Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, het is voor jullie als klant en ons al bedrijf echt even doorbijten. Ik heb het idee dat het in meer regio's al weer beter gaat maar nog niet overal. Ik heb ze gisteren wel 30 keer gebeld, de mensen die daar werken kunnen er helaas ook niets aan doen, het zijn beslissingen van hogerhand. Ik denk wel dat er spoedmaatregelen zijn genomen om binnen 1-2 weken weer terug te zijn op de service van het "oude" niveau. Anders gaan de grote bedrijven echt maatregelen nemen denk ik. Het geeft ons al enorme problemen, laat staan wat een klachten en kosten het geeft bij bedrijven als Wehkamp en Bol.com. :cool: Laat maar even weten of je je pakketje vandaag hebt gehad als je wilt:)

ik heb het pakketje nogsteeds niet binnen... Sterker nog na 5 dagen staat er bezorgdatum onbekend??? Ordernr is 401946.

Ik geef jullie de schuld ook niet hoor.
Het is gewoon frustrerend om te wachten op je pakketje waarvan de bezorgdatum elke dag een dag wordt verlaat.
Zeker als je door een aantal producten (noxipro in mijn geval) heen bent :rolleyes:.
referentienummer: 404297

Ik geef het direct door.:) Ze mailen je morgen de status. (dat is nu het enige wat ik kan doen omdat de helpdesk van Postnl dinsdag helaas pas weer open gaat)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 20:01 ----------

ik heb het pakketje nogsteeds niet binnen... Sterker nog na 5 dagen staat er bezorgdatum onbekend??? Ordernr is 401946.

Pffff:rolleyes: Daar word ik niet vrolijk van en jij al helemaal niet. Ik kijk wat ik morgen kan achterhalen. PM mij anders maandag of dinsdag, ik ga dan direct bellen met Postnl. Ik los het dan direct op!

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 20:02 ----------

Jullie mogen geen Mucuna Puriens verkopen toch?
Waarom mag het dan wel verkocht worden in een blend, van diverse producten die jullie verkopen ???

Het is een beetje een vreemd geval. Ze doen moeilijk over invoer soms maar ook weer niet altijd. We voeren het zelf voor de zekerheid niet in.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 20:04 ----------

WHAT THE ****!?

Had gister die Aminozuren besteld van de Op=Op aanbieding, stond er dus net prima op tijd en binnen 1 dag een meneer van de PostNL voor de deur, ik was wat aan de late kant omdat ik boven zat, dus ik naar beneden gerend, en doe de deur open, hij kijkt me aan, tikt wat in op z'n computertje, en rijd daarna ****ing hard weg...

Is dit normaal?

Ik stond echt zo van ??...

Wat is er aan de hand bij Postnl.:rolleyes: Ze zullen de eerst volgende bezorgdag weer komen maar dit is geen manier. Het wordt weer eens tijd voor het zoveelste " goeie" gesprek met onze accountmanager dinsdag.:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 20:05 ----------

jullie vergeten de fb prijsvraag ;p

Nee. Ralf regelt de FB prijsvragen en dergelijke. Hij heeft vorige week een operatie gehad aan zijn voet en is er dinsdag weer. Hij gaat het dan direct regelen:)

Pakketje is binnengekomen vandaag. Had gelukkig nog een whey perfection bak over voor de oats :).
Volgens postnl zou de fout overigens bij jullie gelegen hebben volgens de klantenservice.

Pakketje is binnengekomen vandaag. Had gelukkig nog een whey perfection bak over voor de oats :).
Volgens postnl zou de fout overigens bij jullie gelegen hebben volgens de klantenservice.

Ok, goed dat het pakket binnen is. :) Fout; tja:rolleyes:

Sterkte aan ralf dan :)

Heb ook mijn pakket vandaag binnen gekregen, eindelijk. :) Ben wel blij om te zien dat jullie er alles aan doen om jullie klanten zo goed mogelijk te helpen in deze chaotische tijden. Goed bezig B&F ;)

• Like
Waarderingen: B&F
Hallo B&F shop,

Er staat een fout bij Noxipro, onderaan de omschrijving staat:
Exclusieve prijs voor de Benelux alleen bij Bodyenfitshop.nl:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 22,90!

Maar daaronder is de prijs 24,90.

• Like
Waarderingen: B&F
Is zeker interessant, we hebben het product ook puur in het assortiment gehad maar er was helaas niet echt veel vraag meer naar.:)

Denk dat er nu wel meer vraag naar zal zijn ;) Ga het zeker promoten in mijn topic. Het heeft veel goede effecten in het lichaam. Die jullie hadden was ook het juiste aantal mg aan een zeer goede prijs. Geen enkele concurrent komt ook maar kort in de buurt.

Staat bij 5.Dopamine in het topic en op laatste pagina.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...lke-zijn-werken-echt-werken-eigenlijk-281489/

Laatst bewerkt:
interessant ^

wewt bijna 30K posts

Is het ook beter om ipv. Whey Perfection, Protein Perfection te nemen? Er word vaak aangeraden om in je post-workout shake casein erbij te nemen. Ook 's ochtends gelijk na het opstaan zal dit zijn voordelen hebben. En Protein Perfection is een mix van beide.

Wat denken jullie hiervan? Kan ik beter Protein Pefection nemen?

Ey bodyenfitshop

Hard! innemen met Alcohol... kan dat gewoon? Of is 't niet aan te raden?

Pffff:rolleyes: Daar word ik niet vrolijk van en jij al helemaal niet. Ik kijk wat ik morgen kan achterhalen. PM mij anders maandag of dinsdag, ik ga dan direct bellen met Postnl. Ik los het dan direct op!
Ja inderdaad maarja nogmaals jullie kunnen er niets aan doen... tis gewoon dat (piep)PostNL...

Ik zal woensdag wel een PM geven mits het nog niet aangekomen is ( maandag word het sowieso niet bezorgt en dinsdag benk zelf niet huis vandaar :) ) maar hoop het toch wel dinsdag in huis te hebben :D

Ik heb drie vragen:

1. Als ik vandaag bestel, komt mijn pakketje dan woensdag aan? Zit krap met mijn proteïne. :p

2. Waar is Leon? Ik zie hem nooit meer posten...

3. Is de nieuwe site al bijna in zicht?

PS kzie dat jullie van Ultra-Micronized BCAA poeder 2 nieuwe smaken erbij hebben, super. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Leon is weg :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven