XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige keer had ik een grote bestelling en vroeg voor een extra shakebeker met draaidop. Kreeg dr gelijk stuk of 6 opgestuurd:D

Juist een bestelling geplaats nu is de de syntrax combi wel nog beschikbaar, maar 1 van de afzonderlijke producten staat los niet op de site zie ik juist, wss uitverkocht. Ik hoop iets goed in de plaats in dat geval?

Heb ook voor het eerst onder rembours gepakt (woon in België).
binnen de 2dagen zou toch mooi zijn, iemand al ervaring mee?

Juist een bestelling geplaats nu is de de syntrax combi wel nog beschikbaar, maar 1 van de afzonderlijke producten staat los niet op de site zie ik juist, wss uitverkocht. Ik hoop iets goed in de plaats in dat geval?

Heb ook voor het eerst onder rembours gepakt (woon in België).
binnen de 2dagen zou toch mooi zijn, iemand al ervaring mee?

Verzending onder rembours is mooi voor Belgie want die transportfirma dropt die pakjes gewoon voor de deur hier ook al ben ik niet thuis.

Up Your Mass van Mhp was niet in stock. Heb dan voor True Mass gekozen van Bsn, en dus één extra pot hiervan ter compensatie gekregen. Service die je bij weinig internetshops tegenkomt! ;)

Het valt me op in dit topic dat er wel heel vaak vaak melding wordt gemaakt van een product dat niet op voorraad is bij body en fit-shop. Dus als het sturen van een vervangend (en duurder) product 'een service is die je bij weinig internetshops tegenkomt' dan komt het misschien wel doordat die andere shops die service niet hoeven te bieden omdat ze gewoon zorgen dat ze genoeg voorraad hebben. :rolleyes:

B&F shop,

Wanneer heb jullie de Mitotropin en Uni-Liver in stock? Ik heb alleen Liver tabs voor een paar daagjes nog :/

Moro,
FF

Kan morgen m'n bestelling ophalen bij het postkantoor. Zal wel even een korte review posten van die cheape Whey (4,5 KG voor 49,95) van ze.

Persoonlijk vind ik het nogal jammer dat je geen reactie krijgt op email.

heb vanmiddag een potje superpump 250 besteld dus we zien wel wnr het er is:D hoop morgen want dan heb ik ook gelijk training:D

dinsdag avond besteld vanuit belgië met rembours, vandaag in de late namiddag aangekregen. laat de cut beginnen

Heb m'n bestelling binnen. Zeer snel overigens, binnen 24 had B&F het verzonden. Echter was ik niet thuis om het in ontvangst te kunnen nemen dus kon ik vandaag naar het postkantoor.

Allereerst een opmerking over de doos waarin de supps geleverd werden. 12,5kg aan potten kun je niet op de bodem van een grote doos gooien (met enkel wat piepschuim op de bodem) met de verwachting dat het heelhuids aankomt. Tip voor de inpakker: Snijf zo'n doos in en zorg dat deze voldoende opgevuld is met schuim of karton. Één plakbandje aan beide kanten is ook niet voldoende om zo'n doos heel te houden. Onderweg vloog het piepschuim er aan alle kanten uit.

Genoeg gezeik. Heb meteen de whey van B&F (4,5kg voor 49,95 - STRAWBERRY) getest. Twee schepjes met ongeveer 5 á 600ml water gemixt. De oplosbaarheid is redelijk. Klontvrij zoals bijv. een XXL blijft hij helaas niet. Ik zag eerder iemand posten dat het 'schuimt als de pest', dat is zeker waar. Je shakebeker raakt vol met schuim dat je ook zult moeten wegkrijgen om je hele shake op te drinken. Niet erg prettig...

Op de samenstelling na misschien wel het belangrijkste: de smaak. Deze is matig tot redelijk. In eerste instantie drinkt het aardig weg, maar de nasmaak van deze whey is niet lekker. Vooral de klontjes hebben iets bitters (kan het moeilijk plaatsen).

Al met al is het voor het geld een redelijke shake. Wil je kunnen vertrouwen op een shake die zo goed als schuimvrij blijft, écht lekker is en niet klontert, dan zou ik toch voor een ander product gaan (Power supps, XXL).
6/10

Wat ik heel netjes van B&F Shop vind is dat ik een gratis shakebeker en 2 pillendoosjes bij m'n bestelling kreeg. En geen verzendkosten berekenen is ook fijn! Als jullie je whey doorontwikkelen (betere smaak/oplosbaarheid/schuimvrij) kan dat zeker een blijvertje worden. Voor andere supps weet ik jullie vanaf nu te vinden!

Heb m'n bestelling binnen. Zeer snel overigens, binnen 24 had B&F het verzonden. Echter was ik niet thuis om het in ontvangst te kunnen nemen dus kon ik vandaag naar het postkantoor.

Allereerst een opmerking over de doos waarin de supps geleverd werden. 12,5kg aan potten kun je niet op de bodem van een grote doos gooien (met enkel wat piepschuim op de bodem) met de verwachting dat het heelhuids aankomt. Tip voor de inpakker: Snijf zo'n doos in en zorg dat deze voldoende opgevuld is met schuim of karton. Één plakbandje aan beide kanten is ook niet voldoende om zo'n doos heel te houden. Onderweg vloog het piepschuim er aan alle kanten uit.

Genoeg gezeik. Heb meteen de whey van B&F (4,5kg voor 49,95 - STRAWBERRY) getest. Twee schepjes met ongeveer 5 á 600ml water gemixt. De oplosbaarheid is redelijk. Klontvrij zoals bijv. een XXL blijft hij helaas niet. Ik zag eerder iemand posten dat het 'schuimt als de pest', dat is zeker waar. Je shakebeker raakt vol met schuim dat je ook zult moeten wegkrijgen om je hele shake op te drinken. Niet erg prettig...

Op de samenstelling na misschien wel het belangrijkste: de smaak. Deze is matig tot redelijk. In eerste instantie drinkt het aardig weg, maar de nasmaak van deze whey is niet lekker. Vooral de klontjes hebben iets bitters (kan het moeilijk plaatsen).

Al met al is het voor het geld een redelijke shake. Wil je kunnen vertrouwen op een shake die zo goed als schuimvrij blijft, écht lekker is en niet klontert, dan zou ik toch voor een ander product gaan (Power supps, XXL).
6/10

Wat ik heel netjes van B&F Shop vind is dat ik een gratis shakebeker en 2 pillendoosjes bij m'n bestelling kreeg. En geen verzendkosten berekenen is ook fijn! Als jullie je whey doorontwikkelen (betere smaak/oplosbaarheid/schuimvrij) kan dat zeker een blijvertje worden. Voor andere supps weet ik jullie vanaf nu te vinden!

wat een gezanik over een beetje klonten en schuim...tis een shake geen door een 5sterren restaurant met zorg bereide maaltijd vriend;)

wat een gezanik over een beetje klonten en schuim...tis een shake geen door een 5sterren restaurant met zorg bereide maaltijd vriend;)
Ten eerste ben ik niet je vriend. :rolleyes:

Ten tweede mag ik mijn mening uiten over een product dat ik gekocht heb.

Tot slot smaakt en mixt het merendeel van alle whey shakes stukken beter dan de shake waarover ik postte, dus is mijn kritiek terecht. Jij, met al je ervaring, zult weten dat het niet normaal is dat het schuim je beker uitstroomt zodra je het dopje opent.

Nog een extra gratis tip: beter opletten bij je lessen Nederlands.

geen antwoord op email gehad, echter na sturen naar hun 2e mail adres gelijk netjes antwoord en ben ook terug gebeld

probleem opgelost en extraatje gekregen toen, ben erg tevreden en ga snel weer bestellen, bodyenfit shop rules, mijn shoppy.

Laatst bewerkt:
geen antwoord op email, aanbieding op site waar bij staat dat ie wordt toegevoegd bij een bestelling wordt niet toegevoegd, ik koop bij een ander

besteld, volgende dag in huis en wel de whey erbij die ze aanbieden :D

Reactie op mail is altijd uitzonderlijk snel geweest, maar bellen blijft sneller ;)

Het valt me op in dit topic dat er wel heel vaak vaak melding wordt gemaakt van een product dat niet op voorraad is bij body en fit-shop. Dus als het sturen van een vervangend (en duurder) product 'een service is die je bij weinig internetshops tegenkomt' dan komt het misschien wel doordat die andere shops die service niet hoeven te bieden omdat ze gewoon zorgen dat ze genoeg voorraad hebben. :rolleyes:

Mooi gezegd. Viel mij inderdaad ook al op.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen mag gewoon zijn mening geven. Feedback is altijd een goed meetpunt.

Tot nu toe altijd in zwolle de spullen nog opgehaald.

Prima service daar altijd binnen, en goedkoop ook nog :)

Gisterenavond de Optimum Mass StackOptimum Nutrition besteld, kreeg vandaag een belletje dat de Vassive NO helaas uitverkocht was, ik kreeg de mogelijkheid op een andere pre-workout supp erbij te krijgen, maakte niet uit welke. Dat noem ik nou eens goede service:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven