AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik eigenlijk ook niet meer:D zo zie je maar:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 20:33 ----------

We doen inkoop. Ik weet de prijs niet maar gok 9,90-14,90:)

Egt mijn complimenten voor jullie service ! Ik zit vol intresse te wachten op die sportzakken ! goede kwaliteit, goede service! DOE ZO VOORT :D

Egt mijn complimenten voor jullie service ! Ik zit vol intresse te wachten op die sportzakken ! goede kwaliteit, goede service! DOE ZO VOORT :D

gaan we zeker doen! thanks:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 20:50 ----------

Ja, we vinden het zelf ook leuk als we veel van onze producten / en materiaal /kleding / accessoires in de sportschool zien.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond die intense sample super, maar heeft me wel herinnerd dat ik niet graag er mee train ( is me te druk) maar maximize opzich werkt goed @113kg

Maandag zijn de caffeine pilletjes van jullie in assorti?
Wacht al 2 weken derop:p! Moet nog die bestellen en visolie caps!

Komen White Flood (Controlled Labs) of Hyper FX (BSN) ooit in weekaanbieding? Ik ben op zoek naar een pre workout die geen gigantische pomp geeft maar vooral energie en langdurige kracht (misschien is White Flood dan ook niet echt aangewezen). Of hebben jullie nog iets anders in die aard in jullie assortiment? Ik heb volgende producten van jullie site geplukt:

Stim Force - Labrada
Rush - Stacker 2
Novem - Scivation

Laatst bewerkt:
Broeders,
Ik wil graag wrist wraps bestellen, maar er zijn er 3? Verkrijgbaar..tips of suggesties?

Bvd

beste body en fit...

Voorop gesteld ik weet dat het niet jullie schuld is maar die van PostNL :)

Wat is hun probleem met die pakketjes de laatste tijd? ( ja die reorganisatie maartoch... )

Krijg me pakketjes nu echt 2 a 3 dagen na bestelling...

Sterker nog er is maandag nog een pakketje naar mij verzonden ( het is nu inmiddels zaterdagochtend ja fawking vroeg maar gister dus vrijdag is het pakketje nogsteeds niet bezorgt??? de bezorgdatum blijf maar opschuiven... nu komtie weer vandaag dus op zaterdag )

Dit is echt zwaaaaar irritant...
Normaal was het erg de volgende dag... ik mis die goede service van Postnl :(...

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 01:14 ----------

is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee.... :)

Zijn we ook mee bezig, alleen nog niet 100% tevreden.:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 06:55 ----------

Maandag zijn de caffeine pilletjes van jullie in assorti?
Wacht al 2 weken derop:p! Moet nog die bestellen en visolie caps!

De Caffeine Capsules zal nog ietsje langer duren. Zodra ik een dag / datum heb laat ik het jullie hier direct weten:)

Komen White Flood (Controlled Labs) of Hyper FX (BSN) ooit in weekaanbieding? Ik ben op zoek naar een pre workout die geen gigantische pomp geeft maar vooral energie en langdurige kracht (misschien is White Flood dan ook niet echt aangewezen). Of hebben jullie nog iets anders in die aard in jullie assortiment? Ik heb volgende producten van jullie site geplukt:

Stim Force - Labrada
Rush - Stacker 2
Novem - Scivation

White Flood en Hyper FX zijn op zich wel goede keuzes dan. Hyper FX krijgt goede reactie en vooral White Flood staat in de US heel goed bekend. Voorlopig komen deze niet in de weekaanbieding maar je kunt mij rustig even een PM sturen als je wilt bestellen dan wil ik de prijs best even ietsje lager zetten voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 07:20 ----------

Broeders,
Ik wil graag wrist wraps bestellen, maar er zijn er 3? Verkrijgbaar..tips of suggesties?

Bvd

Die met neopreen zijn wel goed, kwalitatief beide hetzelfde:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 07:25 ----------

beste body en fit...

Voorop gesteld ik weet dat het niet jullie schuld is maar die van PostNL :)

Wat is hun probleem met die pakketjes de laatste tijd? ( ja die reorganisatie maartoch... )

Krijg me pakketjes nu echt 2 a 3 dagen na bestelling...

Sterker nog er is maandag nog een pakketje naar mij verzonden ( het is nu inmiddels zaterdagochtend ja fawking vroeg maar gister dus vrijdag is het pakketje nogsteeds niet bezorgt??? de bezorgdatum blijf maar opschuiven... nu komtie weer vandaag dus op zaterdag )

Dit is echt zwaaaaar irritant...
Normaal was het erg de volgende dag... ik mis die goede service van Postnl :(...

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 01:14 ----------

is eigenlijk niet eens zo'n slecht idee.... :)

Ja, het is voor jullie als klant en ons al bedrijf echt even doorbijten. Ik heb het idee dat het in meer regio's al weer beter gaat maar nog niet overal. Ik heb ze gisteren wel 30 keer gebeld, de mensen die daar werken kunnen er helaas ook niets aan doen, het zijn beslissingen van hogerhand. Ik denk wel dat er spoedmaatregelen zijn genomen om binnen 1-2 weken weer terug te zijn op de service van het "oude" niveau. Anders gaan de grote bedrijven echt maatregelen nemen denk ik. Het geeft ons al enorme problemen, laat staan wat een klachten en kosten het geeft bij bedrijven als Wehkamp en Bol.com. :cool: Laat maar even weten of je je pakketje vandaag hebt gehad als je wilt:)

Laatst bewerkt:
Hallo B&F,

een maat van mij heeft gisteren dit besteld: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine-100-puur

maar hij kreeg vandaag: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine

Hoe kunnen we dit oplossen?

Kunnen jullie het juiste product toezenden? Kunnen jullie er direct ook een mooi sample pakketje voor hem van maken?

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

ref nr: 410249

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 10:46 ----------

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

ilco@bodyenfitshop.nl

???

Ik heb blijkbaar geluk met PostNL. Weer prima bezorging. Gisterenavond besteld, vandaag op een zaterdag om 10uur in huis.

Superbedankt voor de samples B&F, ben benieuwd! Topservice.

White Flood en Hyper FX zijn op zich wel goede keuzes dan. Hyper FX krijgt goede reactie en vooral White Flood staat in de US heel goed bekend. Voorlopig komen deze niet in de weekaanbieding maar je kunt mij rustig even een PM sturen als je wilt bestellen dan wil ik de prijs best even ietsje lager zetten voor je:)

Bedankt! Zal ik zeker doen!

Pakketje mooi afgeleverd...Nutella whey, god man die ruikt lekker :D
Super, zoals altijd, B&F!

Alleen gebanned in de VS, B&F.nl mag in principe gewoon blijven verkopen, maar onder invloed van de VS zullen producten met DMAA wel stilletjesaan verdwijnen / minder worden.

wraps besteld; Referentie nummer: 410910

prettig weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven