Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte body en fitshop.

ik heb op 25 april een bestelling gedaan en ik kreeg netjes een mailtje ervan dat volgende dag geleverd zou worden met track en trace nr en al.
nu is het 28 april en ik heb nog steeds niks binnen.

Ik heb zonet postnl gebeld en daar me verhaal gehaald hoe dat zit.
Want ik dacht namelijk dat het aan hun lag, maar nee dus het ligt jullie.

waar is me pakket?
ref: 408495

En tot hoelaat zijn jullie open in heerenveen?

Geachte body en fitshop.

ik heb op 25 april een bestelling gedaan en ik kreeg netjes een mailtje ervan dat volgende dag geleverd zou worden met track en trace nr en al.

waar is me pakket?

Mijn gok is ook tot 17.00 (zoals de andere winkels) of langer aangezien ze nog versturen 's avonds. Maar misschien bel je beter even? 0513-683068

Las dit --> http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/1-3-dimethylamylamine-supplementen-ban-306497/

Weten jullie hier iets van? Het zit ook in Hard! dus mocht dit hier ook van toepassing zijn hadden jullie al wel iets vernomen neem ik aan?

Hebben jullie van de toeleveranciers, want zie dat Jack3d ook in het lijstje staat, al info gehad dat ze gaan stoppen met bepaalde producten?

Of maak ik me zorgen om niets? :D

Dit betreft uitsluitend de VS. Of en wanneer 1.3 in de EU.... daar is nog helemaal niks over bekend.:) Veel US merken zullen herformuleren.:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 12:43 ----------

Alleen gebanned in de VS, B&F.nl mag in principe gewoon blijven verkopen, maar onder invloed van de VS zullen producten met DMAA wel stilletjesaan verdwijnen / minder worden.

Ja, dat klopt:)

Waren de noxipro samples van de faceboek actie al op?

Eeehh, weet ik eigenlijk niet al ik eerlijk ben.:rolleyes: (zit nu niet op kantoor, dinsdag pas weer)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 12:44 ----------

Dank je, jij ook!:)

Ok hij zat er niet bij. Mischien was de opmerking niet gelezen. Ik had ook de bidon gehad, en had erbij gezet dat die niet meehoefde. Voor de rest geen probleem :) Ben al lang blij dat ik geen pech had met de PostNL :)

Geachte body en fitshop.

waar is me pakket?

Het klopt wat je aangeeft, de trace geeft pas dinsdag aan. De bestelling is bij ons gewoon direct verwerkt en verzonden. Zou dus echt niet weten waarom dat bij ons zou liggen. Sneller kan echt geen enkel bedrijf dat. Postnl is in het weekend niet bereikbaar anders had ik nu zelf voor je gebeld. Het is wel onze verantwoording dus ik kan het pakket nu opnieuw laten verzenden, als je dat wil? Het andere pakket zoek ik dan zelf uit met Postnl. We zijn tot 6 uur open mocht je in Heerenveen willen langskomen.:)

edit;
Ik begrijp dat je net ook mailcontact heb gehad met ons op kantoor. Zij pakken het verder op.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 13:02 ----------

Ok hij zat er niet bij. Mischien was de opmerking niet gelezen. Ik had ook de bidon gehad, en had erbij gezet dat die niet meehoefde. Voor de rest geen probleem :) Ben al lang blij dat ik geen pech had met de PostNL :)

Ok, dank je:)

Laatst bewerkt:
Het klopt wat je aangeeft, de trace geeft pas dinsdag aan. De bestelling is bij ons gewoon direct verwerkt en verzonden. Zou dus echt niet weten waarom dat bij ons zou liggen. Sneller kan echt geen enkel bedrijf dat. Postnl is in het weekend niet bereikbaar. Het is wel onze verantwoording dus ik zal het pakket nu opnieuw laten verzenden. Het andere pakket zoek ik dan zelf uit met Postnl. Mocht je 2 pakketten ontvangen zou je er dan 1 willen weigeren?:) We zijn tot 5 uur open.:)
wow wow dit klopt niet he.
Ik heb om 25 april de bestelling gedaan.
de track en trace vertelde dat de 26ste binnen moet komen.

op de 26 april vertelde de site opeens dat het pakket de 27ste bezorgt werd
op de 27ste vertelde de site dat de 28ste pakket bezorgt werd

nu is het de 28ste en nu verteld de site dat het 1 april binnen komt.
WTF!!!

daarom heb ik dus zonet postnl gebeld en gevraagd hoe dat zit.
maar die geven aan dat het aan jullie lag.

Dus vandaar ik nu vraag wat er nu in godsnaam aan de hand is.
en nu geef je postnl weer de schuld?

nu wacht ik dus al 3 dagen en moet ik helemaal tot 1 april wachten? voor een simpel pakketje?
en dan kan ik wel naar heerenveen rijden, maar wie betaald dat dan?

"leuke" is dat ik wel meer van zulke geintjes bij jullie krijg. Ik heb het zooow gehad.

Laatst bewerkt:
Meer testosteron, minder cortisol na training dankzij phosphatidylserine (J Int Soc Sports Nutr. 2008; 5: 11.)
http://www.ergogenics.org/supplement161.html#1

Interessante stof ;) Ik en verschillende anderen zouden het zeker bestellen. Momenteel is het vrij duur. 60x100mg capsules kost rond de 40euro. Heb al kunnen vinden van 200mgx60 voor 35 euro, maar dat is nog niet voldoende.

Capsules van 400mgx60 of 200mgx120 is nodig voor voldoende inname van deze aan redelijke prijs. 400-800mg per dag.

Waarom maken jullie niet nr1 zonder creatine, echt toegevoegde waarde heeft het niet.

B&F, kunnen jullie hier aub op reageren?

Hallo B&F,

een maat van mij heeft gisteren dit besteld: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine-100-puur

maar hij kreeg vandaag: http://bodyenfitshop.nl/agmatine/body-fit-sportsnutrition/agmatine

Hoe kunnen we dit oplossen?

Kunnen jullie het juiste product toezenden? Kunnen jullie er direct ook een mooi sample pakketje voor hem van maken?

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

ref nr: 410249

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 10:46 ----------

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

ilco@bodyenfitshop.nl

???

..

WTF!!!

nu wacht ik dus al 3 dagen en moet ik helemaal tot 1 april wachten? voor een simpel pakketje?

"leuke" is dat ik wel meer van zulke geintjes bij jullie krijg. Ik heb het zooow gehad.

Ik snap je reactie helemaal. Ik geef ook niet de schuld, ik geef aan dat ik niet met Postnl kan bellen omdat die op zaterdag niet bereikbaar zijn.

Verder probeer ik het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Door je vraag tot hoe laat we open waren dacht ik dat je misschien in de buurt was en...

Ik bedoel het dus alleen maar goed, probeer mee te denken en alleen maar te helpen. Punt is dat ik nu niet veel meer kan doen als het pakket opnieuw opsturen. Ik snap je punt dus helemaal, het is ook absoluut niet goed als je 4 dagen op je pakket moet wachten. Zal ik het pakket opnieuw op laten sturen? Ik zorg dat het een heel mooi pakket is ter compensatie van het ongemak. Ik snap ook dat het niet je frustratie van het wachten weg zal nemen maar ik hoop dat je begrijpt dat ik echt het uiterste doe, wat ik nu kan.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 14:28 ----------

Meer testosteron, minder cortisol na training dankzij phosphatidylserine (J Int Soc Sports Nutr. 2008; 5: 11.)
http://www.ergogenics.org/supplement161.html#1

Interessante stof ;) Ik en verschillende anderen zouden het zeker bestellen. Momenteel is het vrij duur. 60x100mg capsules kost rond de 40euro. Heb al kunnen vinden van 200mgx60 voor 35 euro, maar dat is nog niet voldoende.

Capsules van 400mgx60 of 200mgx120 is nodig voor voldoende inname van deze aan redelijke prijs. 400-800mg per dag.

Is zeker interessant, we hebben het product ook puur in het assortiment gehad maar er was helaas niet echt veel vraag meer naar.:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 14:29 ----------

Waarom maken jullie niet nr1 zonder creatine, echt toegevoegde waarde heeft het niet.

We hebben nu gekozen om Nr 1 met creatine te doen omdat dit voor de meeste mensen het totale plaatje inhoud. Zonder creatine is het inderdaad altijd wel/niet combineerbaar met. Hou je altijd zelf de keuze. Misschien dat we een keer kunnen proberen om er een versie "zonder" naast te zetten. Zal eens vragen of dit mogelijk is, dan kunnen we kijken of er veel vraag naar is.:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 14:31 ----------

Ik ben altijd direct bereikbaar op "office" . Ik ga er direct naar kijken. Ik regel het voor je!:)

WTF!!!

1 april?? , grapje zeker;)
Als B&F het gelijk opstuurd ligt het toch niet aan hun! Postnl leverd al weken met vertraging, dan is het toch duidelijk aan wie het ligt.

• Like
Waarderingen: B&F
Ik kom het vanmiddag zelf wel halen in heerenveen.

Ok, ik ben er zelf helaas niet. Ik geef even door dat ze je een heel mooi pakketje meegeven voor het ongemak!:) Dank je, voor je begrip. Ik snap dat het heel vervelend is. Als je iets besteld dan wil je het gewoon hebben, zou ik zelf ook hebben. Wat dat betreft probeer ik ook altijd alles te doen wat in mijn macht ligt op het op te lossen als er een probleem is. Dat is in dit geval helaas niet helemaal gelukt. Ik bel ze nu en hoop dat ik straks alsnog je frustratie een beetje kan wegnemen. Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 14:47 ----------

altijd goed!

Ik las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
maar ik woon in Belgie als ik dus zou bestellen.
Hoelang duurt het dan?

Net bestelling geplaatst van 56,85,=

Zou erg leuk zijn als jullie er nog wat sachets bij kunnen doen, om wat smaken te proeven.:)

Ref.Nummer: 411030

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven