Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
PostNL was op tijd vandaag bedankt B&F !! Coconut is heerlijk :D
 
Ik las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
maar ik woon in Belgie als ik dus zou bestellen.
Hoelang duurt het dan?
bij mij altijd volgende dag maar kheb dan ook altijd dezelfde bezorger hehe :D
& betalingswijze, bij rembours & krediet altijd volgende dag, bankoverschrijving
duurt iets langer.
 
Oke,
En als ik in 1keer voor 150 euro bestel,
Neem ik aan dat ik er wel wat extra's bij zal krijgen B&F?
 
Dank u voor de snelle levering :D en de gratis shakebeker. ik wist niet dat ze ook op zaterdag leverde in belgie.
 
24april besteld, 26april verzonden.. Ref:406565.. En nu staat er op tracktrace:

Vanwege een technisch probleem komen de werkelijke levertijden op dinsdag 1 mei niet overeen met de getoonde levertijden in MijnPakket. Geplande zendingen voor die dag worden wel gewoon bezorgd.
Onze excuses voor het ongemak.

Wtf is dit? Bezorgdatum stond gisteren op vandaag en nu ook op vandaag.

Nog nooit heb ik zolang moeten wachten! Als jullie zeggen 'volgende dag thuis' moet die ook de volgende dag OF de dag erna komen maar toch niet zo lang.. Ik zou het erg waarderen als jullie contact zouden opnemen met PostNl aangezien WIJ, JULLIE klanten langer moeten wachten dan werd beloofd. Of het nu door jullie is of door jullie koerier.

M.v.g
 
Laatst bewerkt:
Komop mensen b&f kan er toch niks aan doen als postnl het verkloot. Ze zijn eenmaal afhankelijk van anderen met de levering....ze kunnen moeilijk alle pakketjes zelf gaan brengen.

Moeten ze voortaan bij elke bestelling erbij zetten van : morgen in huis, mits postnl zijn werk doet.....

Heb een beetje begrip.
 
  • Like
Waarderingen: B&F
Ik heb wel begrip, het kan wel gebeuren zo'n dingens. Maar dat wij hun klanten langer moeten wachten dan werd beloofd is toch een problerm :s ik geef bodyenfitshop ABSOLUUT NIET de schuld. Ik zou het gewoon waarderen als ze contact zouden opnemen met PostNl.. Want ik bedoel, het is al een tijdje dat postnl slordig werkt. Er zijn diensten genoeg zoals postnl. Maarja het kan altijd gebeuren..
 
24april besteld, 26april verzonden.. Ref:406565.. En nu staat er op tracktrace:

Vanwege een technisch probleem komen de werkelijke levertijden op dinsdag 1 mei niet overeen met de getoonde levertijden in MijnPakket. Geplande zendingen voor die dag worden wel gewoon bezorgd.
Onze excuses voor het ongemak.

Wtf is dit? Bezorgdatum stond gisteren op vandaag en nu ook op vandaag.

Nog nooit heb ik zolang moeten wachten! Als jullie zeggen 'volgende dag thuis' moet die ook de volgende dag OF de dag erna komen maar toch niet zo lang.. Ik zou het erg waarderen als jullie contact zouden opnemen met PostNl aangezien WIJ, JULLIE klanten langer moeten wachten dan werd beloofd. Of het nu door jullie is of door jullie koerier.

M.v.g

Triest hoor, ik begrijp dat je snel je pakket wil, maar B&F treft hier geen schuld. Ze doen wat ze kunnen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Waarschijnlijk zal er wat aan de hand zijn bij PostNL door omstandigenheden ofzo. ???
 
  • Like
Waarderingen: B&F
Triest hoor, ik begrijp dat je snel je pakket wil, maar B&F treft hier geen schuld. Ze doen wat ze kunnen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Waarschijnlijk zal er wat aan de hand zijn bij PostNL door omstandigenheden ofzo. ???

Ik geef bodyenfitshop de schuld niet, ik ben altijd al een tevreden klant geweest, ben ik nog steeds.. Ik ben gewoon wat pissed omdat ik al de laatste 2dagen thuis op mijn pakketje wacht.. Mensen begrijp me aub niet verkeerd :)
 
Ik geef bodyenfitshop de schuld niet, ik ben altijd al een tevreden klant geweest, ben ik nog steeds.. Ik ben gewoon wat pissed omdat ik al de laatste 2dagen thuis op mijn pakketje wacht.. Mensen begrijp me aub niet verkeerd :)

Het is inderdaad wat frustrerend.
Ik heb op 22/04 besteld en bij mij is de bezorgdatum ondertussen veranderd naar onbekend...
Iemand een idee wat het betekent?
 
Ik las net dat iemand al 4 dagen op zijn pakket wacht,
maar ik woon in Belgie als ik dus zou bestellen.
Hoelang duurt het dan?

We werken 7 dagen per week en versturen altijd direct. Als je doordeweeks bestelt dan kun je zelfs tot 22.00 's avonds bestellen en het de volgende dag al in huis hebben.:) ivm met koninginnendag in er pas dinsdag distributie van Postnl. Dan woensdag in huis.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 16:49 ----------

Net bestelling geplaatst van 56,85,=

Zou erg leuk zijn als jullie er nog wat sachets bij kunnen doen, om wat smaken te proeven.:)

Ref.Nummer: 411030

Dank je, voor de bestelling!:) (de vraag om samples kun je het beste bij opmerkingen zetten, ze verwerken de bestelling tegenwoordig bijna direct, dan zie ik het hier bijna altijd te laat)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 16:50 ----------

PostNL was op tijd vandaag bedankt B&F !! Coconut is heerlijk :D

Super! Dank je, voor het compliment! De nieuwe smaken bevallen enorm goed.:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 16:56 ----------

Ik heb wel begrip, het kan wel gebeuren zo'n dingens. Maar dat wij hun klanten langer moeten wachten dan werd beloofd is toch een problerm :s ik geef bodyenfitshop ABSOLUUT NIET de schuld. Ik zou het gewoon waarderen als ze contact zouden opnemen met PostNl.. Want ik bedoel, het is al een tijdje dat postnl slordig werkt. Er zijn diensten genoeg zoals postnl. Maarja het kan altijd gebeuren..

Je hebt ook helemaal gelijk. Het is voor jullie als klant en voor ons zwaar frustrerend. We beloven een snelle bezorging en betalen daar ook goed voor aan Postnl. Probleem is dat overstappen naar een ander bedrijf het niet beter zal maken. Wij bellen Postnl ook letterlijk plat de hele dag, net als vele andere bedrijven met ons. Het is zelfs op het nieuws en heeft in alle kranten gestaan. De medewerkers bij Postnl doen ook hun best, het zijn beslissingen van hogerhand. Ik/wij doen er alles aan. Ik heb wel het idee dat het de laatste dagen in veel regio's weer beter is. Helaas niet overal.:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 16:58 ----------

Triest hoor, ik begrijp dat je snel je pakket wil, maar B&F treft hier geen schuld. Ze doen wat ze kunnen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Waarschijnlijk zal er wat aan de hand zijn bij PostNL door omstandigenheden ofzo. ???

Reorganisatie:rolleyes: Ze doen bij de Post ook hun best, de medewerkers kunnen er niets aan doen. Ik hoop dat de directie wel gaat nadenken.:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 16:58 ----------

Ik geef bodyenfitshop de schuld niet, ik ben altijd al een tevreden klant geweest, ben ik nog steeds.. Ik ben gewoon wat pissed omdat ik al de laatste 2dagen thuis op mijn pakketje wacht.. Mensen begrijp me aub niet verkeerd :)

Dank je:)
 
Het is inderdaad wat frustrerend.
Ik heb op 22/04 besteld en bij mij is de bezorgdatum ondertussen veranderd naar onbekend...
Iemand een idee wat het betekent?

Geef mij het referentienummer even als je wilt.:) Ik kan nu niet bellen met Postnl de helpdesk is dicht tot dinsdag maar ik kan dan morgenochtend vroeg in ieder geval de track & trace raadplegen.:cool:
 
jullie vergeten de fb prijsvraag ;p
 
WHAT THE ****!?

Had gister die Aminozuren besteld van de Op=Op aanbieding, stond er dus net prima op tijd en binnen 1 dag een meneer van de PostNL voor de deur, ik was wat aan de late kant omdat ik boven zat, dus ik naar beneden gerend, en doe de deur open, hij kijkt me aan, tikt wat in op z'n computertje, en rijd daarna ****ing hard weg...

Is dit normaal?

Ik stond echt zo van ??...
 
WHAT THE ****!?

Had gister die Aminozuren besteld van de Op=Op aanbieding, stond er dus net prima op tijd en binnen 1 dag een meneer van de PostNL voor de deur, ik was wat aan de late kant omdat ik boven zat, dus ik naar beneden gerend, en doe de deur open, hij kijkt me aan, tikt wat in op z'n computertje, en rijd daarna ****ing hard weg...

Is dit normaal?

Ik stond echt zo van ??...

PostNL opbellen en niet b&f
 
postnl bellen dude... die doen helemaal niks met je klacht, maar dan kan je wel ff lekker schelden :D
 
Geef mij het referentienummer even als je wilt.:) Ik kan nu niet bellen met Postnl de helpdesk is dicht tot dinsdag maar ik kan dan morgenochtend vroeg in ieder geval de track & trace raadplegen.:cool:
Ik geef jullie de schuld ook niet hoor.
Het is gewoon frustrerend om te wachten op je pakketje waarvan de bezorgdatum elke dag een dag wordt verlaat.
Zeker als je door een aantal producten (noxipro in mijn geval) heen bent :rolleyes:.
referentienummer: 404297
 
Jullie mogen geen Mucuna Puriens verkopen toch?
Waarom mag het dan wel verkocht worden in een blend, van diverse producten die jullie verkopen ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven