Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Oke dat is niet erg dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb het even voor je uitgezocht, hij wordt morgen tussen 13:00 en 19:00 afgeleverd!
- Eldert
---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 17:12 ----------
Ik vind persoonlijk bosbes smaken erg lekker (vooral van whey perfection), bestel anders een keer een variety pack! Alle smaken 1x, dan weet je meteen welke je lekker vindt
- Eldert
Dus doe het wel met de samples! 
We hebben de ouderwetse goeie shakers weer
- Eldert
Dankjewel voor je compliment. De Whey Perfection is en blijft de beste keuze. Elke smaak is echt waar genieten!Al met al vind ik jullie perfection whey een top product die goed betaalbaar is![]()

Haha, geen zorgen, ook jij krijgt de vertrouwde oude shakebeker met draaidropIk heb vanavond een bestelling gedaan en heb ook voor een shakebaker gekozen. Krijg ik ook de oude vertrouwde goede shaker?

Paar vraagjes over pwo's.
Van Beta-alinine krijg je toch tintelingen? is dit een indicatie dat de pwo in het algemeen inkickt of is het puur de beta-alinine?
Ik krijg deze tintelingen namelijk 5-7 uur na inname en vroeg me af of ik het dan dus beter kan timen met mijn trainingen.
Voor de rest merk ik niet veel van de pwo's, de tintelingen zijn eigenlijk het enige.
5-7 uur na inname?? dafuq?
zelfs als ik direct na het eten beta alanine neem krijg ik die tintelingen binnen 30-45 minuten...
die tintelingen zijn niet een teken dat de beta alanine werkt. als ik elke dag beta -a neem krijg ik ook uren later na inname (nogmaals) tintelingen.Ksnap er zelf ook niks van, ik neem het volgens mij altijd op een redelijk nuchtere maag en met vruchtensap dusja. Heb ook echt geen idee waarom het zolang duurt voor die beta alanine inkickt.
Ik ga er vanuit dat we deze vandaag of morgen ontvangen. Doordat je het in het weekend besteld hebt, er twee feestdagen op rij (voor jullie gister en ons vandaag) zijn de vooruitbetalingen later binnen. Ik ga er vanuit dat je vandaga of morgen30/04 bestelling gedaan, maar tot heden nog altijd geen mail gehad qua verzending.
ref nummer 412024
Heb het vooruit betaald via overschrijving op de fortis rekening aangezien iK van belgie ben.
Nee, helaas nog niet.Is er ook een log over intimidate? wel benieuwd naar wat dat doet![]()
Graag gedaan, ben er blij om!Heb mijn pakketje(wrist wraps) binnen, snelle levering.
En ralf; jou pakketje is ook binnen gekomen! Thanks man, waardeer ik.
Fijne dag.

Het is puur de beta alanine. De Pre-workout hoort gewoon direct te werken.
We hebben wel polo's en trui'en in verschillende maten maar shirts helaas niet. Op korte termijn verwacht ik niet dat we deze gaan aanbieden in andere maten.Had laatst een bestelling bij jullie gedaan(protein mix + xtend + 2xfight factor), waar ik een gratis shirt bij kreeg...weet niet hoor, maar is het niet een idee om meerdere maten aan
Ralf,
Een vraag, ik heb interesse in Dexaprine.
Echter gebruik ik ook een pre workout namelijk BSN No Explode 2.0 of Crack of 1.m.r.
Kan dit beide gebruikt worden of worden dan de cafeïne gehaltes etc te hoog?
Dexaprine is al vrij heftig, dat combineren met een PWO lijkt me niet slim. Waarom zou je ook elke keer een Pre workout willen gebruiken? Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat doen. Je hebt na een tijdje zo'n hoge tolerantie dat je 5 schepjes moet nemen om iets te voelen en dat lijkt me de bedoeling niet.Het kan wel, maar ik zou het niet aanraden. Je krijgt op zo'n dag zoveel stimulanten binnen dat het wel eens negatief invloed kan hebben op je trainingsschema. Je zou bijvoorbeeld de Nr1 kunnen gebruiken als pre workout. Gegarandeerde spiergroei en herstel.Ralf,
Een vraag, ik heb interesse in Dexaprine.
Echter gebruik ik ook een pre workout namelijk BSN No Explode 2.0 of Crack of 1.m.r.
Kan dit beide gebruikt worden of worden dan de cafeïne gehaltes etc te hoog?