Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig heb ik wel White Chocolade besteld gister, alleen zal die pas woensdag binnen komen denk ik :)

Wanneer komt Whey Perfection - White Chocolade trouwens? En de cafeïne caps? :o

Ik ben erg benieuwd hoe deze smaakt! ik wil deze ook bestellen maar ben aan het twijfelen ??? Laat ons iets weten wat je ervan vond aub ! alvast bedankt

Thanks 4 asking, ik ben op dit moment mobiel op krukken en trainen/voeding loopt niet lekker. Echter, deze week nog en dan gaat het oude patroon weer erin :D Bij jou ook alles goed?
goh ik ben nog gekraakt geweest (rug) was slecht gedaan met als gevolg dat ik pech heb & ik heb iets aan mijn zenuwen nu dus dat word zeker al tot donderdag niet trainen en thuis zitten, achja heb ik lekker eens rust, met vallen en opstaan hoort er eenmaal bij :o as long as mind stay iron :D heb wel snel krachtverlies dus laten we hopen datk snel weer kan verder bulken, wil namelijk bij defensie binnen enkele maanden :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 19:10 ----------

Ik ben erg benieuwd hoe deze smaakt! ik wil deze ook bestellen maar ben aan het twijfelen ??? Laat ons iets weten wat je ervan vond aub ! alvast bedankt
met water vond ik de white chocolate niet echt bijzonder, maybe dat ie met melk beter smaakt ? kzal eens testen straks ;)

Als ik vandaag zou bestellen dan ontvang ik woensdag men stuff,toch? Of werken ze morgen ook?

Nice!

Net : hard! - Isolaat perfection - caffeine - zink besteld!
412024

b&f shop ik ben op zoek naar een goede coïtusstack, ik zat te denken aan Result! samen met Stimuloid. raden jullie me nog eventuele andere producten erbij aan ? hoe langer hard mijn slang hoe beter :D

B&F, hoe komt het eigenlijk dat de post niet op dinsdag wordt bezorgd? Heeft dat te maken met landelijke-feestdag?

(zaterdag besteld, maar verder geen haast ofzo :D)

fijne zondag avond nog bro's

Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd, maar ik ben gewoon lui:P

Hebben jullie, of komen er nog samples van whey isolaat - nutella?
Ik moet binnekort weer bestellen maar ik zit te twijfelen over chocolate sensation of nutella, alleen nutella heb ik nog niet geprobeerd.

Alvast bedankt

Jullie pannenkoeken, kunnen die gesampled worden?

Paar vraagjes over pwo's.

Van Beta-alinine krijg je toch tintelingen? is dit een indicatie dat de pwo in het algemeen inkickt of is het puur de beta-alinine?

Ik krijg deze tintelingen namelijk 5-7 uur na inname en vroeg me af of ik het dan dus beter kan timen met mijn trainingen.

Voor de rest merk ik niet veel van de pwo's, de tintelingen is eigenlijk het enige.

Ik loop ook op krukken tot volgende week nog :( gelukkig krijg ik hulp in de gym waardoor het grootste deel van mijn bovenlichaam nog wel getraind kan worden :D

Ik moet binnekort weer bestellen maar ik zit te twijfelen over chocolate sensation of nutella, alleen nutella heb ik nog niet geprobeerd.

Alvast bedankt
zowiezo nutella eens proberen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 00:59 ----------

b&f shop ik ben op zoek naar een goede coïtusstack, ik zat te denken aan Result! samen met Stimuloid. raden jullie me nog eventuele andere producten erbij aan ? hoe langer hard mijn slang hoe beter :D
hehe bedbuilding hoort er ook bij natuurlijk :rolleyes::D

Dag B&F, het is al eens eerder gevraagd. Maar weten jullie ongeveer wanneer jullie glucosamine en cafeïne van jullie eigen merk binnenkrijgen (staat bij verwacht)?

Ben ook benieuwd wanneer de caffeine er is, examens komen eraan ;)

Nice!

Net : hard! - Isolaat perfection - caffeine - zink besteld!
412024
Super, bedankt voor je bestelling!:cool:
Prima combinatie;)
B&F, hoe komt het eigenlijk dat de post niet op dinsdag wordt bezorgd? Heeft dat te maken met landelijke-feestdag?

(zaterdag besteld, maar verder geen haast ofzo :D)

fijne zondag avond nog bro's
Bedankt voor je bestelling Daniel. Maandag is een nationale feestdag (gisteren, Koninginnedag) en werden de pakketten niet opgehaald bij ons. Dit gebeurt pas vanavond, alle pakketten worden morgen aangeboden.

Alvast bedankt
Ja, deze staan in de planning. Hoe lang het nog duurt, durf ik niet exact te zeggen.
Jullie pannenkoeken, kunnen die gesampled worden?
Nee, helaas niet. We verwachten nieuwe pancakes met een bestere structuur en bakbaarheid. Ik zal eens informeren of daarvan ook samples komen.
Ik loop ook op krukken tot volgende week nog :( gelukkig krijg ik hulp in de gym waardoor het grootste deel van mijn bovenlichaam nog wel getraind kan worden :D
Vervelend, beterschap joh!
Dag B&F, het is al eens eerder gevraagd. Maar weten jullie ongeveer wanneer jullie glucosamine en cafeïne van jullie eigen merk binnenkrijgen (staat bij verwacht)?
Ik verwacht nog plusminus drie weken.

Groetjes Ralf
Ben ook benieuwd wanneer de caffeine er is, examens komen eraan ;)

Ey B&F.

Nog een vraag betreft Hard! icm Alcohol..

De dag erna dat je gedronken hebt.. kun je dan wel Hard! nemen? Aangezien er hoogstwaarschijnlijk nog wat alcohol in je bloed zit..? Of zijn die nadelige effecten echt alleen bij veel alcohol & Hard!?

@ Remi, dat heeft denk ik vooral te maken met de ingredienten i.c.m. alcohol, dus met name de combinatie van caffeine en alcohol lijkt me. De kans op uitdroging wordt groter als je het tegelijk gebruikt, laat staan alle mogelijke effecten op je hart. Dus als je vochtniveau weer op peil is, dan moet het geen probleem zijn lijkt me :p

Ey B&F.

Nog een vraag betreft Hard! icm Alcohol..

De dag erna dat je gedronken hebt.. kun je dan wel Hard! nemen? Aangezien er hoogstwaarschijnlijk nog wat alcohol in je bloed zit..? Of zijn die nadelige effecten echt alleen bij veel alcohol & Hard!
@ Remi, dat heeft denk ik vooral te maken met de ingredienten i.c.m. alcohol, dus met name de combinatie van caffeine en alcohol lijkt me. De kans op uitdroging wordt groter als je het tegelijk gebruikt, laat staan alle mogelijke effecten op je hart. Dus als je vochtniveau weer op peil is, dan moet het geen probleem zijn lijkt me :p
Het hangt af van de hoeveelheid alcohol die je genomen hebt en hoe je reageert op een pre-workout. Als je al heftig van jezelf reageert op een pre-workout, dan zou ik het niet doen. Als je gister gedronken hebt en je gaat vanavond trainen, zou het geen probleem moeten zijn.

Groetjes Ralf

Beste B&F,

Op 28 april heb ik een bestelling geplaatst. Echter tot op heden kan ik mijn pakket niet vinden bij Track and Trace van PostNL. Ik wou alleen van je weten of mijn bestelling al de deur uit is bij jullie. Mijn referentie nummer is 410927

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven