- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij moet werken vandaag?
heb jij geen feestdag?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet werken vandaag?
heb jij geen feestdag?Je hebt meerdere mailsRalf, kun je hier even neerzetten wanneer de FB actie is gesloten? Dan weet ik wanneer ik geen mail heb ontvangen dat ik niet langer hoef te wachten![]()
PS. Hoe is het gegaan? Voel je je een beetje oke? (via pm is goed)

Haha, ja iemand moet de baas zijn als er gewerkt moet worden

Succes! Je operatie ook wat goed verlopen?Je hebt meerdere mails
Ralf
---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 12:32 ----------
Haha, ja iemand moet de baas zijn als er gewerkt moet worden![]()
die is er pas morgen weer

woops, niets gezegd dan O.o
Ja hoor, prima, over twee weken ben ik weer de oudeSucces! Je operatie ook wat goed verlopen?
even ertussen, jullie handschoenen, die kon je vroeger ook als kado bijkiezen, ik zie dat dit nu niet gaat, enkel apart te verkopen? Want was wel zeer tevreden van de kwaliteit...

Doe ik, wil je hem opnieuw sturen?
Ilco, controleert me vanaf thuis

hehe like a true boss, seems legitJa hoor, prima, over twee weken ben ik weer de oude
Wat je zegt klopt helemaal, de kwaliteit is ontzettend goed en zijn nu alleen nog maar los te koop. Ik zal het even aankaarten bij Ilco en vragen hoe en wat. Dus wie weet, zit het er binnenkort weer bij...
Doe ik, wil je hem opnieuw sturen?
Ilco, controleert me vanaf thuis
Groetjes Ralf

Thanks 4 asking, ik ben op dit moment mobiel op krukken en trainen/voeding loopt niet lekker. Echter, deze week nog en dan gaat het oude patroon weer erinhehe like a true boss, seems legit
btw welkom back ralf !
niet te veel pijn nog van die operatie ?
Bij jou ook alles goed?Super, ik ga nu net naar huis. Gefeliciteerd heHey jongens van B&F, ik was een van de gelukkigen van de foto actie!
Er leuke actie om te doen, ik hoop dat er vaker acties zoals deze zijn.
jullie hebben een mailtje met mijn adres gegevens.
Gelukkig wordt er vandaag toch niets verzonden, maar morgen wel. Ga het morgenochtend 7 uur direct voor je in orde maken en heb je het woensdag!ben heel tevreden over b&f, ben normaal geen fanboy van bedrijven of merken maar jullie hebben oké prijzen en vooral super klantenservice!
dikke 8 van mij en ik zal zeker bij jullie blijven bestellen

Toevallig heb ik wel White Chocolade besteld gister, alleen zal die pas woensdag binnen komen denk ikBinnekort nieuwe isolaat smaak bestellen, iemand ervaring met white choco? Anders choco coco bounty denk ik.