Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Op 28 april heb ik een bestelling geplaatst. Echter tot op heden kan ik mijn pakket niet vinden bij Track and Trace van PostNL. Ik wou alleen van je weten of mijn bestelling al de deur uit is bij jullie. Mijn referentie nummer is 410927

groetjes
Bedankt voor je bestelling! :thumbs: Je pakket is afgelopen zaterdag bij ons binnen gekomen en verwerkt. Normaal gesproken gaan de pakketten van het weekend met de zending van maandag mee, de eerste dag na het weekend dat de PostNL weer werkt. Het is nu zo dat het gister koninginnen dag was en het vandaag dus meegaat (eerste werkdag na het weekend). Je hebt het dus morgen in huis!;)

Groetjes Ralf

Het hangt af van de hoeveelheid alcohol die je genomen hebt en hoe je reageert op een pre-workout. Als je al heftig van jezelf reageert op een pre-workout, dan zou ik het niet doen. Als je gister gedronken hebt en je gaat vanavond trainen, zou het geen probleem moeten zijn.

Groetjes Ralf

Bedankt voor 't antwoord.... Ik reageer best goed op een pre workout., alleen heb totaal geen last van eventuele negatieve bijwerkingen... Heb dus gewoon ook vandaag hard! genomen & ging perfect.. uiteraard genoeg water gedronken ;)

Graag gedaan! ;)

Ralf

Kan iemand hier zn mening over de white chocolate isolaat geven? Anders bestel ik bounty denk ik.

Kan iemand hier zn mening over de white chocolate isolaat geven? Anders bestel ik bounty denk ik.

Het allerbeste is nu onverslaanbaar voordelig bij Bodyenfitshop.nl.

Combineer de perfecte Whey Proteine met de bijzonder mooie eigenschappen van Ultra Fine Oats. Mix Whey Perfection samen met Oats en maak zo gemakkelijk een heerlijke maaltijd of ontbijt vervangende shake. Licht verteerbaar en bijzonder gezond en spieropbouwend. Puur de beste Whey eiwitten in combinatie met de beste complexe koolhydraten. Beter en lekkerder kan bijna niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

****Introductieaanbieding****
2270 gram + 5000 gram Oats voor 44,90!

Ik snap niet waarom je mij quote :p

Weer bestelling geplaatst: veel eiwit en wat creatine en multi vits. (factuurnr: 412486)

Worden bestellingen die betaalt zijn via MrCash ook direct verzonden? Ik betaal normaal altijd via credit card maar de betaling kwam niet door deze keer. Zeer raar, aangezien ik geen problemen heb met mijn kaart.

Ik heb een klein verzoekje bij de bestelling geschreven: als jullie een sample hebben van de whey isolaat nutella smaak! zou ik deze graag eens willen proberen :)

Weer bestelling geplaatst: veel eiwit en wat creatine en multi vits. (factuurnr: 412486)

Worden bestellingen die betaalt zijn via MrCash ook direct verzonden? Ik betaal normaal altijd via credit card maar de betaling kwam niet door deze keer. Zeer raar, aangezien ik geen problemen heb met mijn kaart.

Ik heb een klein verzoekje bij de bestelling geschreven: als jullie een sample hebben van de whey isolaat nutella smaak! zou ik deze graag eens willen proberen :)
Bedankt voor je order, gaan we direct mee aan de slag! MrCash wordt ook direct verstuurd en morgne in huis. Je zult zeer waarschijnlijk al een verzendbevestiging hebben gehad, daarmee kun je je pakket volgen. Morgen in huis;)

Groetjes Ralf

Ik heb een vraagje over de 'Nr1'.
Misschien is die vraag hier al gesteld, maar ik heb geen zin om 1504 paginas te doorbladeren.
Hier dan mijn vraag: 'Zit er caffeine in de Nr1'?
Op de website zie ik dat niet staan tussen de ingredienten.

Ik heb een vraagje over de 'Nr1'.
Misschien is die vraag hier al gesteld, maar ik heb geen zin om 1504 paginas te doorbladeren.
Hier dan mijn vraag: 'Zit er caffeine in de Nr1'?
Op de website zie ik dat niet staan tussen de ingredienten.
Pinchy,

De Nr1 bevat geen stimulanten, dus ook geen caffeine.;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie ook samples van Jack3D?

zo ook maar weer even een bestelling geplaatst, zie hem morgen wel verschijnen.

ref nr. 412616

vraagje uit nieuwsgierigheid; Op een gemm dag, hoeveel pakketjes vertrekken er vanuit B&f?

ref 412576, ben vergeten een extraatje aan te klikken, doe maar sample met bosbes ofzo..
greetz

zo ook maar weer even een bestelling geplaatst, zie hem morgen wel verschijnen.

ref nr. 412616

Heb er wat samples bij in gestopt;)

- Eldert

ref 412576, ben vergeten een extraatje aan te klikken, doe maar sample met bosbes ofzo..
greetz

Naar jou bestelling heb ik ook gekeken, helaas is hij al verzonden. Geef je bij je volgende bestelling even aan dat je nog wat samples van mij te goed hebt? Dan maken we er een mooi pakketje van:D

- Eldert

Laatst bewerkt:
Eldert / Ralf.

Zaterdag iets besteld, maar kan nog steeds geen track & trace gebruiken. Neem aan dat dit geen probleem is toch? :D

Fijne avond.

Ga zo bestellen, wat is het verschil tussen los zink en magnesium of ZMA?

Eldert / Ralf.

Zaterdag iets besteld, maar kan nog steeds geen track & trace gebruiken. Neem aan dat dit geen probleem is toch? :D

Fijne avond.

Als je zaterdag hebt besteld, wordt hij vandaag opgehaald door de TNT. Morgen in huis!:)

- Eldert

Heb er wat samples bij in gestopt;)

- Eldert

Dit verschilt per week, maar vaak wel ruim over de 1000. Er zitten wel uitschieters bij met meer dan 1500 pakketten:)

- Eldert

Naar jou bestelling heb ik ook gekeken, helaas is hij al verzonden. Geef je bij je volgende bestelling even aan dat je nog wat samples van mij te goed hebt? Dan maken we er een mooi pakketje van:D

- Eldert

NP, komt goed! Bestel nooit zon smaak, bang dat die erg zou tegen vallen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven