Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Afhankelijk van je betalingswijzeIk las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
maar ik woon in Belgie als ik dus zou bestellen.
Hoelang duurt het dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afhankelijk van je betalingswijzeIk las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
Hoelang duurt het dan?

bij mij altijd volgende dag maar kheb dan ook altijd dezelfde bezorger heheIk las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
Hoelang duurt het dan?

zet gewoon wat bij de opmerkingen & zet je referentienr van je bestellingOke,
En als ik in 1keer voor 150 euro bestel,
Neem ik aan dat ik er wel wat extra's bij zal krijgen B&F?

24april besteld, 26april verzonden.. Ref:406565.. En nu staat er op tracktrace:
Vanwege een technisch probleem komen de werkelijke levertijden op dinsdag 1 mei niet overeen met de getoonde levertijden in MijnPakket. Geplande zendingen voor die dag worden wel gewoon bezorgd.
Onze excuses voor het ongemak.
Wtf is dit? Bezorgdatum stond gisteren op vandaag en nu ook op vandaag.
Nog nooit heb ik zolang moeten wachten! Als jullie zeggen 'volgende dag thuis' moet die ook de volgende dag OF de dag erna komen maar toch niet zo lang.. Ik zou het erg waarderen als jullie contact zouden opnemen met PostNl aangezien WIJ, JULLIE klanten langer moeten wachten dan werd beloofd. Of het nu door jullie is of door jullie koerier.
M.v.g

Triest hoor, ik begrijp dat je snel je pakket wil, maar B&F treft hier geen schuld. Ze doen wat ze kunnen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Waarschijnlijk zal er wat aan de hand zijn bij PostNL door omstandigenheden ofzo.![]()

Ik geef bodyenfitshop de schuld niet, ik ben altijd al een tevreden klant geweest, ben ik nog steeds.. Ik ben gewoon wat pissed omdat ik al de laatste 2dagen thuis op mijn pakketje wacht.. Mensen begrijp me aub niet verkeerd![]()
Ik las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
Hoelang duurt het dan?
ivm met koninginnendag in er pas dinsdag distributie van Postnl. Dan woensdag in huis.Net bestelling geplaatst van 56,85,=
Zou erg leuk zijn als jullie er nog wat sachets bij kunnen doen, om wat smaken te proeven.
Ref.Nummer: 411030
(de vraag om samples kun je het beste bij opmerkingen zetten, ze verwerken de bestelling tegenwoordig bijna direct, dan zie ik het hier bijna altijd te laat)PostNL was op tijd vandaag bedankt B&F !! Coconut is heerlijk![]()

Ik heb wel begrip, het kan wel gebeuren zo'n dingens. Maar dat wij hun klanten langer moeten wachten dan werd beloofd is toch een problerm :s ik geef bodyenfitshop ABSOLUUT NIET de schuld. Ik zou het gewoon waarderen als ze contact zouden opnemen met PostNl.. Want ik bedoel, het is al een tijdje dat postnl slordig werkt. Er zijn diensten genoeg zoals postnl. Maarja het kan altijd gebeuren..

Triest hoor, ik begrijp dat je snel je pakket wil, maar B&F treft hier geen schuld. Ze doen wat ze kunnen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Waarschijnlijk zal er wat aan de hand zijn bij PostNL door omstandigenheden ofzo.![]()
Ze doen bij de Post ook hun best, de medewerkers kunnen er niets aan doen. Ik hoop dat de directie wel gaat nadenken.
Ik geef bodyenfitshop de schuld niet, ik ben altijd al een tevreden klant geweest, ben ik nog steeds.. Ik ben gewoon wat pissed omdat ik al de laatste 2dagen thuis op mijn pakketje wacht.. Mensen begrijp me aub niet verkeerd![]()

Het is inderdaad wat frustrerend.
Ik heb op 22/04 besteld en bij mij is de bezorgdatum ondertussen veranderd naar onbekend...
Iemand een idee wat het betekent?
Ik kan nu niet bellen met Postnl de helpdesk is dicht tot dinsdag maar ik kan dan morgenochtend vroeg in ieder geval de track & trace raadplegen.
WHAT THE ****!?
Had gister die Aminozuren besteld van de Op=Op aanbieding, stond er dus net prima op tijd en binnen 1 dag een meneer van de PostNL voor de deur, ik was wat aan de late kant omdat ik boven zat, dus ik naar beneden gerend, en doe de deur open, hij kijkt me aan, tikt wat in op z'n computertje, en rijd daarna ****ing hard weg...
Is dit normaal?
Ik stond echt zo van ??...
Ik geef jullie de schuld ook niet hoor.Geef mij het referentienummer even als je wilt.Ik kan nu niet bellen met Postnl de helpdesk is dicht tot dinsdag maar ik kan dan morgenochtend vroeg in ieder geval de track & trace raadplegen.
![]()
.