MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste body en fit vorige week maandag besteld, nogsteeds niks in huis... Track en trace geeft alweer onbekend aan als bezorgdatum... Can you fix this?

Bestelnr is nogsteeds : 410946

Paar vraagjes over pwo's.

Van Beta-alinine krijg je toch tintelingen? is dit een indicatie dat de pwo in het algemeen inkickt of is het puur de beta-alinine?

Ik krijg deze tintelingen namelijk 5-7 uur na inname en vroeg me af of ik het dan dus beter kan timen met mijn trainingen.

Voor de rest merk ik niet veel van de pwo's, de tintelingen zijn eigenlijk het enige.

bumperdebump

Beste body en fit vorige week maandag besteld, nogsteeds niks in huis... Track en trace geeft alweer onbekend aan als bezorgdatum... Can you fix this?

Bestelnr is nogsteeds : 410946

Ik heb het even voor je uitgezocht, hij wordt morgen tussen 13:00 en 19:00 afgeleverd!:D

- Eldert

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 17:12 ----------

NP, komt goed! Bestel nooit zon smaak, bang dat die erg zou tegen vallen...

Ik vind persoonlijk bosbes smaken erg lekker (vooral van whey perfection), bestel anders een keer een variety pack! Alle smaken 1x, dan weet je meteen welke je lekker vindt:cool:

- Eldert

Laatst bewerkt:
Net eldert aan de telefoon haha, bestelling gedaan! 412678

even gebruik van de WP+oats aanbieding gemaakt.
heb erbij gezet dat ik niet zo'n slechte shakebeker hoef, hopeleijk hebben jullie een andere of een sample in de plaats is ook goed

ref 412768

even gebruik van de WP+oats aanbieding gemaakt.
heb erbij gezet dat ik niet zo'n slechte shakebeker hoef, hopeleijk hebben jullie een andere of een sample in de plaats is ook goed

ref 412768

We hebben de ouderwetse goeie shakers weer;)

- Eldert

Mooi om te zien dat de oats en whey nu met flinke korting te koop zijn, aangezien dit maandelijks een vaste uitgave is :)
Las ook dat er iets met t idee van de sporttas gedaan is, hopelijk is die dr snel dan gaat ie mooi mee eind volgende maand op vakantie :D
Trouwens de dosis van fast diet verhoogd naar 3 capsules en ism Ideal body kan ik nu wel zien in de spiegel dat ik langzaamaan droger wordt :thumb:

Mooi om te zien dat de oats en whey nu met flinke korting te koop zijn, aangezien dit maandelijks een vaste uitgave is :)
Las ook dat er iets met t idee van de sporttas gedaan is, hopelijk is die dr snel dan gaat ie mooi mee eind volgende maand op vakantie :D
Trouwens de dosis van fast diet verhoogd naar 3 capsules en ism Ideal body kan ik nu wel zien in de spiegel dat ik langzaamaan droger wordt :thumb:
Had gelezen eind deze week begin volgende week.. klinkt goed he :D

Heb van de week ook een account aangemaakt, komende week maar eens wat whey bestellen en denk ik ook caseïne voor het eerst. Ga straks de nachtdienst in en m'n ouders zijn tot en met vrijdag weg, dus kan overdag geen bestelling ontvangen. Dus nog maar een weekje wachten!

Dankje;)

- Eldert

Goed om te horen, veel succes nog met het droger worden!:D

- Eldert

Heb van de week ook een account aangemaakt, komende week maar eens wat whey bestellen en denk ik ook caseïne voor het eerst. Ga straks de nachtdienst in en m'n ouders zijn tot en met vrijdag weg, dus kan overdag geen bestelling ontvangen. Dus nog maar een weekje wachten!

Nog even een weekje, dan kan je weer los!:)

- Eldert

Wil ik net bestellen,
Heb een order van 158 euro.
Staat er ineens dat het niet werkt WTF!?

B&F,

Die bcaa's van ON die van de aanbieding, kan het kwaad om ze uit de caps te halen? Aangezien de THT al kort is.. Hoewel ik niet weet of de tht met bcaa's uitmaakt

B&F,

Die bcaa's van ON die van de aanbieding, kan het kwaad om ze uit de caps te halen? Aangezien de THT al kort is.. Hoewel ik niet weet of de tht met bcaa's uitmaakt
Nee, maakt niet uit. De capsule zit er om heen voor het gemak en de inhoud neem je toch op. Als het uit capsule komt of uit een potje los poeder... :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven