje kunnen aanbieden?

Ok bedankt voor de informatie ! Ik hoop egt dat ze nog leveren vandaag, wat me eiglk zou verbazen aangezien het al 17u is..

Ik heb het wel eens uiterlijk om half 7 gehad dus het kan nog goed ;).

Ok superbedankt voor de informatie ! Ik waardeer de directe reactie op mijn vragen enorm ! dat zie je maar weinig bij winkels ..

Tot 21.00 uur zelfs volgens mij:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:49 ----------

Ok superbedankt voor de informatie ! Ik waardeer de directe reactie op mijn vragen enorm ! dat zie je maar weinig bij winkels ..

Thanks! Voor het compliment:)

Wat ben ik toch eigenlijk een domme lul dat ik die samples altijd gelijk uitprobeer, ipv ze te bewaren.

Ben voor m'n werk nl. vaak op reis en juist dan zijn die sachets superhandig. Is het mogelijk om er bij m'n volgende bestelling weer een paar extra te ontvangen?

En is het ook mogelijk om, naast de variety, sachets in 1 bepaalde smaak te bestellen? Voor mij gaat het dan om Whey Perfection en Micellar Casein, echt ideaal voor op reis.

Bump :)

Wat dachten jullie van B&F pennen? bijv 1e kado 2 pennen oid. En iemand zei al een tas, dat zou ook nice zijn.

Pakketje ontvangen, dank daarvoor! Ze komen wel altijd te laat trouwens, stond 13:45 tot 16:45 verwachte aflevertijd. Werd uiteindelijk 18:00, maargoed:D

Benieuwd naar de Maximize intense sample, straks ff proberen

Laatst bewerkt:
Wat dachten jullie van B&F pennen? bijv 1e kado 2 pennen oid. En iemand zei al een tas, dat zou ook nice zijn.

Een sporttas komt eraan:) (over 4-5 weken

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 20:31 ----------

Pakketje ontvangen, dank daarvoor! Ze komen wel altijd te laat trouwens, stond 13:45 tot 16:45 verwachte aflevertijd. Werd uiteindelijk 18:00, maargoed:D

Benieuwd naar de Maximize intense sample, straks ff proberen

Laat het ons maar weten!:)

Awesome! Wat gaat ie kosten?

Allebei erg voordelig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven