Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, je hoeft geen smaak ana te geven. Deze is standaard banaan en je krijgt altijd, omdat je een Variety besteld een gevarieerd pakket, dus met 15 smaken die we aangegeven hebben op de website
Nog steeds in de aanbieding, de Variety sachets. 15 overheerlijke smaken voor 9,90 met gratis shakebeker!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Groetjes Ralf
---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 13:51 ----------
Misschien reageer je er gewoon niet zo goed op. Je kunt altijd ergens vreemd op reageren. Misschien kun je het in jou geval misschien beter laten staan dan. Bestel de Whey Isolaat maar en geeft dan het referentienummer even direct door (en even als opmerking plaatsen dat die via Ilco moet gaan) dan maak ik er wel een exctra mooi pakket van voor je![]()
Ook weer besteld! Refnmr:400143
Echt al 20 van die bekers ofzokan beter 10x niks geven, en dan eens een shirt ofzo.
(deze is al verwerktJa ik geef hem wel weg. Ben je nog aanwezig of kan ik me bestelling nu gewoon doen? En bedankt

Dank je, voor de bestelling weer!(deze is al verwerkt
---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 17:02 ----------
Je kunt nu bestellen. Zet het volgende maar bij "opmerkingen" :
Deze bestelling niet versturen maar bij Ilco op zijn bureau leggen. Afspraak met Ilco.
dan regel ik morgenochtend de rest..![]()
Deze gaat dan morgen weg.Haha, dankjewel voor je compliment! Stuur me even een PM met je referentienummer e.d. dan zorg ik dat je helemaal up2date bent.
Stuur me al je gegevens maar van jou en/of je vriend, dan zorg ik dat jij ook een volledige update krijgt!
Groetjes Ralf

AfrekenenStap 4
Uw betaling middels PayPal.
Betaling:
Uw betaling is mislukt. De volgende melding wordt meegestuurd:
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Geachte ***,
U heeft 149,55 EUR overgemaakt naar Body en Fit Sportsnutrition BV (info@bodyenfitshop.nl)
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Webwinkel
Body en Fit Sportsnutrition BV
info@bodyenfitshop.nl
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
*** Beverwijk Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
Bodyenfitshop bestelling
€149,55 EUR 1 €149,55 EUR
Subtotaal €149,55 EUR
Totaal €149,55 EUR
Betaling €149,55 EUR
Betaling overgemaakt aan info@bodyenfitshop.nl
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 400541
Faktuur datum: 17-04-2012
Betaalmethode: PayPal
De betaling is reeds voldaan via PayPal.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition Lean Gain * 1x 2500 gram Chocolate Milkshake € 29,90 € 29,90
1 Revolutions Crack V3 1x 600 gram (Kassakorting van toepassing!) Orange € 39,90 € 39,90
1 Fortified Nutrition FortiFX Proteinerepen * Per Doos (12 Bars) Weekaanbieding! Caramel Peanut € 19,90 € 19,90
1 Body & Fit Sportsnutrition T-Shirt B&F * XL (1 size) Alleen als extra bestelling leverbaar € 4,95 € 4,95
1 Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection * 1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) Ice Coffee Milkshake € 54,90 € 54,90
Bedrag inclusief BTW. € 149,55
Verzendkosten € 0,00
Voldaan € 149,55
Producten voorzien van een * zijn uitgesloten van korting
Met vriendelijke groet,
Er is wel betaald haha

Emm ok en nu?Er is wel betaald haha
ik word gepwnd door B&F !!!![]()
![]()

Prima combinatie, hiermee moet het zeker lukken om je doelen te bereiken!@b&f shop, zou deze stack soms teveel zijn? ik verwacht hiermee zowel wel een paar procent vet te verliezen als wat vocht, uiteraard ook met de juiste voeding
HydraDry - AllmaxNutrition 6 per dag(14 dagen)
Ursobolic Acid - E-Pharm 9 per dag(40 dagen)
Green Tea Extract - NOW Foods 2 per dag(50 dagen)

Heerlijk frisse cassis smaak. Graag gedaan en jij bedankt voor je order.Pakketje vandaag ontvangen, bedankt!
Kan ik weer smullen van Cool Cassis![]()

Jaa, lastig scenario. Volgens mij heb je gewoon 1 order geplaatst. Mocht je twee verzendbevestigingen hebben gehad kun je het beste zodra je dit leest meteen contact met me opnemen.Emm ok en nu?Er is wel betaald haha
ik word gepwnd door B&F !!!![]()
![]()
Ik zou de BCAA's weglaten, je hebt al Muscle Protect tussen de krachttraining en de cardio en direct na de training Whey eiwitten. Prima zo.Tussen de KT en cardio neem ik Muscle Protect en direct na me cardio wil ik BCAA Pure Caps nemen en 20 min daarna Isolaat Perfection.
Is dit goed of is de caps plus de shake dubbelop?
Jaa, lastig scenario. Volgens mij heb je gewoon 1 order geplaatst. Mocht je twee verzendbevestigingen hebben gehad kun je het beste zodra je dit leest meteen contact met me opnemen.
Klopt 1 bestelling. Kreeg net een mail van de post. Het pakket wordt vandaag geleverd tussen 14:30 en 17:00. Topservice! Echt supersnel! Gisteren om 22:00 uur bestellen en in 16 uur op mijn deurmat! (jammer dat ik nu naar mijn werk moet maar dan hebben de buren wat om te sjouwen zometeen)
bedankt

Lol pakket is al binnen, gisteren 16.00 besteld ofzo, nu net om 13.00 voor de stoep.
Super service zoals gewoonlijk.

Maximize V2 gaat/is eruit. Die is vervangen door Maximize Intense.Deze hadden we net binnen maar is helaas al weer op. Eind aankomende week hopen we deze weer aan te kunnen bieden. De Hydropeptide Amino komt niet meer terug.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:38 ----------
InderdaadGelukkig is alles weer helemaal opgelost.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:39 ----------
Ja, dit kun je in principe prima combineren als je hoger wilt doseren.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 12:40 ----------
We versturen nog steeds wekelijks een nieuwsbrief. (elke vrijdag..) Als je je als vaste klant hebt aangemeld dan moet je deze altijd krijgen. Misschien in je spam?
Vreemd, want ik krijg altijd wel mijn bestellingsbevestiging binnen op mijn mail, maar geen nieuwsbrief. Maar heb net via de site me weer aangemeld voor de nieuwsbrief, zag dat deze optie om aan te melden nu weer op jullie site staat.
Gaat goed komen!!