Dank je! Komt wel goed, hij zal er dinsdag hopelijk wel weer zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:51 ----------
Hallo B&F shop,
Er staat een fout bij Noxipro, onderaan de omschrijving staat:
Exclusieve prijs voor de Benelux alleen bij Bodyenfitshop.nl:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 22,90!
Maar daaronder is de prijs 24,90.
Dank je! Staat er nog van de weekaanbieding van vorige week. Pas ik direct aan

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:51 ----------
Heb ook mijn pakket vandaag binnen gekregen, eindelijk.Ben wel blij om te zien dat jullie er alles aan doen om jullie klanten zo goed mogelijk te helpen in deze chaotische tijden. Goed bezig B&F
![]()
Dank je, voor het compliment!

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:53 ----------
Denk dat er nu wel meer vraag naar zal zijnGa het zeker promoten in mijn topic. Het heeft veel goede effecten in het lichaam. Die jullie hadden was ook het juiste aantal mg aan een zeer goede prijs. Geen enkele concurrent komt ook maar kort in de buurt.
Staat bij 5.Dopamine in het topic en op laatste pagina.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...lke-zijn-werken-echt-werken-eigenlijk-281489/
Het was ook een heel goed product. Dat er zo weing vraag was verbaasde mij ook enorm. Ik kan er nog eens naar kijken.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:53 ----------
Ja, echt een enorm aantal!!

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:54 ----------
Ey bodyenfitshop
Hard! innemen met Alcohol... kan dat gewoon? Of is 't niet aan te raden?
Nooit doen, zie boven

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:56 ----------
Is het ook beter om ipv. Whey Perfection, Protein Perfection te nemen? Er word vaak aangeraden om in je post-workout shake casein erbij te nemen. Ook 's ochtends gelijk na het opstaan zal dit zijn voordelen hebben. En Protein Perfection is een mix van beide.
Wat denken jullie hiervan? Kan ik beter Protein Pefection nemen?
Veel mensen nemen naast de Whey Perfection de Micellar Casein Perfection. Dan kun je steeds zelf makkelijk je eigen verhouding bepalen. 's ochtends bijvoorbeeld 20 gram Whey + 10 grma Micellar. Voor slapen bijvoorbeeld puur Micellar of met een heel ietsje Whey en ga zo maar door... Zelf vind ik dat de mooiste oplossing

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!
---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 10:57 ----------
Ja inderdaad maarja nogmaals jullie kunnen er niets aan doen... tis gewoon dat (piep)PostNL...
Ik zal woensdag wel een PM geven mits het nog niet aangekomen is ( maandag word het sowieso niet bezorgt en dinsdag benk zelf niet huis vandaar) maar hoop het toch wel dinsdag in huis te hebben
![]()
OK.
Hou mij maar even op de hoogte als je wilt